Επιλέξτε το EPOSTER που σας ενδιαφέρει για να δείτε περισσότερες πληροφορίες
Creativity ³: Mediation, Europeana and Digital Storytelling | ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΛΑΪΟΥ | eposter |
Επικοινωνία δημοτικού σχολείου και οικογένειας | ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΧΤΗΣ, ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΠΑΠΑΡΟΥΝΗ | eposter |
ΑνακυκλωSOSτε από τη Β΄ Δημοτικού | ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΧΤΗΣ | eposter |
Απόψεις των εκπαιδευτικών σχολικών μονάδων Ειδικής Αγωγής του Νομού Ημαθίας για τον μετασχηματισμό της σχολικής μονάδας σε Οργανισμό Μάθησης | ΑΓΓΕΛΟΣ ΓΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ | eposter |
Η επίδραση της άσκησης στον έλεγχο του σωματικού βάρους κατά την παιδική και εφηβική ηλικία | ΚΥΡΙΑΚΗ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ | eposter |
Χαρακτηριστικά αποτελεσματικού διευθυντή | ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ | eposter |
Erasmus+ KA1: UPDATED TEACHERS, HAPPY AND SUCCESSFUL PUPILS | ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΠΟΥΝΑΤΣΟΥ | eposter |
E-Learning Πλεονεκτήματα και Μειονεκτήματα | ΑΝΔΡΕΑΣ ΣΤΑΦΥΛΙΔΗΣ, ΣΑΒΒΑΣ ΣΤΑΦΥΛΙΔΗΣ, ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΣΤΑΦΥΛΙΔΗΣ, ΙΩΑΝΝΑ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗ | eposter |
Ο διευθυντής/τρια εκπαιδευτικού οργανισμού σχολικής μονάδας ως ηγέτης | ΑΝΔΡΕΑΣ ΣΤΑΦΥΛΙΔΗΣ, ΣΑΒΒΑΣ ΣΤΑΦΥΛΙΔΗΣ, ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΣΤΑΦΥΛΙΔΗΣ, ΙΩΑΝΝΑ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗ | eposter |
Επαγγελματικός Προσανατολισμός - Διπλή καριέρα αθλητών | ΑΝΔΡΕΑΣ ΣΤΑΦΥΛΙΔΗΣ, ΣΑΒΒΑΣ ΣΤΑΦΥΛΙΔΗΣ, ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΣΤΑΦΥΛΙΔΗΣ, ΙΩΑΝΝΑ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗ | eposter |
Βασικά χαρακτηριστικά του νέου προγράμματος σπουδών του μαθήματος της Φιλοσοφίας Β΄ Λυκείου | ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΣΤΑΜΟΣ | eposter |
Ο ρόλος του διευθυντή στο πλαίσιο της αξιολόγησης | ΗΛΕΚΤΡΑ ΖΟΥΡΟΥ | eposter |
Η αξιοποίηση της μεθόδου project στο μάθημα των Εικαστικών | ΧΑΤΖΗΛΑΜΠΟΥ ΜΑΡΙΑ | eposter |
Η προώθηση της φιλαναγνωσίας στο σχολείο μέσω των νέων τεχνολογιών | ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΣΤΑΜΟΣ | eposter |
Η εναρκτήρια συνάντηση σε προγράμματα εκπαίδευσης ενηλίκων | ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΣΤΑΜΟΣ | eposter |
"Who is afraid of mathematics". Erasmus+ KA2 και ομότιτλο έργο Etwinning | ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΠΟΥΝΑΤΣΟΥ | eposter |
«Ταξιδεύοντας στον κόσμο του Ράντγιαρντ Κίπλινγκ: Οι δικές μας απίθανες ιστορίες» - Μια δραστηριότητα δημιουργικής γραφής με παράλληλη αξιοποίηση εργαλείου ψηφιακής αφήγησης Web 2.0 | ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΥ | eposter |
Ο ρόλος του διευθυντή/ντριας σχολικής μονάδας στην ενίσχυση των σχέσεων οικογένειας σχολείου | ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΞΙΑΡΧΟΥ | eposter |
"Συμμετοχή της Ειδικότητας Φυσικής Αγωγής (ΠΕ11) στις Διευθυντικές Κρίσεις Β/θμιας Εκπαίδευσης 2023" | ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΚΟΝΤΟΣΗ, ΑΝΤΩΝΙΟΣ ΤΣΑΜΟΥΡΑΣ | eposter |
Learning design in distance learning | ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΠΕΡΔΟΥΣΗΣ, IOANNA KOSTOPOULOU | eposter |
Algorithmic thinking in primary education: the curriculum in Greece | ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΠΕΡΔΟΥΣΗΣ, IOANNA KOSTOPOULOU | eposter |
Listening approaches in TEFL | ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ, ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΜΠΑΝΤΗ | eposter |
«Ήρωες της Ελληνικής Επανάστασης: Διάκος, Κολοκοτρώνης, Μπουμπουλίνα, Παπαφλέσσας». Κατασκευή εκπαιδευτικού υλικού από τους μαθητές/-τριες με χρήση ψηφιακών εργαλείων Web 2.0. | ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΥ | eposter |
Τα δάση μας κινδυνεύουν | ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΧΤΗΣ, ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΔΑΛΕΖΙΟΣ | eposter |
School drop-out and migration inflows from developing countries: The case of Greece | ΠΟΛΥΞΕΝΗ ΚΕΧΑΓΙΑ | eposter |
Migration crisis, working children, and educational policies in the EU | ΠΟΛΥΞΕΝΗ ΚΕΧΑΓΙΑ | eposter |
"ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΣΕ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΟΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ" | ΦΩΤΕΙΝΗ ΖΑΧΑΡΙΑΔΗ, Παναγιωτα Καβαγκα, ΖΟΥΜΠΟΥΛΊΑ ΧΑΡΙΣΗ, Κωνσταντίνα Καργιωτη, Ηλιανα Ζουμπουλάκη | eposter |
Innovative methods in Medical Education: bridging Histopathology and Internal Medicine through the use of experiential learning | ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΜΥΛΩΝΑΣ, ΕΥΓΕΝΙΑ ΧΑΡΙΚΛΕΙΑ ΛΑΖΑΡΗ, ΑΡΙΑΔΝΗ ΜΕΝΤΗ, ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΜΑΝΟΥ, ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΚΑΒΑΝΤΖΑΣ, ΑΝΔΡΕΑΣ ΛΑΖΑΡΗΣ, ΓΕΩΡΓΙΑ ΕΛΕΝΗ ΘΩΜΟΠΟΥΛΟΥ | eposter |
Η Τηλε-ΟΣΣ δυναμικό μέσο μάθησης και ανάπτυξης της αυτοεκτίμησης των επιμορφούμενων | ΗΛΕΚΤΡΑ ΖΟΥΡΟΥ | eposter |
Προωθώντας τη διαπολιτισμικότητα στην εκπαίδευση: Για την καλλιέργεια της πολιτισμικής κατανόησης και της ενσωμάτωσης σε έναν πολυπολιτισμικό κόσμο. | ΔΗΜΗΤΡΑ ΚΟΥΚΙΟΥ | eposter |
Παράγοντες πού επηρεάζουν τη σχολική αποτυχία | ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ΣΤΟΙΚΟΣ | eposter |
Μια διαδικασία αναίρεσης και θεμελίωσης της Κλασικής Φυσικής | ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΝΑΤΣΙΟΠΟΥΛΟΣ | eposter |
Εκπαίδευση και ενδυνάμωση των μελισσοκόμων της νήσου Σκύρου για μια βιώσιμη μελισσοκομική ανάπτυξη και διασφάλιση της τοπικής βιοποικιλότητας μέσω μελέτης και εγκατάστασης μελισσοκομικού πάρκου στην περιοχή Αχερούνες Σκύρου. | ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΡΗΓΟΠΟΥΛΟΥ | eposter |
Η συνεργατική μάθηση στη Φυσική Αγωγή | ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΠΑΚΥΡΤΣΗΣ | eposter |
"Εναλλακτικός τρόπος διδασκαλίας μέσω Επιτραπέζιου Παιχνιδιού, μελέτη περίπτωσης: Τριγωνομετέσσερα" | ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗΣ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΥ | eposter |
