Εργασίες ανά θεματική ενότητα

Τα video των εργασιών, θα είναι διαθέσιμα μέσω του Youtube καναλιού της ΕΕΠΕΚ, από την Παρασκευή 14 Οκτωβρίου 2022 και ώρα 08:00 και για αρκετό χρονικό διάστημα μετά το πέρας του 8ου συνεδρίου.


  • 01. Καινοτόμες διδακτικές πρακτικές και μέθοδοι στον εκπαιδευτικό κλάδο ΠΕ01

    Πλήρη Άρθρα – Εισηγήσεις


     

    1.      Η μη Τυπική Εκπαίδευση και η συμβολή της στο Μάθημα των Θρησκευτικών: Η περίπτωση του Αρχαιολογικού Μουσείου Φλώρινας.

    ΓΕΩΡΓΙΑ ΦΑΡΣΑΡΗ

    2.      Αναπλαισιώνοντας μαθησιακά αντικείμενα του Φωτόδεντρου στο μάθημα των Θρησκευτικών

    ΘΕΟΔΩΡΑ ΝΤΑΚΑΛΕΤΣΗ

     

     

    Εκπαιδευτικά Σενάρια όλων των ειδικοτήτων

     

    1.      Οι Νεομάρτυρες της τουρκοκρατίας ως διαχρονικά πρότυπα ειρηνικής αντίστασης στον θρησκευτικό προσηλυτισμό, τον φανατισμό και την βία

    ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΜΑΣΣΑΡΟΥ

    2.      Τρεις Χριστιανικοί Πυλώνες Κοινωνικής Συνοχής

    ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ, ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΚΟΥΤΣΟΒΑΣΙΛΗΣ

    3.      «Η σύγχρονη γοητεία της ορθόδοξης άσκησης»: Διδακτική προσέγγιση του νεοασκητισμού στην εποχή της μετανεωτερικότητας

    ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΠΑΤΣΙΡΟΣ

    4.      «Ο σεβασμός του άλλου: Διαχρονική και πανανθρώπινη αξία». Μια διδακτική προσέγγιση στο μάθημα των Θρησκευτικών

    ΣΤΕΦΑΝΙΑ ΚΑΤΣΙΜΠΑ

    5.      «Ισότητα και ανισότητα ως βίωμα του γυναικείου φύλου στην κοινωνία»: Η θεώρηση της θέσης της γυναίκας στο διάβα των αιώνων μέσα από πολιτισμούς και θρησκείες έως τη σύγχρονη εποχή

    ΚΥΡΙΑΚΗ ΜΥΣΤΑΚΙΔΟΥ

    6.      Η καταστροφή του περιβάλλοντος στον προφήτη Ιωήλ και οι παιδαγωγικές του διαστάσεις.

    ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΠΑΤΣΙΡΟΣ, ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΣ

     

     

  • 02. Καινοτόμες διδακτικές πρακτικές και μέθοδοι στον εκπαιδευτικό κλάδο ΠΕ02, ΠΕ33


     

    1.    Η σύνδεση γνωσιοθεωρίας και του Εμμανουήλ Καντ με την ηθική και πολιτική του φιλοσοφία: διδακτική της φιλοσοφίας στο πανεπιστήμιο.

    ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ-ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ-ΔΑΜΒΕΡΓΗΣ

    2.    Φιλοσοφία της Ιστορίας: συμβολή στη διδασκαλία της ιστορίας και της φιλοσοφίας του Διαφωτισμού.

    ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ-ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ-ΔΑΜΒΕΡΓΗΣ

    3.    Η πολιτική φιλοσοφία του Μπ. Σπινόζα, συμβολή στη διδασκαλία της ιστορίας και της φιλοσοφίας του Διαφωτισμού.

    ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ-ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ-ΔΑΜΒΕΡΓΗΣ

    4.    Δημιουργική Γραφή και διδασκαλία της Λογοτεχνίας: Εφαρμογή στο δημοτικό τραγούδι «Του γιοφυριού της Άρτας»

    ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΤΣΕΠΡΑΗΛΙΔΟΥ

    5.    Το ύφος και η τεχνική «Show don’t tell» στον «Μικρό πρίγκιπα»

    ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΤΣΕΠΡΑΗΛΙΔΟΥ, ΑΝΝΑ ΒΑΚΑΛΗ

    6.    Η Δημιουργική Γραφή ως καινοτόμος παιδαγωγική μέθοδος

    ΔΗΜΟΣ ΧΛΩΠΤΣΙΟΥΔΗΣ

    7.    Συμβουλευτική στο Λύκειο: το κρίσιμο σημείο

    ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΠΕΤΡΑ

    8.    Ένα ταξίδι με τη μηχανή του χρόνου στην Επανάσταση του 1821 μέσα από το Μουσείο Ελληνικής Ιστορίας του Παύλου Βρέλλη. Η αξιοποίηση της δημιουργικής γραφής στην ιστορική σκέψη και ενσυναίσθηση των μαθητών για την τοπική τους ιστορία.

    ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΖΑΡΑΒΕΛΑ

    9.    Διακείμενο και ποιητικός διάλογος: Η πρόσληψη της αρχαιότητας από τη γενιά του Τριάντα σε ένα κολάζ στίχων.

    ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΚΑΡΙΜΑΛΗ

    10. Team leadership between head teacher and teachers, how could it be applied in secondary school.

    ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΒΟΥΡΓΙΔΗ

    11. Οι αναπαραστάσεις του εθνικού «Άλλου» στα νέα Προγράμματα Σπουδών Ιστορίας (2021) για την Α/θμια Εκπαίδευση

    ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΚΡΕΚΑ, ΧΑΡΙΚΛΕΙΑ ΠΙΤΣΟΥ

    12. Κοινωνική στήριξη στην Εκπαίδευση και Ευημερία (Εὖ ζῆν)

    ΒΑΡΒΑΡΑ ΜΠΑΜΠΑ

    13. Οι αρχές και τα οφέλη της Συμπεριληπτικής Εκπαίδευσης

    ΒΑΡΒΑΡΑ ΜΠΑΜΠΑ

    14. Σχεδιασμός και παιδαγωγική αξιοποίηση δικτύων κειμένων με βάση τον κριτικό γραμματισμό

    ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ ΛΕΟΥΤΣΑΚΟΣ

    15. Νέα προγράμματα σπουδών στη Νεοελληνική Γλώσσα: κοινωνικός γραμματισμός μέσα από το κειμενικό είδος του podcast

    ΑΝΝΑ ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗ

     

     

     

     

    Εκπαιδευτικά Σενάρια όλων των ειδικοτήτων

     

    1.      Κ. Π. Καβάφης, «Στα 200 π.Χ.» Διδακτικό Σενάριο με βάση τον Κριτικό Γραμματισμό

    ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΑΡΓΥΡΙΑΔΟΥ

    2.      Ρομαντισμός και Λογοτεχνία: ο έρωτας και η αγάπη στην ποίηση της Μ. Πολυδούρη και του Π. Νερούδα.

    ΕΥΘΥΜΙΟΣ ΚΟΥΦΟΓΙΑΝΝΗΣ

    3.      Ο ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑ

    ΓΕΩΡΓΙΑ ΠΑΠΟΥΤΣΗ

    4.      Πελοποννησιακός πόλεμος : διδάσκοντας ιστορία στην Α’ Γυμνασίου με τη χρήση Η/Υ.

    ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΥΡΑΙΛΙΔΗΣ

    5.      Το σχολείο στο χρόνο

    ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΥΡΑΙΛΙΔΗΣ

    6.      «Εμείς και το Διαδίκτυο»: Μία πρόταση εφαρμογής του κριτικού γραμματισμού στο μάθημα της Ν. Γλώσσας Α' Γυμνασίου

    ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΑΡΓΥΡΙΑΔΟΥ

    7.      Ενδοσχολική βία: Οι μαθητές/τριες του Γυμνασίου συμμετέχουν στον δημόσιο λόγο για το πρόβλημα (Διδασκαλία πρόσληψης και παραγωγής κειμένων για την ενδοσχολική βία)

    ΕΛΙΣΑΒΕΤ ΧΛΑΠΟΥΤΑΚΗ

    8.      Αξιοποίηση της πλατφόρμας webex & της e-class στη διδασκαλία της Ελληνικής Γλώσσας
    Τίτλος σεναρίου: Οι Καθημερινές μας συνήθειες

    ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΒΑΖΑΛΟΥΚΑ, ΜΑΡΙΝΑ ΖΩΤΟΥ

    9.      Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΙΗΣΗ & Η ΠΟΙΗΣΗ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ (Διδακτικό σενάριο και δημιουργία βίντεο-συμπερίληψη της Ψηφιακής Αφήγησης και της εφαρμογής της στην εκπαιδευτική διαδικασία).

