Τα video των εργασιών, θα είναι διαθέσιμα μέσω του Youtube καναλιού της ΕΕΠΕΚ, από την Παρασκευή 16 Οκτωβρίου 2020 και ώρα 10:00 και για αρκετό χρονικό διάστημα μετά το πέρας του 6ου συνεδρίου.
Πλήρη
αρθρα – Εισηγήσεις
1.
Παιδαγωγική και διδακτική
αναβάθμιση του μαθήματος των θρησκευτικών ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΒΡΕΝΟΣ
Εκπαιδευτικά
Σενάρια
1.
Θρησκεία
και Κοινωνία: Ισλάμ: Η μουσουλμάνα γυναίκα στο Ισλάμ και στην κοινωνία της
χριστιανικής Ελλάδας και Ευρώπης. ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΣΠΑΛΙΩΡΑ, Οδυσσεία Φίσκυλη
2.
“...Και επί γης
ειρήνη...” ΘΕΟΔΩΡΑ ΝΤΑΚΑΛΕΤΣΗ
3.
Οικολογία
και Χριστιανισμός. Η ευθύνη του ανθρώπου για το περιβάλλον ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
ΣΠΑΛΙΩΡΑΣ, ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΚΑΤΣΙΟΥΛΗ, ΕΛΕΝΑ ΛΑΜΠΡΟΥ, ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΙΔΟΥ
1. Η χρήση της μελοποίησης κατά τη διδασκαλία της
Λογοτεχνίας - Πράξη ουσιαστική και όχι διεκπεραιωτική ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΓΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ
2. Η ένταξη του ηλεκτρονικού λεξικού στη διδακτική του
γλωσσικού μαθήματος και η χρήση του στη σχολική τάξη ΣΟΦΙΑ ΖΕΡΔΕΛΗ
3. Εφαρμογή πρακτικών κριτικού γραμματισμού
σε μια διδακτική πρόταση της Γλώσσας Β΄ ΕΠΑ.Λ ΦΙΛΙΠΠΟΣ
ΔΕΛΗΣ, ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΜΙΧΑΛΗΣ
4. Ψηφιακός πολίτης: έρευνα στην εξ αποστάσεως
εκπαίδευση ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΠΕΤΡΑ
5. Το Ολοκαύτωμα των Εβραίων της Θεσσαλονίκης μέσα
από την ταινία Ουζερί Τσιτσάνης ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ
ΧΙΩΤΕΡΗ
6. Το αθηναϊκό πολίτευμα από το Σόλωνα μέχρι το
τέλος της κλασικής εποχής: διαθεματική διδακτική προσέγγιση το πανεπιστήμιο ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ-ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ
ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ-ΔΑΜΒΕΡΓΗΣ
7. Προσεγγίζοντας τη γλωσσική διδασκαλία στο
Γυμνάσιο μέσα από το «κείμενο» μιας
ταινίας ΑΝΝΑ ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗ
8. "Κλικ" στα αχαρτογράφητα νερά της
Ηλεκτρονικής Τάξης: Αναζητώντας μια πυξίδα σε
μαθήματα Γλώσσας-Λογοτεχνίας του
Λυκείου. ΗΡΑΚΛΗΣ ΤΣΙΑΜΑΛΟΣ, ΣΟΦΙΑ ΚΟΝΤΟΥ, ΕΥΘΥΜΙΟΣ ΚΟΥΦΟΓΙΑΝΝΗΣ,
ΑΓΟΡΙΤΣΑ ΣΚΑΜΠΑΡΔΩΝΗ, ΜΕΛΙΝΑ ΤΣΙΑΝΑΚΑ, ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΦΟΥΦΑ
9. Διδάσκοντας τη Ρωμαϊκή Ιστορία στην Α΄ Λυκείου
μέσα από τις περιπέτειες του Αστερίξ και του Οβελίξ ΚΑΤΕΡΙΝΑ
ΤΖΑΒΕΛΟΠΟΥΛΟΥ
10. Παιχνίδια με φυλετικό πρόσημο: ένα παράδειγμα
διδακτικής προσέγγισης στα στερεότυπα του φύλου μέσω των εργαλείων του κριτικού
γραμματισμού ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ
ΚΑΛΑΟΥΖΗ
11. Κριτικός Γραμματισμός
και Λογοτεχνία στο Γυμνάσιο: Ένα διδακτικό παράδειγμα προσέγγισης του κωμικού
και των κοινωνικών του διαστάσεων μέσα από ένα σενάριο για τη λογοτεχνία ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ
ΚΑΛΑΟΥΖΗ
12. Εκδοχές του «πουθενά»: Ηθικο-παιδαγωγικές
προεκτάσεις της φιλοσοφικής μεθόδου του Ludwig Wittgenstein ΧΡΗΣΤΟΣ
ΚΟΛΤΣΙΔΑΣ
1. «Διδάσκοντας την «Ιθάκη» του
Κ.Π. Καβάφη με τη χρήση ΤΠΕ και βιωματικών τεχνικών» ΕΥΘΥΜΙΟΣ ΚΟΥΦΟΓΙΑΝΝΗΣ
2.
Μέγας Αλέξανδρος ΤΗΛΕΜΑΧΟΣ
ΚΑΛΟΜΟΙΡΗΣ
3.
«Η αξιοποίηση του οπτικού
γραμματισμού στη διδασκαλία της Γλώσσας στην Α΄
Γυμνασίου: μια διδακτική παρέμβαση για τη χρήση εικόνων ως πηγών στη δημιουργία μουσειακού οδηγού» ΕΛΕΝΗ ΣΑΜΑΡΑ,
ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΣΥΡΟΠΟΥΛΟΥ, ΔΗΜΗΤΡΑ ΒΑΡΣΑΜΗ, ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΦΙΛΙΠΠΟΥ
4.
Χώροι λατρείας και
μνημεία των Μπεκτασήδων. Ένα διδακτικό σενάριο για
την τοπική Ιστορία και τη Λογοτεχνική αφήγηση με τη χρήση σύγχρονων τεχνικών ΒΑΣΙΛΙΚΗ
ΤΣΙΡΕΒΕΛΟΥ
6.
Ολυμπιακοί Αγώνες ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΚΑΡΑΛΗΣ
Καινοτόμα Προγράμματα και Δράσεις
1. Προσεγγίζοντας τον κλασικό
πολιτισμό με τη χρήση ΤΠΕ: η περίπτωση του eTwinning ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΣΑΚΕΛΛΑΡΙΟΥ
2.
"Τέχνης
γυρίσματα" - Δημοτική Πινακοθήκη Λάρισας ΜΑΡΙΑ ΚΙΟΥΣΗ
3.
Ισότητα των δυο φύλων και
εκπαίδευση. Διδάσκοντας σε μαθητές Λυκείου την αποδοχή της ισοτιμίας ανδρών και
γυναικών στην ελληνική κοινωνία με την αξιοποίηση της μεθόδου Living Newspaper. ΕΛΕΝΗ
ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ
Πλήρη
αρθρα – Εισηγήσεις
1.
Πρόταση για
διεπιστημονική προσέγγιση στη διδασκαλία των κοινών εννοιών στη Φυσική και τα
Μαθηματικά μέσα από την ιστορική συνεξέλιξη τους και
την σύγχρονη προβληματική ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΤΣΑΡΟΥΧΑΣ, ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΤΖΙΟΥΦΑΣ
2.
Επίλυση γεωμετρικών
προβλημάτων μέσα από τη χρήση των νέων τεχνολογιών από μαθητές Λυκείου ΕΛΕΝΗ
ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΥ
Εκπαιδευτικά
Σενάρια
1.
Γεωμετρική και αλγεβρική
αναπαράσταση συνάρτησης ΝΙΚΟΛΑΟΣ
ΤΕΡΨΙΑΔΗΣ
2.
Διδασκαλία ισοδύναμων
κλασμάτων με χρήση πινάκων εμπνευσμένων από τα έργα του Piet
Mondrian. ΑΘΑΝΑΣΙΑ
ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΥ
Καινοτόμα
Προγράμματα και Δράσεις
1.
Αξιοποίηση της Τέχνης στη
διδασκαλία της Ευκλείδειας Γεωμετρίας ΝΙΚΟΛΑΟΣ
ΤΕΡΨΙΑΔΗΣ
Πλήρη
αρθρα – Εισηγήσεις
1.
Έλεγχος της ικανότητας
των μαθητών να συνδέουν τις γνώσεις τους στις γραμμικές εξισώσεις στα
Μαθηματικά με τις αντίστοιχες κινημα-τικές εξισώσεις
στη Φυσική, στη Β΄ Λυκείου ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΤΣΑΡΟΥΧΑΣ, ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΤΖΙΟΥΦΑΣ
2.
Σχεδιασμός και Αξιολόγηση
σειράς διδακτικών ενοτήτων σε επίπεδο Αναλυτικού Προγράμματος για τη διδασκαλία
της Φυσικής και της Φυσικής Αγωγής ΕΥΓΕΝΙΑ ΠΟΤΗΡΙΑΔΟΥ,
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΜΑΡΚΟΥΛΑΚΗΣ
3.
Αξιοποίηση του μοντέλου
της «Αντεστραμμένης» τάξης (Flipped Classroom) στην διδασκαλία της Φυσικής της Α’ Λυκείου ΗΛΙΑΣ ΤΑΝΟΣ
4.
Πειραματικός υπολογισμός
ροπής αδράνειας στερεού σώματος με χρήση του Raspberry
pi: Μια καινοτομική εκπαιδευτική πρόταση ΧΑΡΙΛΑΟΣ
ΤΣΙΧΟΥΡΙΔΗΣ, ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΛΑΝΤΖΗΣ, ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΒΑΒΟΥΓΥΙΟΣ
5.
Εμμηνορρυσιακός Κύκλος ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ
6.
Πειραματικές διαδικασίες
με επαυξημένη πραγματικότητα στο Δημοτικό ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ
ΓΚΑΤΣΗΣ
Εκπαιδευτικά
Σενάρια
1.
Yπολογισμός της ταχύτητας του ήχου
με τη βοήθεια δυο smartphones και της εφαρμογής phyphox ΠΕΤΡΟΣ
ΠΙΤΣΙΛΚΑΣ
Καινοτόμα
Προγράμματα και Δράσεις
1.
Τρέφομαι και
επικοινωνώ με τη βοήθεια του
ήλιου μία καινοτόμος δράση στα πλαίσια περιβαλλοντικών προγραμμάτων ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ
ΔΡΟΥΓΚΑ
Πλήρη
αρθρα – Εισηγήσεις
1. Observation as an
Alternative Assessment method in assessing Second-Language productive skills ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΚΩΦΟΥ, ΕΛΕΝΗ ΤΕΛΙΟΥ
2. How aware are EFL
teachers of developing and assessing learners’
writing skill in an alternative way? ΛΑΜΠΡΙΝΗ ΖΑΡΑΛΗ, ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΚΩΦΟΥ
3. Augmented Reality: Its
connection to Constructivism and use in the modern classroom ΜΙΧΑΗΛ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ
4. English language learning
in Greek multi-grade elementary schools ΑΡΙΣΤΕΑ ΛΙΘΑΡΗ, ΠΟΛΥΞΕΝΗ ΜΑΝΩΛΗ
5.
Η Δημόσια Παρουσίαση ως
εναλλακτική μορφή αξιολόγησης των μαθητών/τριών. Πρακτική εφαρμογή στο μάθημα
της Αγγλικής Γλώσσας. ΕΙΡΗΝΗ
ΓΙΑΝΝΙΤΣΗ
6.
Double Play:Περνώντας
από τα Αγγλικά στα Γαλλικά με τη βοήθεια
του παιχνιδιού ΗΡΑΚΛΗΣ ΤΣΙΑΜΑΛΟΣ
7. Why not implement
alternative assessment in the Greek Upper Secondary Education ELT context?
Exploring its potential. ΛΟΥΚΙΑ ΠΑΠΑΘΕΟΔΩΡΟΥ
8. Developing a needs
analysis questionnaire for 1st grade Junior High School students ΜΑΡΙΑ ΓΛΑΒΑ
9. Developing Speaking Skill
in EFL Primary Education ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΣΤΑΥΡΑΚΗ
10.
Κριτήρια που
προσδιορίζουν το επίπεδο γλωσσομάθειας και το βαθμό δυσκολίας ως προς την παραγωγή
του γραπτού λόγου ΧΡΥΣΟΒΑΛΑΝΤΟΥ ΚΑΠΕΤΑ
Εκπαιδευτικά
Σενάρια
1.
Οι κανόνες γύρω μας: μια
πρόταση εφαρμογής μικτής μάθησης στη Δ Δημοτικού ΑΝΝΑ-ΘΕΟΔΩΡΑ
ΒΕΛΙΚΗ
2. Writing a Book Review ΓΕΩΡΓΙΑ ΚΟΥΡΑΚΟΥ
3.
Διδασκαλία γραπτού λόγου
στην αγγλική γλώσσα μέσω σύγχρονων τεχνολογιών με μια διαθεματική και ομαδοσυνεργατική προσέγγιση ΖΩΗ
ΣΦΑΙΡΟΠΟΥΛΟΥ
4.
Ο τζίτζικας και ο
μέρμηγκας ΦΩΣΤΗΡΑ ΙΑΣΟΝΙΔΟΥ
5.
‘’Say
hello’’: Διδακτικές δραστηριότητες για πρόσκτηση
γνώσης savoir s’engager ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ
ΜΑΝΗ
6. Childrens's rights today ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΗΛΙΑΔΟΥ
7. «Déjeuner du matin» ΓΕΩΡΓΙΑ ΔΕΝΔΡΙΝΟΥ
8. Let's ... Halloween! ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΔΡΑΚΟΠΟΥΛΟΥ, ΣΤΥΛΙΑΝΗ ΒΟΛΥΡΑΚΗ, ΚΛΕΟΠΑΤΡΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑΚΟΥ
9. Famous people of the
past: there's a bit of them in all of us ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΣΤΑΥΡΑΚΗ
Καινοτόμα
Προγράμματα και Δράσεις
1.
Ταξίδι με παραμύθια της
Ευρώπης ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΑΜΑΡΑΝΤΙΔΟΥ
Πλήρη αρθρα – Εισηγήσεις
1. Αθλοχώροι σχολικών αυλών εισαγωγή καινοτόμας δράσης φυσικής αγωγής στο ολοήμερο σχολείο ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΤΣΙΤΩΤΑΣ, ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΖΙΑΚΑ
2. Χρήση των ταμπλετών κατά τη διάρκεια εκμάθησης κινητικής δεξιότητας (μανσέτας) στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΑΝΔΡΕΑΔΟΥ
3. Επίδραση τριών διαφορετικών μεθόδων διδασκαλίας ελληνικού παραδοσιακού χορού στην προσλαμβάνουσα ικανοποίηση μαθητών δημοτικού σχολείου ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΦΙΛΙΠΠΟΥ, ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ΜΑΣΑΔΗΣ, ΔΗΜΗΤΡΑ ΒΑΡΣΑΜΗ, ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΚΟΥΠΑΝΗ, ΕΛΕΝΗ ΣΑΜΑΡΑ, ANASTASIA CHELI
Εκπαιδευτικά Σενάρια
1. Των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν... προγραμματίζουν ΑΡΓΥΡΗ ΠΡΟΚΟΠΟΥ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΟΥΛΟΥΜΠΙΩΤΗΣ
2. Υγεία σε μας και τον πλανήτη μας ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ
3. Μαθαίνω να παρέχω σωστά Πρώτες Βοήθειες ΜΑΡΙΑ ΕΛΠΙΝΙΚΗ ΛΥΓΟΥΡΙΩΤΗ
4. Εκπαιδευτικό Σενάριο: Το κλίμα... των παραδοσιακών χορών ΧΡΥΣΑ ΤΣΑΜΟΠΟΥΛΟΥ
5. Όλοι έχουν δικαίωμα στο παιχνίδι! ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΤΣΑΝΗΣ, ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΧΑΤΖΕΛΛΗ
6. Εξαποστάσεως εκπαίδευση: μαθαίνω για το κυκλοφορικό μου σύστημα ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΑΝΔΡΕΑΔΟΥ
Πλήρη
αρθρα – Εισηγήσεις
1.
Η συλλογική συγγραφή
ψηφιακών ιστοριών ως εργαλείο ενίσχυσης της ψυχικής ανθεκτικότητας μικρών
μαθητών στην εποχή της κοινωνικής αποστασιοποίησης ΦΙΛΙΠΠΟΣ
ΚΟΥΤΣΑΚΑΣ, ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΜΑΣΤΡΟΔΗΜΟΥ, ΝΙΚΗ ΖΩΓΡΑΦΟΥ
2.
Πράκτορες της Γνώσης ΣΤΕΛΛΑ
ΜΑΒΙΔΟΥ, ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΓΕΩΡΓΑΚΗ, ΜΑΡΙΑ ΜΗΤΣΙΑΔΗ
3.
Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην περιβαλλοντική
εκπαίδευση και εκπαίδευση αειφόρου
ανάπτυξης στην προσχολική ηλικία ΣΤΥΛΙΑΝΗ
ΜΠΟΥΡΑ
4.
Καλές πρακτικές ομαλής
μετάβασης από το νηπιαγωγείο στο δημοτικό μέσα από το μάθημα της Φυσικής Αγωγής ΔΗΜΗΤΡΑ ΓΙΑΓΚΟΓΛΟΥ,
ΑΓΟΡΙΤΣΑ ΤΖΗΜΑ, ΕΙΡΗΝΗ ΜΟΥΤΑΦΙΔΟΥ
5.
«Ημέρα Ευρώπης 2020 μια
εξ αποστάσεως διδακτική παρέμβαση» ΔΗΜΗΤΡΑ
ΓΙΑΓΚΟΓΛΟΥ
6.
Πόλεμος και ειρήνη με την
οπτική του φύλου :ένα πρόγραμμα έμφυλων
δραστηριοτήτων για το νηπιαγωγείο ΣΟΥΛΤΑΝΑ
ΤΣΙΓΓΙΔΟΥ
7.
Όταν η Τέχνη συναντά το
Περιβάλλον ΣΤΥΛΙΑΝΗ ΜΠΟΥΡΑ, ΟΛΓΑ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ, ΕΥΓΕΝΙΑ ΚΙΣΚΙΝΗ
8.
Διαχείριση συγκρούσεων
μεταξύ των παιδιών στο νηπιαγωγείο μέσα από τη φιλοσοφία με παιδιά ΣΟΦΙΑ
ΝΙΚΟΛΙΔΑΚΗ
9.
Διερεύνηση κριτηρίων
επιλογής των εκπαιδευτικών για την εφαρμογή του παιδαγωγικού εργαλείου
πολιτισμικής ετερότητας & ανθρωπίνων δικαιωμάτων Persona
Dolls ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ
ΠΟΥΤΑ, ΧΑΡΙΚΛΕΙΑ ΠΙΤΣΟΥ
10.
Η δημιουργία συμβόλων στη
διδακτική προσέγγιση του έργου τέχνης και η ανάπτυξη του οπτικού γραμματισμού και του προφορικού λόγου των μαθητών στη
σχολική εκπαίδευση ΚΑΛΛΙΟΠΗ ΛΑΜΝΗ
11.
Βιωματική διδακτική
πρόταση για το Νηπιαγωγείο: Μαθαίνω τα σχήματα μέσα από την τέχνη ΛΟΥΙΖΑ
ΝΟΒΑΤΣΙΔΟΥ
12.
Προσέγγιση STEM στο νηπιαγωγείο:
μια διδακτική πρόταση μάθησης μέσω ανακάλυψης για την πλεύση-βύθιση ΣΟΥΛΤΑΝΑ
ΤΣΙΓΓΙΔΟΥ
Εκπαιδευτικά
Σενάρια
1.
Κυκλοφορώ με ασφάλεια ΙΩΑΝΝΑ
ΑΪΒΑΤΖΙΔΟΥ, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΒΡΟΪΚΟΣ
2.
Ταξίδι με τη χρονοκάψουλα της καστροπολιτείας
στο 2042 ΣΤΑΜΑΤΙΑ ΓΙΩΓΟΥ
3.
Artful Thinking
- Τρέφομαι υγιεινά ΣΤΥΛΙΑΝΗ ΠΕΤΚΟΥ, ΑΡΤΕΜΙΣ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
Καινοτόμα
Προγράμματα και Δράσεις
1.
Παρουσίαση του καινοτόμου
προγράμματος «Innovated Teachers Inspirated Children Improved Society» ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΚΟΥΒΕΛΑ, ΖΩΗ ΠΛΙΑΡΗ, ΝΙΚΗ ΣΠΑΘΑΡΑ
2. "STEAM Preschool
Academy" eTwinning project ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΣΑΜΟΥΤΙΑΝ, Ανδριάνα Κασβίκη
3.
“Στης Εύβοιας το ΔαSOS όλοι μαζί, το μελισσάκι,
εγώ κι εσύ” eTwinning
έργο ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΣΑΜΟΥΤΙΑΝ, Τριανατφυλλιά
(Λίλιαν) Δούμα
4.
Είδη προς εξαφάνιση: η
περίπτωση της χελώνας Caretta caretta ΒΑΣΙΛΙΚΗ
ΚΟΝΤΟΥ
5.
Παιχνιδιών καμώματα ...
στου χρόνου το ποτάμι ΕΥΘΑΛΙΑ
ΓΡΗΓΟΡΙΑΔΟΥ
Πλήρη
αρθρα – Εισηγήσεις
1.
Η λειτουργία της Παράλληλης
Στήριξης σε μαθητή με Αυτισμό την περίοδο της αναγκαστικής αναστολής
λειτουργίας των σχολείων (Covid19) ΕΛΕΝΗ
ΜΠΑΡΜΠΟΥΔΑΚΗ
2.
Ανακυκλώνοντας με ρομπότ!
Ένας εναλλακτικός τρόπος ευαισθητοποίησης για την ανακύκλωση ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ
ΣΤΑΚΙΝΟΥ, ΑΛΚΜΗΝΗ ΓΩΓΟΥ
3.
Μαθητές με ΔΑΦ: στάσεις
των ειδικοτήτων αναφορικά με την παρουσία του γονέα εντός της τάξης στο πλαίσιο
των προγραμμάτων παρέμβασης ΑΓΓΕΛΙΚΗ
ΤΣΑΜΕΤΗ, ΑΝΝΑ ΣΟΥΛΤΟΥΚΗ
4.
«Πάμε μαζί στο θέατρο;»:
Ένα σενάριο για τη διδακτική της Ιστορίας με την αξιοποίηση εναλλακτικών
διδακτικών προσεγγίσεων ΑΛΚΜΗΝΗ ΓΩΓΟΥ
5.
Κυλάνε παλαβά - τα τρελά νερά
- Το φαινόμενο του Ευρίπου ΕΥΣΤΑΘΙΑ
ΜΑΥΡΟΕΙΔΗ
6.
Σχολική αυλή ως χώρος
δραστηριοτήτων ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΑΡΓΥΡΗ
7.
Δημιουργική εκμάθηση
Μεσαιωνικής Ιστορίας της Ευρώπης μέσω εξ αποστάσεως εκπαίδευσης ΜΑΡΙΑ
ΚΑΛΙΤΣΟΥΝΑΚΗ, ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΡΟΒΑΣ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΤΣΙΟΣ
8.