Εκπαιδευτικό σενάριο του μαθήματος Αρχές Λογιστικής του Επαγγελματικού Λυκείου (ΕΠΑ.Λ). | ΘΩΜΑΣ-ΧΡΗΣΤΟΣ ΣΙΩΚΑΣ | eposter |
Αντιλήψεις φοιτητών του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου για την ανατροφοδότηση των γραπτών εργασιών από τους καθηγητές | ΠΑΓΩΝΑ ΣΩΤΗΡΙΟΥ | eposter |
Exploring Teachers' Perspectives on the Effectiveness of Distance Learning: Preliminary Results from a Quantitative Study | ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΠΕΡΔΟΥΣΗΣ, IOANNA KOSTOPOULOU | eposter |
Φιάξε το δικό σου επιτραπέζιο παιχνίδι | ΠΗΝΕΛΟΠΗ ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΟΥ | eposter |
Η λογοτεχνία στην εκπαίδευση μέσα από τις αντιλήψεις της Αισθητικής ανάγνωσης και εμπειρίας, την πρακτική της Νέας Κριτικής και την Ερμηνευτική. Μια πρόταση για τη φιλοσοφία της Λογοτεχνίας στη Δευτεροβάθμια και Τριτοβάθμια εκπαίδευση. | ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΤΣΙΡΕΒΕΛΟΥ | eposter |
ICT for Students’ Inclusion - Erasmus+, School Update | ΕΛΕΝΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΚΟΥΝΑ, ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΓΙΟΛΔΑΣΗ, ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΔΩΡΗ, ΓΕΩΡΓΙΑ ΜΑΤΣΑΚΟΥ | eposter |
"Let’s CLIL up! Εφαρμόζοντας το CLIL στο Γυμνάσιο: εμποτισμός των γνωστικών με γλωσσικούς στόχους" | ΜΑΡΙΑ ΔΑΓΓΛΗ, ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΚΑΡΑΣΤΕΡΙΟΥ | eposter |
Το «πρόσωπο» στην κλειστή κάμερα: φαινόμενα (μη) συμμετοχής στη σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση | ΜΑΡΙΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΙΝΟΣ | eposter |
Thinking Like A Mountain | ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΑΣΟΥΔΗΣ, Λία Μόσχου, Άννα Δάνη | eposter |
Παιδική Κακοποίηση | ΘΕΟΔΩΡΑ ΚΑΖΑΚΗ, ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΛΑΜΠΡΟΥ, ΓΕΩΡΓΙΑ ΑΝΔΡΙΟΠΟΥΛΟΥ, ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΝΑΛΜΠΑΝΤΙΔΟΥ | eposter |
ΟΙ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΗΓΕΤΗ ΣΤΗ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΠΟΧΗ | ΕΛΕΝΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΚΟΥΝΑ, ΘΕΑΝΩ ΠΟΤΑΜΙΑΝΟΥ, ΑΝΔΡΟΝΙΚΗ ΠΟΤΑΜΙΑΝΟΥ | eposter |
Η συμβολή της ύπαρξης δράσεων (ΜΝΑΕ, ERASMUS, εκπαιδευτικές επισκέψεις, προγράμματα σχολικών δραστηριοτήτων κ.α.) σε εσπερινά ΕΠΑΛ για την αντιμετώπιση του φαινομένου της σχολικής διαρροής. | ΟΛΓΑ ΠΑΣΣΑ | eposter |
Ένα Διαφορετικό Νησί στο Προαύλιο του Σχολείου - Προσομοίωση του φαινομένου της Αστικής Θερμικής Νησίδας. | ΑΣΠΑΣΙΑ ΑΝΤΩΝΕΛΟΥ, ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ | eposter |
Αξιοποιώντας την Τεχνητή Νοημοσύνη στην Εκπαίδευση | ΧΡΙΣΤΙΑΝΑ ΒΕΛΛΙΑΝΙΤΗ | eposter |
Εναλλακτικές διδακτικές πρακτικές στο Δημοτικό Σχολείο: Αξιοποιώντας τη δυναμική τής εικόνας για την ανάπτυξη κριτικού οπτικού γραμματισμού | ΕΥΑΝΘΙΑ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΑΚΗ | eposter |
Ανάπτυξη εκπαιδευτικού σεναρίου στο μάθημα της Ιστορίας Δ΄ τάξης «Περσικοί Πόλεμοι-Ο Περσικός κίνδυνος» | ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΛΟΥΚΑΣ, ΟΛΓΑ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ | eposter |