    ΓΕΩΡΓΙΑ ΓΙΩΤΑ

    10.   Πες μου μια ιστορία

    ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ

     

     

    Καινοτόμα Προγράμματα και Δράσεις

     

    1.      Παραδοσιακοί και αστικοί μύθοι εμπνέουν τις «μυθογραφίες» μας

    ΕΛΕΝΗ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ

    2.      διαβάΖΩντας: ένα μαθητικό λογοτεχνικό περιοδικό

    ΛΑΜΠΡΙΝΗ ΜΠΟΤΣΑΡΗ, ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΕΒΕΝΤΕΚΙΔΟΥ

    3.      Η φύση του ανθρώπου δύσκολο να αλλάξει…

    ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΚΟΝΤΟΓΕΩΡΓΑΚΟΥ, ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ, ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΚΟΤΟΠΟΥΛΟΥ

    4.      ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΜΕ ΘΕΜΑ: «Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΗΣ ΘΡΑΚΗΣ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΛΙΓΓΕΝΕΣΙΑΣ»

    ΕΥΘΥΜΙΑ ΚΑΡΑΠΟΥΛΗ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΑ ΘΗΒΑΙΟΥ

    5.      Ένα μάθημα ευρωπαϊκής ιστορίας

    ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΚΟΝΤΟΓΕΩΡΓΑΚΟΥ

    6.      The CLILNET: Bridge between Schools via CLIL method

    ΗΡΑΚΛΗΣ ΤΣΙΑΜΑΛΟΣ, ΣΟΦΙΑ KONTOY, ΕΥΘΥΜΙΟΣ ΚΟΥΦΟΓΙΑΝΝΗΣ, ΑΓΟΡΙΤΣΑ ΣΚΑΜΠΑΡΔΩΝΗ, ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΣΤΑΘΑΙΝΑ, ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΦΟΥΦΑ, ΣΟΦΙΑ ΚΑΝΤΑΡΑΚΗ, OLGA RUIZ MARTINEZ, HATICE BERK ΚΑΥΑ

     

     

  • 03. Καινοτόμες διδακτικές πρακτικές και μέθοδοι στον εκπαιδευτικό κλάδο ΠΕ03


  • 04. Καινοτόμες διδακτικές πρακτικές και μέθοδοι στον εκπαιδευτικό κλάδο ΠΕ04


     

     

    1.      Διδασκαλία με ιστορία και φιλοσοφία της επιστήμης

    ΜΑΡΊΑ ΜΆΝΤΖΙΟΥ

     

     

     

    Εκπαιδευτικά Σενάρια όλων των ειδικοτήτων

     



    1.      Η Υπερθέρμανση του πλανήτη και η Χημική ρύπανση

    ΠΗΝΕΛΟΠΗ ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΟΥ, ΚΟΝΔΥΛΙΑ ΓΙΑΚΟΥΜΑΚΗ

     

  • 05. Καινοτόμες διδακτικές πρακτικές και μέθοδοι στους εκπαιδευτικούς κλάδους ΠΕ05, ΠΕ06, ΠΕ07, ΠΕ34


    1.      Αναζητώντας «καλές πρακτικές» στην εκπαίδευση

    ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΠΑΝΟΥ, ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΜΠΕΚΙΑΡΗ, ΜΑΡΙΑ ΛΙΤΣΑ

    2.      Εφαρμογή προετοιμασίας υποψηφίων Πανελλαδικών εξετάσεων για το ειδικό μάθημα της Γαλλικής Γλώσσας

    ΕΛΕΝΗ ΜΑΥΡΟΠΟΥΛΟΥ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ

    3.      Fifth grade students of Primary Education continuing a fairy-tale with the integration of padlet wall in a writing lesson

    ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΑΜΑΡΑΝΤΙΔΟΥ

    4.      Creating optimum conditions for learning in the English language classroom

    ΙΑΚΩΒΟΣ ΤΣΙΠΛΑΚΙΔΗΣ

    5.      Επιδιώκοντας την Αυθεντικότητα στην Εκμάθηση Ξένων Γλωσσών

    ΜΥΡΤΩ ΝΕΡΑΝΤΖΗ

     

     

    Εκπαιδευτικά Σενάρια όλων των ειδικοτήτων

     

    1.      Η χρήση των ψηφιακών μέσων στην ξενόγλωσση τάξη
    Easter is coming…”

    ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΣΑΡΙΓΚΟΛΗ

    2.      Heroes with special qualities – Διδάσκοντας ενσυναίσθηση μέσα από το μάθημα των Αγγλικών

    ΚΑΛΛΙΟΠΗ ΣΩΤΗΡΕΛΗ

    3.      Ανεστραμμένη τάξη και πιστοποίηση γλωσσομάθειας: μια εναλλακτική διδακτική πρόταση για τη γαλλική γλώσσα

    ΝΑΤΑΛΙΑ ΣΑΚΕΛΛΑΡΗ, ΑΘΗΝΑ ΒΑΡΣΑΜΙΔΟΥ

    4.      Ανάπτυξη των 4Cs στη διδασκαλία

    ΕΛΕΝΗ ΚΑΛΑΪΤΖΗ

    5.      Shel Silverstein's 'The Giving Tree' Taught Us....

    ΒΙΚΤΩΡΙΑ ΠΑΥΛΙΔΟΥ

    6.      ART WILL SAVE THE DAY

    ΓΛΥΚΕΡΊΑ ΚΥΛΙΚΛΗ

    7.      Students in the Role of a Reporter

    ΑΘΑΝΑΣΙΑ ΔΟΜΟΥΧΤΣΗ, ΕΛΕΟΝΩΡΑ ΚΑΤΙΡΤΖΟΓΛΟΥ

    8.      Εκπαιδευτικό σενάριο στη διδασκαλία της Αγγλικής, με την αξιοποίηση ψηφιακών εργαλείων web 2.0 και μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Τίτλος σεναρίου: Becoming Vincent for a Day.

    ΕΙΡΗΝΗ ΓΙΑΝΝΙΤΣΗ

    9.      Το πάρτι των χρωμάτων(La boum des couleurs)

    ΣΟΦΙΑ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΥ


     

  • 07. Καινοτόμες διδακτικές πρακτικές και μέθοδοι στους εκπαιδευτικούς κλάδους ΠΕ11


     


    1.      Ανάλυση των θέσεων του Γεώργιου Παγώντα

    ΟΥΡΑΝΙΑ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟΥ

    2.      Ανάπτυξη δεξιοτήτων ζωής στο σχολείο και ιδιαίτερα μέσω του μαθήματος της Φυσικής Αγωγής

    ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΔΑΝΙΑΣ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΔΑΝΙΑΣ, ΜΑΡΙΝΑ ΔΑΝΙΑ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΔΑΝΙΑΣ, ΚΛΕΙΩ ΚΛΙΝΑΚΗ

    3.      Η επίδραση δύο εκπαιδευτικών παρεμβάσεων, εικονικής πραγματικότητας πλήρους εμβύθισης και τυπικών δραστηριοτήτων στον χρόνο αντίδρασης επιλογής αθλητριών πετοσφαίρισης ηλικίας 8-10 ετών.

    ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΑΜΠΡΑΣΗ, ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΜΑΡΙΝΑΚΗΣ, ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΒΕΡΝΑΔΑΚΗΣ, ΕΛΕΝΗ ΖΕΤΟΥ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΑΝΤΩΝΙΟΥ, ΜΑΡΙΑ ΓΙΑΝΝΟΥΣΗ, ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΜΑΓΚΟΥ

    4.      Η συμβολή των παραδοσιακών παιχνιδιών στην ψυχοκινητική ανάπτυξη των παιδιών Δημοτικού. Η ένταξή τους και η διδασκαλία τους στο αναλυτικό πρόγραμμα Φυσικής Αγωγής.

    ΧΡΙΣΤΟΣ ΤΣΙΑΜΑΛΟΣ

    5.      Η επίδραση των τεχνικών της Παιδαγωγικής Freinet στις κινητικές και κοινωνικές Δεξιότητες παιδιών ηλικίας 10- 12 ετών στην Καλαθοσφαίριση

    ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΜΑΓΚΟΥ, ΕΛΕΝΗ ΖΕΤΟΥ

    6.      Εισάγοντας χοροθεατρικές πρακτικές στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση ως μέσο καλλιέργειας της δημιουργικής έκφρασης και συνεργατικότητας των παιδιών

    ΜΑΡΙΝΑ ΚΥΠΡΙΑΝΙΔΟΥ

     

     

    Εκπαιδευτικά Σενάρια όλων των ειδικοτήτων

     

     


  • 09. Καινοτόμες διδακτικές πρακτικές και μέθοδοι στον εκπαιδευτικό κλάδο ΠΕ60, ΠΕ61


     

     




  • 10. Καινοτόμες διδακτικές πρακτικές και μέθοδοι στους εκπαιδευτικούς κλάδους ΠΕ70, ΠΕ71


     

     


    1.      Ενεργειακός γραμματισμός: βασικές παραδοχές και πλαίσιο υλοποίησης στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση

    ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΠΟΙΜΕΝΙΔΗΣ, ΓΕΩΡΓΙΑ ΙΩΑΝΝΊΔΟΥ, ΣΟΦΙΑ ΠΟΙΜΕΝΙΔΟΥ

    2.      Η χρήση των tablets στη διδασκαλία των μαθηματικών. Mοντέλα διδασκαλίας-Ανεστραμμένη τάξη (Flipped Classroom)

    ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΝΤΑΣ

    3.      Γνωρίζω το φαινόμενο της Αστικής Θερμικής Νησίδας (ΑΘΝ)

    ΑΓΛΑΪΑ ΝΤΟΚΑ

    4.      Οι αναπαραστάσεις της αναπηρίας στα Λαϊκά Παραμύθια και η συμβολή τους στη διαφοροποιημένη διδασκαλία

    ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΠΑΠΠΑΣ, ΧΡΥΣΑΝΘΗ ΚΟΖΑ

    5.      Φάκελος υλικού (portfolio) - Ένα εργαλείο αυθεντικής αξιολόγησης

    ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΤΣΟΡΤΑΝΙΔΗΣ

    6.      Σχολικός εκφοβισμός και εθνοπολιτισμική ετερότητα υπό την οπτική εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης

    ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΠΑΠΠΑ, ΧΑΡΙΚΛΕΙΑ ΠΙΤΣΟΥ

    7.      «Στον κόσμο των παράξενων φυτών» Ένα παιχνίδι με στοιχεία κρυμμένου θησαυρού και επιτραπέζιου παιχνιδιού

    ΜΑΓΔΑΛΗΝΗ ΠΑΠΑΖΟΓΛΟΥ, ΕΥΘΥΜΙΟΣ ΠΡΕΒΕΝΤΑΣ, ΘΕΟΔΩΡΑ ΠΑΠΑΖΟΓΛΟΥ

    8.      Εκπαιδεύοντας κριτικά σκεπτόμενους μαθητές με δημιουργικότητα και ενσυναίσθηση με σύγχρονες μεθοδολογικές προσεγγίσεις στην εκπαιδευτική διαδικασία

    ΑΘΗΝΑ ΝΤΟΥΛΙΑ

    9.      Η συναισθηματική νοημοσύνη των εκπαιδευτικών και η επίδραση της στην απόδοση των μαθητών

    ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΒΑΓΓΕΛΑΤΟΥ, ΖΩΗ ΚΑΡΑΝΙΚΟΛΑ, ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ

    10.   Ασφάλεια στο διαδίκτυο: Ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα

    ΑΛΕΞΙΟΣ ΤΣΙΟΥΛΗΣ

     

     

     

    Εκπαιδευτικά Σενάρια όλων των ειδικοτήτων

     



    1.      Η Ιστορία αλλιώς…

    ΕΥΘΥΜΙΑ ΑΝΤΩΝΙΑΔΟΥ

    2.      Μια σταγόνα μόνος μου ...ένας ωκεανός μαζί.

    ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΚΑΠΠΑΤΟΥ

     

     

  • 12. Καινοτόμες διδακτικές πρακτικές και μέθοδοι στον εκπαιδευτικό κλάδο ΠΕ79