Τεχνικές και προτάσεις
για την βελτίωση της ποιότητας της εκπαιδευτικής διαδικασίας. ΑΝΤΩΝΙΟΣ
ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΣ
9.
Η αξιοποίηση του
επιτραπέζιου παιχνιδιού στη διδασκαλία εννοιών της Φυσικής στο δημοτικό σχολείο ΜΑΓΔΑΛΗΝΗ
ΠΑΠΑΖΟΓΛΟΥ, ΕΥΘΥΜΙΟΣ ΠΡΕΒΕΝΤΑΣ
10.
Τα παιδιά μαθαίνουν την
πόλη και τα μνημεία της. ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
ΓΚΑΪΔΑΤΖΟΓΛΟΥ
11.
Διαφοροποιημένη
διδασκαλία στο μάθημα της Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής Ε΄ Δημοτικού στην
ενότητα Δικαιώματα και υποχρεώσεις «Ανάγκες και Επιθυμίες». ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
ΓΚΑΪΔΑΤΖΟΓΛΟΥ
12.
Τα θετικά και τα αρνητικά
αποτελέσματα της γονεϊκής εμπλοκής στις ακαδημαϊκές
επιδόσεις των μαθητών και προτάσεις βελτίωσης των σχέσεων σχολείου-οικογένειας ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ
ΣΤΟΙΚΟΣ
13.
Στάσεις και συμπεριφορές
των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης απέναντι στη διαρκή εκπαίδευση και
επιμόρφωση. ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ΣΤΟΙΚΟΣ
14.
Κριτικός γραμματισμός στην εξ αποστάσεως διδασκαλία κατά τη διάρκεια
του εγκλεισμού τού 2020: Μια γλωσσική διδακτική εφαρμογή στην Ε΄ τάξη δημοτικού
με θέμα την πανδημία του κορωνοϊού ΕΥΑΝΘΙΑ
ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΑΚΗ
15.
Απόψεις των εκπαιδευτικών
σχετικά με τις βασικές λειτουργίες του «ελέγχου-αξιολόγησης» και της
«ανατροφοδότησης» και η μεταξύ τους συσχέτιση στα πλαίσια των δραστηριοτήτων του
συλλόγου διδασκόντων ως κυρίαρχου οργάνου διοίκησης του δημόσιου σχολείου ΖΗΣΗΣ
ΔΕΛΙΟΤΖΑΚΗΣ, ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΡΑΒΑΣΙΛΗΣ
16.
Αξιοποίηση του δεξιού
εγκεφαλικού ημισφαιρίου χρησιμοποιώντας αριθμητήριο με ολότητες ΗΛΙΑΣ ΧΑΛΙΟΣ
17.
Παιδική επιθετικότητα:
μια μελέτη περίπτωσης ΗΛΙΑΣ ΧΑΛΙΟΣ
18.
Η επιρροή της Εργαζόμενης
Μνήμης στην ανάγνωση μαθητών με ΔΕΠ-Υ και Γλωσσικές Διαταραχές ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
ΤΟΥΜΑΝΙΔΗΣ
19.
Διαφοροποιημένη διδασκαλία Γλώσσας Στ΄
Δημοτικού ΜΑΡΘΑ ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΥ, Γιώργος Δημάκος
20.
Ηγεσία και Ψυχική
Ανθεκτικότητα ΣΟΦΙΑ ΚΥΡΙΖΟΠΟΥΛΟΥ
21.
Η Χρήση Τεχνικών της
Δραματικής Τέχνης στις Επιστημολογικές Πεποιθήσεις για τα Μαθηματικά ΦΩΤΕΙΝΗ
ΤΣΟΜΠΑΝΟΥ, ΑΣΤΕΡΙΟΣ ΤΣΙΑΡΑΣ
22.
Περιγραφή της αναγκαιότητας προσαρμογής του
μαθησιακού-διδακτικού περιβάλλοντος για την προσέγγιση του περιεχομένου της Νανοτεχνολογίας στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση ΧΡΥΣΟΥΛΑ
ΓΚΟΥΝΤΟΥΛΑ, ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΠΑΠΑΚΩΣΤΑ, ΘΩΜΑΣ ΒΕΛΩΝΗΣ, ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΒΡΕΤΤΑΚΟΥ, ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ
ΓΡΕΒΕΝΙΤΗ
Εκπαιδευτικά
Σενάρια
1.
Μια ψηφιακή διδακτική
προσέγγιση για τα μαθήματα του Δημοτικού με έμφαση στις Τ.Π.Ε και την Επαυξημένη Πραγματικότητα (ΕΠ) ΧΡΥΣΑΝΘΗ
ΒΑΒΕΤΣΗ
2.
Mare Nostrum ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
ΠΕΤΡΟΥ
3.
Η προπαίδεια του 9 είναι
εύκολη παιδιά ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΥ
4.
Διδακτικό σενάριο για
μαθητές Α’ Δημοτικού μέσω της αξιοποίησης της διδακτικής μεθόδου Project με
θέμα «Η μέλισσα» ΕΛΕΝΗ ΜΑΡΙΑ ΑΓΙΑΝΝΙΩΤΗ
5.
Η διδασκαλία της έννοιας
της διέλευσης του ηλεκτρικού ρεύματος μέσα από τα υλικά σώματα μέσω μιας
διδακτικής παρέμβασης στο δημοτικό σχολείο. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΑ
ΜΠΑΛΙΑ
6.
Εκπαιδευτικό σενάριο
"Στο νησί του Αιόλου" ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ
7.
‘’Τσακώνικες παραδοσιακές
φορεσιές». (Ελληνικές φορεσιές ενός ιδιαίτερου πολιτισμού, λένε «καούρ εκάνατε» (καλώς ήλθατε) σε
άλλες παραδοσιακές φορεσιές). ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ
ΚΑΡΑΓΚΟΥΝΗ
8.
Παίζοντας με τους
δεκαδικούς αριθμούς ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΥ, ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΩΤΤΑΣ
9.
Ηλεκτροκινητήρες παντού:
Διδακτικός σχεδιασμός στο πλαίσιο μιας διεπιστημονικής προσέγγισης STEM ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ
ΣΙΑΜΕΤΗ, Ειρήνη Πολίτη
10.
Η διαφοροποιημένη διδασκαλία…
νιώθει και κατανοεί ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΧΑΤΖΗΜΙΧΟΥ, ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΚΑΛΟΥΣΗ
11.
Ιστορική εκπαίδευση και
μουσείο: Μια διδακτική πρακτική και μεθοδολογία για το μάθημα της Ιστορίας στο Δημοτικό ΝΙΚΟΛΑΟΣ
ΓΕΡΑΣΗΣ
Καινοτόμα
Προγράμματα και Δράσεις
1.
Το δάσος μάς προσφέρει
ζωή! ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΧΤΗΣ, ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΚΟΝΤΟΥΛΗ
2.
Στα μονοπάτια του μύθου
και της Ιστορίας από το νεολιθικό Διμήνι στην ελληνιστική Δημητριάδα. ΚΑΣΤΟΡΙΑ
ΑΣΔΕΡΑΚΗ, ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΤΣΑΛΑΒΡΕΤΑ
3.
Καινοτόμος Διαδικτυακός
Καλλιτεχνικός Διαγωνισμός για τις μέρες της πανδημίας ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ
ΧΑΤΖΗΜΙΧΟΥ
4.
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
και διαδικτυακός εκφοβισμός. ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
ΜΠΑΤΣΙΟΣ
5.
Η διδακτική των φυσικών
επιστημών σε μαθητές ειδικού δημοτικού σχολείου ΙΩΑΝΝΗΣ
ΚΟΥΤΣΩΝΗΣ
Πλήρη
αρθρα – Εισηγήσεις
1.
Η μαγεία της ανθρώπινης
φωνής στον εικονικό χώρο του eTwinning ΑΡΓΥΡΙΟΣ
ΛΑΖΟΥ, ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΣΟΥΒΑΤΖΟΓΛΟΥ
Εκπαιδευτικά
Σενάρια
1.
Μια μουσική παρέμβαση με
αυτοσχέδια μουσικά όργανα και επαναχρησιμοποιημένα αντικείμενα στην εξ΄
αποστάσεως ασύγχρονη εκπαίδευση ΕΛΕΝΗ
ΔΕΛΗΜΠΕΗ, ΗΛΕΚΤΡΑ ΚΑΡΑΚΑΤΣΑΝΗ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΠΙΚΟΣ
2.
Η διδασκαλία του πιάνου
στο Μουσικό Σχολείο την εποχή του covid-19: εξ αποστάσεως ασύγχρονη διδακτική
προσέγγιση της σπουδής “Arabesque” του F. Burgmüller ΑΝΝΑ ΝΑΤΑΣΑ
ΒΑΡΒΕΡΗ, Μέμα (Γερασιμούλα)
Παπανδρίκου
3.
ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ
Το παιχνίδι του ήχου και της σιωπής (Δ΄ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ-
ενότητα 5) ΠΟΛΥΞΕΝΗ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ
4.
Στον αστερισμό της αρχαίας
ελληνικής μουσικής: Τηλεκπαίδευση με τον Νίκανδρο και
την λύρα του. ΧΑΡΟΥΛΑ ΛΕΟΝΤΑΡΗ
Πλήρη
αρθρα – Εισηγήσεις
1.
Ανάπτυξη τουριστικού
τουρισμού μέσω του παραμυθιού ως καινοτόμα διδακτική πρακτική. ΚΡΥΣΤΑΛΛΕΝΙΑ
ΓΑΒΡΙΗΛΙΔΟΥ, ΧΡΥΣΑΝΘΗ ΤΑΣΙΟΥ, ΧΡΥΣΑΝΘΗ ΦΑΜΙΛΩΝΙΔΟΥ
Εκπαιδευτικά
Σενάρια
1.
Ελαστικότητα Ζήτησης ως
προς την τιμή ΑΝΝΑ ΜΑΤΣΙΩΡΗ
2.
Ψηφιακό εκπαιδευτικό
σενάριο με τίτλο ¨Ελαστικότητα ζήτησης σε ευθεία καμπύλη ζήτησης και συνολική
δαπάνη¨ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΥΧΑΛΑΣ
3.
Προσδιοριστικοί
παράγοντες της ζήτησης - Μεταβολές στη ζήτηση ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΜΑΔΕΜΛΗΣ
Πλήρη
αρθρα – Εισηγήσεις
1.
Η χρήση των Smartphones στη διδασκαλία της Θερμοδυναμικής στα ΕΠΑΛ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ
ΠΑΛΛΑΣ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΟΥΚΙΟΥΡΟΓΛΟΥ
2.
Ασφάλεια Σχολικών
Λεωφορείων: Απειλές, Αδυναμίες, και Αντιμετώπιση ΑΝΝΑ ΣΤΕΦΑΝΗ
3.
Εκπαιδευτικό σενάριο με
παιχνίδι ρόλων. Η περίπτωση του μαθήματος ΜΕΚ ΙΙ του μηχανολογικού τομέα των
ΕΠΑΛ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΚΑΛΤΣΑΣ
Εκπαιδευτικά
Σενάρια
1.
Ανόρθωση Εναλλασσόμενου
Ρεύματος ΦΩΤΙΟΣ ΚΟΥΤΣΟΥΚΟΣ, ΕΛΕΝΑ ΔΟΥΓΙΑ
2.
Η υλοποίηση του σεναρίου
«Οχήματα και ρύπανση περιβάλλοντος» στο μεταλυκειακό
έτος – τάξη μαθητείας ΘΩΜΑΣ
ΚΟΚΚΑΛΗΣ, ΔΗΜΗΤΡΑ ΖΑΧΑΡΑΚΗ, ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΠΑΠΑΠΟΣΤΟΛΟΥ
3.
Κύκλος λειτουργίας των
ΜΕΚ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΙΧΑΛΑΚΗΣ, ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΩΤΣΗΣ
Καινοτόμα
Προγράμματα και Δράσεις
1.
«Παιδαγωγικές και
διδακτικές αναφορές από τη συμμετοχή του σχολείου μας στον 1ο Πανελλήνιο
Μαθητικό Διαγωνισμό τρισδιάστατης εκτύπωσης, 2018-2019» ΟΛΓΑ
ΚΑΤΣΑΡΟΥ, ΑΘΗΝΑ ΙΑΣΕΜΙΔΟΥ
2.
Καινοτόμο Πρόγραμμα, μία
Νέα Αρχή στα ΕΠΑ.Λ. και Υποδράση με θέμα:
Η πολιτισμική ταυτότητα της Πρέβεζας, μέσα από την ματιά των μαθητών, στην
οικοδομική. ΕΥΦΡΟΣΥΝΗ ΝΑΚΟΥ
Πλήρη
αρθρα – Εισηγήσεις
1.
Έλεγχος Προσπέλασης στο
Διαδίκτυο με Βάση το Περιεχόμενο και η περίπτωση του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ
ΧΡΥΣΟΜΑΛΙΔΗΣ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ, ΑΡΕΤΗ ΚΩΤΣΗ, ΑΝΝΑ ΜΠΟΥΚΟΡΟΥ, ΒΑΣΙΛΙΚΗ
ΜΠΟΥΚΟΡΟΥ, ΗΡΑΚΛΗΣ ΣΕΦΕΡΙΑΔΗΣ, ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΠΗΛΙΩΤΗΣ, ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΦΙΛΙΠΠΙΔΗΣ,
ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΧΡΥΣΟΜΑΛΙΔΟΥ
2.
Δωμάτιο διαφυγής (escape room) και ρομποτικοί
γρίφοι ΕΛΕΝΗ ΜΠΑΜΠΑΛΩΝΑ, ΖΩΗ ΚΑΡΑΓΕΩΡΓΙΟΥ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΦΩΤΑΡΗΣ
3.
Η χρήση Διαδικτυακού Εξ
Αποστάσεως εκπαιδευτικού υλικού για μελέτη μαθητών των ΕΠΑ.Λ στο μάθημα
«Βάσεις Δεδομένων και Εφαρμογές στο Διαδίκτυο» ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ
ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ
Εκπαιδευτικά
Σενάρια
1.
Ποντικάκι Κόλμπυ στη διδασκαλία των Τ.Π.Ε ΕΛΕΝΗ
ΜΠΑΜΠΑΛΩΝΑ, ΧΑΡΙΚΛΕΙΑ ΣΚΑΡΛΑΤΟΥ
2.
Μελετήστε και κατακτήστε
τα μαθηματικά χρησιμοποιώντας τον οπτικό προγραμματισμό σε έξυπνες συσκευές –
Το σχεδιαστικό κομμάτι της εφαρμογής “STUDY AND CONQUER” ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
ΒΡΑΝΤΖΑΣ
3. “Study and Conquer”
mathematics – The programming part of the application ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΒΡΑΝΤΖΑΣ
4.
Έξυπνο σπίτι εξοικονόμησης
ενέργειας ΕΛΕΝΗ ΜΠΑΜΠΑΛΩΝΑ, ΗΛΙΑΣ ΜΑΡΓΑΡΙΤΙΔΗΣ
5.
Διδακτικό σενάριο του
αλγόριθμου της ταξινόμησης με εισαγωγή στη γλώσσα Python ΜΑΡΓΑΡΙΤΗΣ
ΜΠΑΣΔΑΒΑΝΟΣ
Εκπαιδευτικά
Σενάρια
1.