Επαγγελματική Εξουθένωση και Αυτοαποτελεσματικότητα των εκπαιδευτικών | ΣΟΦΙΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ, ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΧΡΟΝΗ | eposter |
Πώς το εκπαιδευτικό σύστημα της Νέας Ζηλανδίας αντιμετωπίζει τη διγλωσσία και συμβάλλει στην αναζωογόνηση της γλώσσας των ιθαγενών Μαορί και η διγλωσσία στο ελληνικό σχολείο | ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΠΑΘΕΚΑ | eposter |
H Εκπαίδευση μαθητών με ήπια νοητική αναπηρία σε δεξιότητες αυτοπροσδιορισμού στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση στην Ελλάδα | ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΞΥΝΗ | eposter |
Ecomates: Little Citizens Erasmus+ & eTwinning project | ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΣΑΜΟΥΤΙΑΝ, ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΑ (ΛΙΛΙΑΝ) ΔΟΥΜΑ, ΑΝΔΡΙΑΝΑ ΚΑΣΒΙΚΗ, ΑΝΤΙΓΟΝΗ ΜΑΥΡΟΜΙΧΑΛΗ | eposter |
Η ευημερία του παιδιού στο προσχολικό περιβάλλον. Η σημασία των θετικών σχέσεων | ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΤΣΙΑΜΗΤΡΟΥ, ΒΕΡΟΝΙΚΗ ΑΚΟΠΙΑΝ | eposter |
Environmental-educationenvironmental-responsibility-environmental-beliefs-of-primary-education-teachers-and-the-role-of-outdoor-activities-literature-review(1) | ΔΗΜΗΤΡΑ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ | eposter |
Physical-activity-and-environmental-belief-of-primary-education-teachers-a-correlational-research(1) | ΔΗΜΗΤΡΑ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ | eposter |
Διαδικτυακή Πλατφόρμα Citizension of Smart Cities | ΧΡΗΣΤΟΣ ΧΥΤΗΡΗΣ, ΚΛΕΟΠΑΤΡΑ ΓΚΟΛΑ, Ελευθερία Πιερράτου, Ανθή Τσιφτσιάν, Ευάγγελος Νεστορίδης | eposter |
"Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής με υπερκινητικότητα (αξιολόγηση και εκπαιδευτική αντιμετώπιση, ελλιπής, και σήμερα)" | ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΔΗΜΟΥΛΑΣ, ΕΥΡΥΠΙΔΗΣ ΔΗΜΟΥΛΑΣ, ΕΛΛΗ ΒΕΛΛΙΟΥ, ΘΕΟΔΩΡΑ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ, ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΚΟΥΤΣΑΒΛΑΚΗ, ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΖΑΜΠΕΤΟΓΛΟΥ, ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΛΙΟΒΑΣ, ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΟΛΥΖΟΣ, ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΤΣΗΣ, ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΔΗΜΑΚΑΣ | eposter |
Τέχνη και Διάστημα | ΣΟΦΙΑ ΚΑΜΟΣΟΥ | eposter |
ΤΑ ΕΙΔΗ ΤΩΝ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΚΩΝ ΛΑΘΩΝ ΜΕΙΩΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ Β ΩΣ ΚΑΙ ΤΗΝ Ε ΤΑΞΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ, ΕΝΩ ΟΙ ΠΑΡΑΛΕΙΨΕΙΣ ΤΟΝΩΝ ΚΑΙ ΤΑ ΟΠΤΙΚΑ ΛΑΘΗ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΣΕ ΥΨΗΛΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΔΥΣΛΕΞΙΚΟΥΣ | ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΜΩΡΑΙΤΗ, ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΓΙΑΝΝΟΥΛΗ, ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΥΛΙΔΗΣ | eposter |