Τα video των εργασιών, θα είναι διαθέσιμα μέσω του Youtube καναλιού της ΕΕΠΕΚ, από την Παρασκευή 14 Οκτωβρίου 2022 και ώρα 08:00 και για αρκετό χρονικό διάστημα μετά το πέρας του 8ου συνεδρίου.
Πλήρη
Άρθρα – Εισηγήσεις
ΓΕΩΡΓΙΑ
ΦΑΡΣΑΡΗ |
|
2.
Αναπλαισιώνοντας
μαθησιακά αντικείμενα του Φωτόδεντρου στο μάθημα
των Θρησκευτικών |
ΘΕΟΔΩΡΑ
ΝΤΑΚΑΛΕΤΣΗ |
Εκπαιδευτικά
Σενάρια όλων των ειδικοτήτων
ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ
ΜΑΣΣΑΡΟΥ |
|
ΝΙΚΟΛΑΟΣ
ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ, ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΚΟΥΤΣΟΒΑΣΙΛΗΣ |
|
ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΠΑΠΑΤΣΙΡΟΣ |
|
ΣΤΕΦΑΝΙΑ
ΚΑΤΣΙΜΠΑ |
|
ΚΥΡΙΑΚΗ
ΜΥΣΤΑΚΙΔΟΥ |
|
6.
Η καταστροφή του περιβάλλοντος στον
προφήτη Ιωήλ και οι παιδαγωγικές του διαστάσεις. |
ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΠΑΠΑΤΣΙΡΟΣ, ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΣ |
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ-ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ
ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ-ΔΑΜΒΕΡΓΗΣ |
||
2.
Φιλοσοφία της Ιστορίας: συμβολή στη
διδασκαλία της ιστορίας και της φιλοσοφίας του Διαφωτισμού. |
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ-ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ
ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ-ΔΑΜΒΕΡΓΗΣ |
|
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ-ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ
ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ-ΔΑΜΒΕΡΓΗΣ |
||
ΑΓΓΕΛΙΚΗ
ΤΣΕΠΡΑΗΛΙΔΟΥ |
||
5.
Το ύφος και η τεχνική «Show don’t tell»
στον «Μικρό πρίγκιπα» |
ΑΓΓΕΛΙΚΗ
ΤΣΕΠΡΑΗΛΙΔΟΥ, ΑΝΝΑ ΒΑΚΑΛΗ |
|
ΔΗΜΟΣ
ΧΛΩΠΤΣΙΟΥΔΗΣ |
||
ΒΑΣΙΛΙΚΗ
ΠΕΤΡΑ |
||
ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ
ΖΑΡΑΒΕΛΑ |
||
ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ
ΚΑΡΙΜΑΛΗ |
||
10. Team
leadership between head teacher and teachers, how could it be applied in
secondary school. |
ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ
ΒΟΥΡΓΙΔΗ |
|
ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ
ΚΡΕΚΑ, ΧΑΡΙΚΛΕΙΑ ΠΙΤΣΟΥ |
||
ΒΑΡΒΑΡΑ
ΜΠΑΜΠΑ |
||
ΒΑΡΒΑΡΑ
ΜΠΑΜΠΑ |
||
14.
Σχεδιασμός και παιδαγωγική αξιοποίηση
δικτύων κειμένων με βάση τον κριτικό γραμματισμό |
ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ
ΛΕΟΥΤΣΑΚΟΣ |
|
|
ΑΝΝΑ
ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗ |
Εκπαιδευτικά Σενάρια όλων των ειδικοτήτων
1.
Κ. Π. Καβάφης, «Στα 200 π.Χ.» Διδακτικό
Σενάριο με βάση τον Κριτικό Γραμματισμό |
ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ
ΑΡΓΥΡΙΑΔΟΥ |
2.
Ρομαντισμός και Λογοτεχνία: ο έρωτας και
η αγάπη στην ποίηση της Μ. Πολυδούρη και του Π.
Νερούδα. |
ΕΥΘΥΜΙΟΣ
ΚΟΥΦΟΓΙΑΝΝΗΣ |
ΓΕΩΡΓΙΑ
ΠΑΠΟΥΤΣΗ |
|
4.
Πελοποννησιακός πόλεμος : διδάσκοντας
ιστορία στην Α’ Γυμνασίου με τη χρήση Η/Υ. |
ΙΩΑΝΝΗΣ
ΚΥΡΑΙΛΙΔΗΣ |
ΙΩΑΝΝΗΣ
ΚΥΡΑΙΛΙΔΗΣ |
|
ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ
ΑΡΓΥΡΙΑΔΟΥ |
|
ΕΛΙΣΑΒΕΤ
ΧΛΑΠΟΥΤΑΚΗ |
|
ΒΑΣΙΛΙΚΗ
ΒΑΖΑΛΟΥΚΑ, ΜΑΡΙΝΑ ΖΩΤΟΥ |
|
ΓΕΩΡΓΙΑ
ΓΙΩΤΑ |
|
ΧΡΙΣΤΙΝΑ
ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ |
Καινοτόμα
Προγράμματα και Δράσεις
1.
Παραδοσιακοί και αστικοί μύθοι εμπνέουν
τις «μυθογραφίες» μας |
ΕΛΕΝΗ
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ |
ΛΑΜΠΡΙΝΗ
ΜΠΟΤΣΑΡΗ, ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΕΒΕΝΤΕΚΙΔΟΥ |
|
ΒΑΣΙΛΙΚΗ
ΚΟΝΤΟΓΕΩΡΓΑΚΟΥ, ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ, ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΚΟΤΟΠΟΥΛΟΥ |
|
ΕΥΘΥΜΙΑ
ΚΑΡΑΠΟΥΛΗ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΑ ΘΗΒΑΙΟΥ |
|
ΒΑΣΙΛΙΚΗ
ΚΟΝΤΟΓΕΩΡΓΑΚΟΥ |
|
ΗΡΑΚΛΗΣ ΤΣΙΑΜΑΛΟΣ, ΣΟΦΙΑ KONTOY, ΕΥΘΥΜΙΟΣ ΚΟΥΦΟΓΙΑΝΝΗΣ, ΑΓΟΡΙΤΣΑ ΣΚΑΜΠΑΡΔΩΝΗ, ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΣΤΑΘΑΙΝΑ, ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΦΟΥΦΑ, ΣΟΦΙΑ ΚΑΝΤΑΡΑΚΗ, OLGA RUIZ
MARTINEZ, HATICE BERK ΚΑΥΑ |
1.
Μια διαφορετική προσέγγιση ενός
θεωρήματος της Ευκλείδειας Γεωμετρίας |
ΙΩΑΝΝΗΣ
ΠΑΠΑΔΟΥΡΗΣ |
ΝΙΚΟΛΑΟΣ
ΤΕΡΨΙΑΔΗΣ |
Εκπαιδευτικά
Σενάρια όλων των ειδικοτήτων
|
ΑΘΑΝΑΣΙΑ
ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΥ |
2.
Η Τριγωνομετρία από τον Αρίσταρχο τον
Σάμιο στις νέες τεχνολογίες στην εκπαίδευση |
ΙΣΙΔΩΡΑ
ΚΟΝΤΟΥ, ΔΗΜΟΚΛΗΣ ΤΣΑΛΟΥΧΟΣ |
3.
Ρίζες της Γεωμετρίας, "Αρπεδονάπτες, οι πρώτοι γεωμέτρες, τα πρώτα όργανα και οι
μέθοδοι μέτρησης. |
ΕΥΣΤΑΘΙΑ
ΘΕΟΔΩΡΑΚΟΠΟΥΛΟΥ |
ΜΑΡΊΑ
ΜΆΝΤΖΙΟΥ |
Εκπαιδευτικά
Σενάρια όλων των ειδικοτήτων
1.
Η διδασκαλία της ροής της γενετικής
πληροφορίας στην Βιολογία Γ’ Γυμνασίου |
ΠΗΝΕΛΟΠΗ
ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΟΥ |
ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ
ΜΗΛΙΟΣ, ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΑΡΓΥΡΟΥ |
Καινοτόμα Προγράμματα και Δράσεις
ΠΗΝΕΛΟΠΗ
ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΟΥ, ΚΟΝΔΥΛΙΑ ΓΙΑΚΟΥΜΑΚΗ |
ΚΥΡΙΑΚΗ
ΣΠΑΝΟΥ, ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΜΠΕΚΙΑΡΗ, ΜΑΡΙΑ ΛΙΤΣΑ |
|
2.
Εφαρμογή προετοιμασίας υποψηφίων
Πανελλαδικών εξετάσεων για το ειδικό μάθημα της Γαλλικής Γλώσσας |
ΕΛΕΝΗ
ΜΑΥΡΟΠΟΥΛΟΥ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ |
ΔΕΣΠΟΙΝΑ
ΑΜΑΡΑΝΤΙΔΟΥ |
|
4.
Creating optimum conditions for learning
in the English language classroom |
ΙΑΚΩΒΟΣ
ΤΣΙΠΛΑΚΙΔΗΣ |
5.
Επιδιώκοντας την Αυθεντικότητα στην
Εκμάθηση Ξένων Γλωσσών |
ΜΥΡΤΩ
ΝΕΡΑΝΤΖΗ |
Εκπαιδευτικά
Σενάρια όλων των ειδικοτήτων
1.
Η χρήση των ψηφιακών μέσων στην
ξενόγλωσση τάξη |
ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ
ΣΑΡΙΓΚΟΛΗ |
2.
Heroes with special qualities – Διδάσκοντας ενσυναίσθηση
μέσα από το μάθημα των Αγγλικών |
ΚΑΛΛΙΟΠΗ
ΣΩΤΗΡΕΛΗ |
ΝΑΤΑΛΙΑ
ΣΑΚΕΛΛΑΡΗ, ΑΘΗΝΑ ΒΑΡΣΑΜΙΔΟΥ |
|
ΕΛΕΝΗ
ΚΑΛΑΪΤΖΗ |
|
ΒΙΚΤΩΡΙΑ
ΠΑΥΛΙΔΟΥ |
|
ΓΛΥΚΕΡΊΑ
ΚΥΛΙΚΛΗ |
|
ΑΘΑΝΑΣΙΑ
ΔΟΜΟΥΧΤΣΗ, ΕΛΕΟΝΩΡΑ ΚΑΤΙΡΤΖΟΓΛΟΥ |
|
ΕΙΡΗΝΗ
ΓΙΑΝΝΙΤΣΗ |
|
ΣΟΦΙΑ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΥ |
ΟΥΡΑΝΙΑ
ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟΥ |
|
2.
Ανάπτυξη δεξιοτήτων ζωής στο σχολείο και
ιδιαίτερα μέσω του μαθήματος της Φυσικής Αγωγής |
ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
ΔΑΝΙΑΣ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΔΑΝΙΑΣ, ΜΑΡΙΝΑ ΔΑΝΙΑ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΔΑΝΙΑΣ, ΚΛΕΙΩ ΚΛΙΝΑΚΗ |
ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ
ΑΜΠΡΑΣΗ, ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΜΑΡΙΝΑΚΗΣ, ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΒΕΡΝΑΔΑΚΗΣ, ΕΛΕΝΗ ΖΕΤΟΥ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΑΝΤΩΝΙΟΥ, ΜΑΡΙΑ ΓΙΑΝΝΟΥΣΗ, ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΜΑΓΚΟΥ |
|
ΧΡΙΣΤΟΣ
ΤΣΙΑΜΑΛΟΣ |
|
ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ
ΜΑΓΚΟΥ, ΕΛΕΝΗ ΖΕΤΟΥ |
|
ΜΑΡΙΝΑ
ΚΥΠΡΙΑΝΙΔΟΥ |
Εκπαιδευτικά
Σενάρια όλων των ειδικοτήτων
1.
Γυμνάζομαι διά βίου με αερόβιες φυσικές
δραστηριότητες για υγεία και ποιότητα ζωής |
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΣΠΑΝΟΠΟΥΛΟΣ |
ΧΑΡΙΤΙΝΗ
ΠΕΤΡΙΔΟΥ |
1.
Νέα κέντρα μάθησης στο νηπιαγωγείο:
Εργαστήρια αυτόνομου χειρισμού αντικειμένων. |
ΕΛΕΝΗ
ΒΡΕΤΟΥΔΑΚΗ, ΑΝΝΑ ΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΥ |
2.
Η πολιτισμική μνήμη στο νηπιαγωγείο εκατό
χρόνια μετά από τη Μικρασιατική Καταστροφή |
ΚΥΡΙΑΚΗ
ΦΑΡΔΗ |
ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ
ΖΕΖΟΥ, ΕΙΡΗΝΗ ΜΠΑΡΙΑΝΟΥ |
|
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ
ΤΑΛΛΟΥ |
|
ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ
ΑΜΒΡΟΣΙΑΔΗΣ |
Εκπαιδευτικά
Σενάρια όλων των ειδικοτήτων
1.
Σχεδιασμός και ανάπτυξη διδακτικού
σεναρίου με θέμα: «Γνωρίζω τους τύπους των παραμυθιών» |
ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ
ΚΟΥΦΟΥ |
2.
Σχεδιασμός και ανάπτυξη εκπαιδευτικού
σεναρίου με χρήση λογισμικών και τίτλο: «Μα που πάει το νερό;» |
ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ
ΚΟΥΦΟΥ |
3.
Ζητούνται Παραμυθάδες στο Δημιουργικό
Εργαστήρι της Παραμυθοχώρας |
ΣΤΑΜΑΤΙΑ
ΓΙΩΓΟΥ |
ΕΙΡΗΝΗ
ΤΣΑΤΣΟΥΛΑ, ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΤΣΑΜΠΑΤΖΙΔΗΣ, ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΜΑΣΤΟΡΟΔΗΜΟΥ, ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΚΟΣΜΙΔΗΣ,
ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΚΟΥΤΣΑΚΑΣ, |
Καινοτόμα Προγράμματα και Δράσεις
1.
Ενεργειακός γραμματισμός:
βασικές παραδοχές και πλαίσιο υλοποίησης στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση |
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΠΟΙΜΕΝΙΔΗΣ, ΓΕΩΡΓΙΑ ΙΩΑΝΝΊΔΟΥ, ΣΟΦΙΑ ΠΟΙΜΕΝΙΔΟΥ |
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
ΚΑΝΤΑΣ |
|
ΑΓΛΑΪΑ
ΝΤΟΚΑ |
|
ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ
ΠΑΠΠΑΣ, ΧΡΥΣΑΝΘΗ ΚΟΖΑ |
|
5.
Φάκελος υλικού (portfolio)
- Ένα εργαλείο αυθεντικής αξιολόγησης |
ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ
ΤΣΟΡΤΑΝΙΔΗΣ |
ΚΑΤΕΡΙΝΑ
ΠΑΠΠΑ, ΧΑΡΙΚΛΕΙΑ ΠΙΤΣΟΥ |
|
ΜΑΓΔΑΛΗΝΗ
ΠΑΠΑΖΟΓΛΟΥ, ΕΥΘΥΜΙΟΣ ΠΡΕΒΕΝΤΑΣ, ΘΕΟΔΩΡΑ ΠΑΠΑΖΟΓΛΟΥ |
|
ΑΘΗΝΑ
ΝΤΟΥΛΙΑ |
|
9.
Η συναισθηματική νοημοσύνη των
εκπαιδευτικών και η επίδραση της στην απόδοση των μαθητών |
ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ
ΒΑΓΓΕΛΑΤΟΥ, ΖΩΗ ΚΑΡΑΝΙΚΟΛΑ, ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ |
ΑΛΕΞΙΟΣ
ΤΣΙΟΥΛΗΣ |
Εκπαιδευτικά
Σενάρια όλων των ειδικοτήτων
ΣΟΦΙΑ
ΜΑΡΣΟΥΒΑΝΙΔΗ |
|
2.
Ένα αρχαίο πλοίο με καβούκι: Σενάριο
διδασκαλίας για τα εργαστήρια δεξιοτήτων με τη χρήση των Τ.Π.Ε. |
ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΑΝΑΓΝΩΣΤΑΚΗΣ |
ΔΗΜΗΤΡΑ
ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΥ |
|
ΕΙΡΗΝΗ
ΚΟΥΤΡΟΥΛΑΚΗ |
|
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ
ΚΑΣΟΥΜΗ |
Καινοτόμα Προγράμματα και Δράσεις
ΕΥΘΥΜΙΑ
ΑΝΤΩΝΙΑΔΟΥ |
|
ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ
ΚΑΠΠΑΤΟΥ |