Ζωτικά Σημεία: Η
σπουδαιότητα της Αρτηριακής Πίεσης ΕΙΡΗΝΗ
ΒΟΓΙΑΤΖΑΚΗ, ΑΝΘΗ ΑΓΓΕΛΑΚΗ
2.
Αντιλαμβάνοντας και αντιμετωπίζοντας τον
Πόνο ΕΙΡΗΝΗ ΒΟΓΙΑΤΖΑΚΗ, ΑΝΘΗ ΑΓΓΕΛΑΚΗ
3.
Ο Βοτρύτης
των κηπευτικών ΜΑΡΙΑΝΘΗ ΜΥΛΩΝΑ
4.
Επίδραση μη ορθών
γεωργικών πρακτικών σε φυσικά και προστατευόμενα οικοσυστήματα. Μελέτη της
περίπτωσης του προστατευόμενου υγροβιότοπου Δέλτα Αξιού-Λουδία-Αλιάκμονα ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ
ΤΣΑΧΟΥΡΙΔΟΥ
5.
Μέτρηση αρτηριακού
σφυγμού ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΒΟΥΡΔΕΡΗ
Πλήρη
αρθρα – Εισηγήσεις
1.
Αξιοποίηση του λογισμικού
GeoGebra στη διδασκαλία των εγγεγραμμένων γωνιών στα
μαθηματικά της Β΄ Γυμνασίου ΜΑΡΙΟΣ
ΜΑΓΙΟΛΑΔΙΤΗΣ, Δέσποινα Χριστοφόρου
2. Developing students’
growth mindset through enhancing digital literacy in online and offline
learning contexts ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΚΩΦΟΥ, ΜΑΡΙΝΑ ΚΟΛΛΑΤΟΥ, ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΓΕΡΑΛΕΞΗ
3.
Μάχη των Θερμοπυλών: Η καλλιέργεια της ιστορικής ενσυναίσθησης
μέσω περιβάλλοντος επαυξημένης πραγματικότητας ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ
ΜΑΤΣΚΑΛΙΔΗΣ, ΜΑΡΙΑ ΛΑΣΚΑΡΑΚΗ, ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΙΩΣΗΦΙΔΗΣ
5.
Διδάσκοντας τον αλγόριθμο
ταξινόμησης με επιλογή χρησιμοποιώντας το λογισμικό EjsS
στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΜΑΣΤΟΡΟΔΗΜΟΣ
6. Communication and Information Technologies for
Self-Driven Interest-Based Adaptive Learning in Electrical Engineering ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΛΕΜΗΣ, MOHAMMAD
BANAT
7.
Η αξιοποίηση της
υπηρεσίας «Βαθμολόγιο» της ηλεκτρονικής τάξης του Πανελληνίου Σχολικού Δικτύου
στην εκπαιδευτική διαδικασία ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΚΑΡΚΑΜΑΝΗΣ
8.
Η εξ αποστάσεως
εκπαίδευση την εποχή του Covid-19 σε ένα δημόσιο Γενικό Λύκειο: μελέτη
περίπτωσης ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΛΑΚΚΗ
9.
Κάστανος: Ένα νέο Ψηφιακό
Αποθετήριο Μαθησιακών Αντικειμένων για την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση ΜΑΡΙΝΑ
ΚΕΧΑΪΔΟΥ, ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΥΛΙΔΗΣ, ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΤΣΟΥΛΟΥΧΑΣ, ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ ΚΕΚΚΕΡΗΣ
10.
Σχεδίαση και ανάπτυξη
λογισμικού αξιολόγησης δεξιοτήτων πληροφορικής για παιδιά προσχολικής και
πρώτης σχολικής ηλικίας. ΒΑΣΙΛΙΚΗ
ΔΑΓΚΛΗ
11.
Χημική Σύναψη ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ
ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ
12.
Διδασκαλία και μάθηση
μέσω φορητών συσκευών ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ, ΛΟΥΚΑΣ ΗΛΙΑΣ
13.
Η επίδραση των ψηφιακών
παιχνιδιών στην ανάπτυξη της κριτικής σκέψης των μαθητών ΕΥΑΓΓΕΛΗ
ΜΠΟΤΗ
14.
Αξιολόγηση διαδικτυακών
σχεδίων μαθήματος για χρήση σε διαδραστικό πίνακα με κριτήριο
τη στοχοταξινομία του Bloom. ΜΑΡΙΑ
ΜΑΚΑΡΙΔΟΥ
16.
Ψηφιακά παιχνίδια και
μάθηση ΣΩΤΗΡΙΟΣ ΒΟΥΣΙΟΠΟΥΛΟΣ, ΕΥΦΡΟΣΥΝΗ ΝΤΟΚΑ, ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΚΟΥΦΟΥ
Εκπαιδευτικά
Σενάρια
1.
Η Τέχνη μέσα από μια
εφηβική ματιά ΕΥΤΕΡΠΗ ΛΥΧΝΟΥ
2. Me and You: Cultural
reflections ΜΑΡΙΑ ΓΛΑΒΑ
3.
Γνωριμία με την εφαρμογή
οπτικού προγραμματισμού ScratchJr στο νηπιαγωγείο ΘΕΟΔΩΡΑ
ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ, ΜΑΡΙΑ ΦΛΩΡΑΤΟΥ
4.
«Αναφορές της ποίησης του
Κώστα Βίρβου στις εικαστικές τέχνες» ΕΛΕΝΗ
ΤΖΑΒΕΛΛΑ
5.
Γνωρίζω τον τόπο μου και
τους ανθρώπους του: Ένα εκπαιδευτικό σενάριο για το περιβάλλον και την τοπική
ιστορία με τη χρήση ΤΠΕ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΑΘ.
ΣΤΑΜΟΣ
6.
Αναζητώντας τον... Μέσο
όρο! ΦΑΝΗ ΜΙΧΗ
7.
Διερεύνηση με τη χρήση
Τ.Π.Ε. του ρόλου των γυναικών στις μαθηματικές επιστήμες - Η περίπτωση της
Θεανώς της Θουρίας και η σχέση της με το ‘Χρυσό
Αριθμό φ’ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΤΣΟΡΤΑΝΙΔΗΣ
8.
Ήχος και ακοή ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ
ΑΛΜΠΑΝΑΚΗΣ
9.
Ανακαλύπτοντας τον κόσμο
των συναισθημάτων μέσα από την τέχνη ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ
ΑΛΜΠΑΝΑΚΗΣ
10.
Αξιοποίηση Διαδραστικής Εκπαιδευτικής Εφαρμογής για το Κεφάλαιο «Η
Παραγωγή της Επιχείρησης και το Κόστος» στο μάθημα «Οικονομία» της Γ’ Λυκείου ΤΙΜΟΛΕΩΝ
ΤΟΥΜΠΑΡΗΣ, ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΤΟΥΜΠΑΡΗΣ
11.
«Η υπερκατανάλωση ορυκτών
καυσίμων για την παραγωγή Ενέργειας»: Άτυπη Διαδικασία Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
μέσω μεθόδων Σύγχρονης και Ασύγχρονης Εκπαίδευσης ΘΕΟΔΩΡΑ
ΠΑΠΑΖΟΓΛΟΥ, ΜΑΡΙΑ ΧΑΡΜΑΝΗ
12.
Οι μεταβλητές και η δομή
ακολουθίας σε Ψευδογλώσσα, PASCAL και Διαγράμματα
Ροής ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΚΛΩΝΗΣ
13.
«Επιπτώσεις γεωργικών
δραστηριοτήτων σε κλειστά υδάτινα οικοσυστήματα»: Σενάριο με χρήση ΤΠΕ της Β
τάξης ΕΠΑ.Λ. τομέα Γεωπονίας, Τροφίμων και Περιβάλλοντος ΑΝΔΡΕΑΣ
ΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΣ
14.
«Τι είναι ένα φυτό»:
Σενάριο με χρήση ΤΠΕ της Α τάξης ΕΠΑ.Λ. ΑΝΔΡΕΑΣ
ΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΣ
15.
Με το BeeBot
προχωρώ.. τα βήματά μου τα μετρώ Προχωρημένη επιμόρφωση για την αξιοποίηση και
εφαρμογή των Τ.Π.Ε. στη διδακτική πράξη ΣΩΤΗΡΙΑ
ΤΣΟΥΛΤΣΙΔΟΥ, Αθανασία Κυρέζη
16.
Ο Άλλος ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ
ΠΑΤΕΡΑΚΗΣ
17.
Ας θρέψουμε τα φυτά μας ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ
ΧΑΧΟΥΔΗ
18.
Το πεπτικό σύστημα- Η
διατροφή και η άσκηση προπομποί μιας ζωής με προοπτική ΕΥΑΓΓΕΛΗ
ΜΠΟΤΗ, ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
19.
Από το πάθος στην
ανάσταση, η σταύρωση τότε και σήμερα ΚΑΤΕΡΙΝΑ
ΛΑΛΑΓΙΑΝΝΗ
20.
Η χρήση του Kidspiration στη διδασκαλία της Γλώσσας ΜΑΓΔΑΛΗΝΗ
ΠΑΠΑΖΟΓΛΟΥ, ΕΥΘΥΜΙΟΣ ΠΡΕΒΕΝΤΑΣ
Καινοτόμα
Προγράμματα και Δράσεις
1.
Σχολεία εν Δράσει: Teraemotus Team και ο
σεισμογράφος του Τσανγκ Χενγκ ΙΩΑΝΝΗΣ
ΠΑΠΑΙΩΑΝΝΟΥ, ΖΩΗ ΣΦΑΙΡΟΠΟΥΛΟΥ
Πλήρη
αρθρα – Εισηγήσεις
1.
Η αυτοπαρατήρηση ως
παιδαγωγική μέθοδος στην εκπαίδευση
ατόμων με Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ) ΑΘΗΝΑ
ΑΒΡΑΜΙΔΗ, Μαρία Δροσινού – Κορέα
2.
Διαφοροποιημένη Διδασκαλία Φιλολογικών Μαθημάτων: Το
παράδειγμα Ιστορίας Α΄Γυμνασίου ΜΑΡΘΑ
ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΥ
3.
Η
διδακτική μεθοδολογία σε μαθητές με EEA κατά τη μετάβασή τους στη δευτεροβάθμια
εκπαίδευση ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΠΑΝΟΠΟΥΛΟΣ, Μαρία Δροσινού-Κορέα
4.
Διδασκαλία του μαθήματος
¨Γεωλογία-Γεωγραφία¨ σε μαθητές της Α τάξης του Γυμνασίου με προβλήματα όρασης. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
ΜΑΡΜΑΡΙΝΟΣ, ΑΣΗΜΙΝΑ ΑΝΤΩΝΑΡΑΚΟΥ, ΧΑΡΙΚΛΕΙΑ ΝΤΡΙΝΙΑ, ΦΑΙΗ ΑΝΤΩΝΙΟΥ, ΜΑΛΑΜΑΤΕΝΙΑ
ΑΛΕΞΙΑΔΟΥ, ΒΙΚΤΩΡ ΠΑΠΑΡΟΣ, ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ
5.
Εργοθεραπευτική προσέγγιση για την
αντιμετώπιση της δυσγραφίας ΧΡΙΣΤΙΝΑ -
ΠΑΤΡΙΣΙΑ ΦΩΚΙΑΝΟΥ, ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΚΩΤΟΥΛΑΣ
6.
Η συμβολή του
προγράμματος PECS στην ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων των παιδιών στο φάσμα του
αυτισμού ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΠΟΛΥΜΕΡΟΥ
7.
Η επίδραση της μοντελοποίησης/σχηματοποίησης στην αλγοριθμική επίλυση της
πρόσθεσης μαθητών με δυσαριθμησία ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ
ΤΣΙΚΡΙΤΣΗ
8.
Διδακτικές προσεγγίσεις
για μαθητές/τριες με ελαφρά και μέτρια νοητική
καθυστέρηση στο γενικό ενταξιακό σχολείο ΦΑΝΗ ΜΙΧΗ,
ΓΙΑΝΝΑ ΔΗΜΟΒΕΛΗ
9.
Η χρήση των Web 2.0
εργαλείων ως μέσο υποστήριξης των συνεργατικών και κοινωνικών δεξιοτήτων των
μαθητών με Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητα. ΕΛΕΝΗ
ΜΟΥΔΑΤΣΑΚΗ
10.
Παιδαγωγικά υλικά και
μέσα στο χώρο της ειδικής αγωγής ΔΕΣΠΟΙΝΑ
ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΥ, ΜΑΡΙΑ ΔΡΟΣΙΝΟΥ-ΚΟΡΕΑ
11.
Δυσλε(κσ)ία
και αιτιολογικοί παράγοντες: Τι κρύβεται πίσω από μια λέξη; ΑΘΗΝΑ
ΓΙΟΒΑΡΘΗ
12.
Μνημονικές Στρατηγικές ΙΩΑΝΝΑ
ΑΪΒΑΤΖΙΔΟΥ, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΒΡΟΪΚΟΣ
13.
Η εργαζόμενη μνήμη και ο
ρόλος της στη μαθηματική επίδοση ΙΩΑΝΝΗΣ
ΜΑΓΓΙΝΑΣ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΝΙΚΟΛΑΝΤΩΝΑΚΗΣ, ΜΑΡΙΑ ΙΑΚΩΒΑΚΗ
14.
Οι Βασικές Αρχές της
Επιστήμης της Αξιολόγησης Βασισμένης στη Λειτουργική Ανάλυση της Συμπεριφοράς ΣΟΦΙΑ
ΜΠΑΔΗΜΑ, ΣΤΑΥΡΟΣ ΤΣΟΥΜΑΝΗΣ
15.
Η Αυτοδιαχείριση
Συμπεριφοράς και Τρόποι Προώθησής της ΣΟΦΙΑ
ΜΠΑΔΗΜΑ, ΣΤΑΥΡΟΣ ΤΣΟΥΜΑΝΗΣ
16.
Το Σχολικό Σύστημα
Προώθησης Θετικής Συμπεριφοράς και οι Τρόποι Προώθησής του ΣΟΦΙΑ
ΜΠΑΔΗΜΑ, ΣΤΑΥΡΟΣ ΤΣΟΥΜΑΝΗΣ
17.
H ενίσχυση της κοινωνικοσυναισθηματικής ανάπτυξης νηπίων με
συναισθηματικές διαταραχές και προβλήματα συμπεριφοράς μέσω των προσωπικών τους
αφηγήσεων ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΑ ΣΤΑΥΡΟΥ
18.
Ο ρόλος του εκπαιδευτικού
στην αντιμετώπιση των συναισθηματικών διαταραχών στη σχολική τάξη μέσα από μια
Μελέτη Περίπτωσης. ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΓΡΕΒΕΝΙΤΗ, ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΒΡΕΤΤΑΚΟΥ, ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ
ΠΑΠΑΚΩΣΤΑ, ΘΩΜΑΣ ΒΕΛΩΝΗΣ, ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΓΚΟΥΝΤΟΥΛΑ
19.
Διερεύνηση του
συναισθήματος της μοναξιάς και της κοινωνικής δυσαρέσκειας σε τυπικής ανάπτυξης
αδέρφια ατόμων με διαταραχές αυτιστικού φάσματος: Προκαταρκτικά αποτελέσματα
μια πανελλήνιας μελέτης. ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ
ΚΟΥΚΟΥΡΙΚΗ
20.
Ποιότητα Ζωής στις
οικογένειες ατόμων με Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος: Βιβλιογραφική ανασκόπηση ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ
ΚΟΥΚΟΥΡΙΚΗ
21.
Υπολογιστική Σκέψη στην
Ειδική Αγωγή ΘΕΟΔΩΡΑ ΠΑΠΑΖΟΓΛΟΥ
22.
Διαταραχές στην ανάγνωση
- Δυσλεξία ΘΩΜΑΣ ΒΕΛΩΝΗΣ, ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΠΑΠΑΚΩΣΤΑ, ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΒΡΕΤΤΑΚΟΥ,
ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΓΡΕΒΕΝΙΤΗ, ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΓΚΟΥΝΤΟΥΛΑ
23.
Μαθησιακές δυσκολίες και
αναγνωστική κατανόηση στη σχολική επίδοση των μαθητών/τριών στις πρώτες τάξεις
του Δημοτικού ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΜΠΟΥΡΟΠΟΥΛΟΣ
24.
Πως να ζεις με τη διαφορά
και, πράγματι, να μαθαίνεις πως να μαθαίνεις από τη διαφορά ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΡΑΜΗΤΣΑΣ
25.
Στάσεις και απόψεις
γονέων ως προς την Ανεξάρτητη Διαβίωση των Ατόμων με Νοητική Αναπηρία και
εφαρμογή προγράμματος ανάπτυξης Δεξιοτήτων Ανεξάρτητης Διαβίωσης σε μαθητές με
Νοητική Αναπηρία. ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΤΑΟΥΣΑΝΗΣ, ΑΣΗΜΙΝΑ ΚΟΥΦΟΥΛΗ, ΟΛΓΑ ΠΡΟΒΙΔΑ, ΜΑΡΙΑ
ΤΖΑΤΖΟΥΛΗ
Καινοτόμα
Προγράμματα και Δράσεις
1.
Αυτισμός: μάθε για μένα ΦΙΛΙΠΠΟΣ
ΚΟΥΤΣΑΚΑΣ, ΕΥΜΟΡΦΙΑ ΖΥΓΟΥΡΗ, ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΣ ΓΚΟΓΚΟΛΑΣ
2.
Νέες τεχνολογίες της
πληροφορίας (ΤΠΕ) & Εφαρμοσμένη Ανάλυση Συμπεριφοράς (ΑΒΑ) στο σχολικό
πλαίσιο: Δύο πρακτικές εφαρμογές στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση ΣΟΦΙΑ
ΜΠΑΔΗΛΑ, ΙΩΑΝΝΗΣ ΗΛΙΑΣ
Πλήρη
αρθρα – Εισηγήσεις
1.
Εικονομαχία: ερευνώντας
τις ιστορικές πηγές. Ένα project για Σ.Δ.Ε. ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ
ΖΑΡΑΒΕΛΑ
2.
Απόκριση σπουδαστών ΔΙΕΚ
στην ασύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση λόγω των συνθηκών που προέκυψαν από τον
Covid-19 ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΠΑΛΕΤΑ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ, ΣΠΥΡΙΔΩΝ
ΝΟΜΙΚΟΣ
3. Comparative study among
trainers and trainees of the Patras PVTI regarding distance learning ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ
4.
Σχεδίαση προγράμματος
ενηλίκων «επιμόρφωση στις ειδικές μαθησιακές δυσκολίες» ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
ΓΑΛΑΝΗΣ
6.
Η αξιοποίηση των ΤΠΕ στη σχολική εκπαίδευση: Απόψεις και
αντιλήψεις επιμορφωθέντων εκπαιδευτικών στις ΤΠΕ Β1
επιπέδου ΚΑΛΛΙΟΠΗ ΜΑΓΑΛΙΟΥ, ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ ΜΥΛΩΝΑΣ
7.
Εκπαίδευση Ενηλίκων και
Συμβουλευτική Ψυχολογία: Διερεύνηση των επιμορφωτικών αναγκών εκπαιδευτών
ενηλίκων σε ζητήματα Συμβουλευτικής ΧΡΙΣΤΙΝΑ
ΡΟΥΜΠΟΥ
8.
Συν-γραφή Θεατρικού
Κειμένου με τη μέθοδο Project: μια καινοτόμα διδακτική πρόταση ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ
ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ, ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΗΛΙΑΣ, ΙΩΑΝΝΑ ΤΑΥΡΙΔΟΥ
9.
«Φέρνοντας το φυσικοθεραπευτήριο στην τάξη» Η εφαρμογή της τεχνικής
«Προσομοίωση» στην ειδικότητα του Β. Φυσικοθεραπείας του Δ.Ι.Ε.Κ. Τρικάλων. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ
ΧΑΝΟΥ, Αικατερίνη Ευαγγελοπούλου
10.
Η δυναμική της κριτικής διάδρασης στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας: ευελιξία, ανοικτότητα και καινοτομία κατά τον τρόπο της μετανεωτερικότητας. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
ΜΑΝΤΖΑΝΑΡΗΣ
11.
Μεταγνωστική Διδασκαλία και Αυτοκατευθυνόμενη Μάθηση στην Εκπαίδευση Ενηλίκων. Η
περίπτωση εκμάθησης ξένων γλωσσών. ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ
ΓΕΩΡΓΙΑΔΟΥ, ΜΑΡΙΟΣ ΚΟΥΤΣΟΥΚΟΣ
12.
Μικτή Μέθοδος Διερεύνησης
του ρόλου της Συναισθηματικής Νοημοσύνης στον Αυτοπροσδιορισμό Νέων στο 6μηνο
ευρωπαϊκό πρόγραμμα «To.Be.PAC.: Together
to Become Peace Ambassadors & Connectors» ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΛΑΔΟΠΟΥΛΟΣ, ΘΕΟΦΑΝΩ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ, Βασίλειος Δρ. Δ. Σπανός
13.
Ο ρόλος του εκπαιδευτικού
στην πρόληψη της χρήσης ψυχοδραστικών ουσιών.
Διερεύνηση της δυνατότητας αξιοποίησης της μεθόδου «Μετασχηματίζουσα
Μάθηση μέσα από την Αισθητική Εμπειρία» ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ
ΠΑΠΠΑ
14.
Η μεντορική
σχέση στην πρακτική άσκηση των φοιτητών/τριών, σύμφωνα με τις παραδοχές των
μεντόρων σε πρόγραμμα Δια Βίου Μάθησης ΙΩΑΝΝΑ
ΤΣΑΡΠΑ, Αλιβίζος Σοφός
15.
Η μέθοδος του ορθολογικού
διαλόγου και του κριτικού στοχασμού στη Δια Βίου Μάθηση. Απόψεις μεντόρων στο
πρόγραμμα πρακτικής άσκησης με τη χρήση της μετασχηματίζουσας
μάθησης. ΙΩΑΝΝΑ ΤΣΑΡΠΑ, Αλιβίζος Σοφός
16.
Καλές Πρακτικές
Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας (ΣΔΕ): Η εφαρμογή των
μοντέλων ADDIE και Dick, Carey and Carey ΙΩΑΝΝΗΣ
ΚΑΠΟΥΛΑΣ
17.
Η επέκταση της εξ
αποστάσεως εκπαίδευσης στην εποχή της Πανδημίας και η διαμόρφωση της δυναμικής
της εκπαιδευτικής ομάδας ΚΑΛΛΙΟΠΗ ΓΕΡΟΣΤΕΡΓΙΟΥ
18.
Διδακτική πρόταση για τον
σχεδιασμό ενότητας με θέμα «Ενεργητικές Εκπαιδευτικές Τεχνικές Διδασκαλίας» ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΑ
ΜΠΑΛΙΑ
19.
«Εξ αποστάσεως εκπαίδευση
στην εποχή της υγειονομικής κρίσης. Μια ευκαιρία» ΦΩΤΕΙΝΗ
ΚΑΓΙΟΓΛΟΥ
Εκπαιδευτικά
Σενάρια
1.
Το Σύνταγμα της Ελλάδας. Μικροδιδασκαλία στα πλαίσια του Κοινωνικού Γραμματισμού στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας. ΤΗΛΕΜΑΧΟΣ
ΚΑΛΟΜΟΙΡΗΣ