Προσκεκλημένοι Ομιλητές

Ted Fleming 

Ο Δρ. Ted Fleming είναι Καθηγητής Εκπαίδευσης Ενηλίκων στο Teachers College, Columbia University, Νέα Υόρκη. Υπήρξε ανώτερος ακαδημαϊκός και επικεφαλής Τμήματος στο Εθνικό Πανεπιστήμιο της Ιρλανδίας Maynooth και Αναπληρωτής Κοσμήτορας της Σχολής Κοινωνικών Επιστημών. Είναι μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Κέντρου Εκπαίδευσης Ενηλίκων An Cosan. Του απονεμήθηκε πτυχίο B.Sc. (NUIM) και ένα B.D. πριν από την απόκτηση μεταπτυχιακών σπουδών (M.A & Ed.D.) στο Teachers College, με τον Jack Mezirow ως ακαδημαϊκό σύμβουλο. Σπούδασε επίσης με τον Paulo Freire στη Βοστώνη. Έχει τιμηθεί με το Βραβείο «Ζωντανή Θεωρία Ζωής της Μετασχηματίζουσας Μάθησης» (2014) από το Teachers College του Πανεπιστήμιου Columbia για την «αρχική συμβολή του στην ανάπτυξη της θεωρίας της μάθησης» - γράφοντας για τη θεωρία του Axel Honneth. Το 2016 εκφώνησε την εναρκτήρια διάλεξη στη μνήμη του Mezirow στο Πανεπιστήμιο της Columbia.

 

Gunnar De Boel

Γεννήθηκε το 1955 στην Αμβέρσα (Βέλγιο). Έκανε σπουδές Κλασικής Φιλολογίας και Φιλοσοφίας στα πανεπιστήμια Αμβέρσας και Γάνδης και μεταπτυχειακές σπουδές στο πανεπιστήμιο Αθηνών. Διορίστηκε καθηγητής Νεοελληνικών σπουδών στο πανεπιστήμιο του Groningen (Ολλανδία) το 1998. Είναι τακτικός καθηγητής Ελληνικής και Συγκριτικής Γλωσσολογίας και Νεοελληνικής Φιλολογίας στο Πανεπιστήμιο Γάνδης από το 2000. Οι επιστημονικές του δημοσιεύσεις αφορούν θέματα της αρχαιοελληνικής γλωσσολογίας και της νεοελληνικής λογοτεχνίας, ιδιαίτερα σε σχέση με πεζογράφους όπως τον Καζαντζάκη, τον Καραγάτση ή τον Καχτίτση.

Ο τίτλος της ομιλίας του είναι «Η εισαγωγή των αρχαίων ελληνικών στη δυτικο-ευρωπαϊκή εκπαιδευτική παράδοση».

 

Mary Lou McCloskey

Η Δρ McCloskey έχει διδάξει σε προπτυχιακά και μεταπτυχιακά προγράμματα αμερικανικών Πανεπιστημίων, όπως στο Πανεπιστήμιο Emory, στο Georgia State University, στο Πανεπιστήμιο του Μέμφις και σήμερα διδάσκει στο Agnes Scott College, U.S.A. Έχει επίσης εργαστεί σε σχολεία και εκπαιδευτικούς Οργανισμούς σε 36 κράτη και 5 ηπείρους. Έχει συγγράψει πολλά άρθρα σε περιοδικά, συνέδρια καθώς και πολλά βιβλία. Κύριο αντικείμενό της είναι η Επαγγελματική Ανάπτυξη των εκπαιδευτικών και η διδασκαλία της γλώσσας.

Ο τίτλος της ομιλίας της είναι: «Βέλτιστες πρακτικές, σε σχολικό περιβάλλον και την τάξη, για την ένταξη των μεταναστών»

 

Lionel Franchet

Ο κ. Franchet Lionel είναι καθηγητής Μαθηματικών-Φυσικών Επιστημών στο Lycée Professionnel Aristide Briand στην πόλη Orange στη Ν. Γαλλία με μεταπτυχιακές σπουδές στα Μαθηματικά και στην Εκπαίδευση Ενηλίκων. Επίσης είναι πιστοποιημένος ακαδημαϊκός επιμορφωτής στην Ακαδημία της Μασσαλίας-Aix-en Provence (Master 1-2), μέλος της επιτροπής εξετάσεων του Εθνικού Απολυτηρίου της Γαλλίας και μέλος της Εθνικής Επιτροπής επιλογής καθηγητών στη β/θμια εκπ/ση της Γαλλίας.

Ο τίτλος της ομιλίας του είναι: «Προς μια βελτιωτική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών»

 

 

Γιώργος Μπαγάκης

Ο Γιώργος Μπαγάκης είναι Καθηγητής Μεθοδολογίας και Πολιτικών Διά Βίου Εκπαίδευσης και Επιμόρφωσης στο Τμήμα Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου (Κόρινθος). Είναι υπεύθυνος της Μονάδας Μεθοδολογίας, Πολιτικών και Πρακτικών Επιμόρφωσης. Επίσης είναι Διευθυντής του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών «Εκπαιδευτική Πολιτική: Σχεδιασμός, Ανάπτυξη και Διοίκηση» και Επιστημονικός Υπεύθυνος της Ειδίκευσης «Εκπαιδευτική Πολιτική και Διοίκηση». Υπήρξε Πρόεδρος του Οργανισμού Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών (ΟΕΠΕΚ) καθώς και αντιπρόεδρος του Τμήματος των Επιστημών Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία (ΤΕΕΑΠΗ) του Πανεπιστημίου Πατρών. Υπήρξε εθνικός εκπρόσωπος σε διεθνή προγράμματα. Επίσης έχει διοργανώσει μεγάλο αριθμό συνεδρίων και ημερίδων. Έχει δημοσιεύσει σε ελληνικά και ξένα περιοδικά και έχει εκδώσει πολλά βιβλία. Εργάστηκε πολλά χρόνια στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Τα ενδιαφέροντα του αφορούν στην Επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών που εδράζει στο σχολείο, στην Ερευνα δράσης, στην Αυτό-αξιολόγηση σχολικής μονάδας, στην Σχολική ηγεσία, στη Σχολική εκπαίδευση και στη Διά βίου μάθηση.

 

Χρήστος Γκόβαρης

Καθηγητής Πανεπιστημίου Θεσσαλίας Υπεύθυνος του εργαστηρίου «Εκπαίδευσης και επικοινωνίας σε πολυπολιτισμικό περιβάλλον»

Έκανε τις μεταπτυχιακές σπουδές του στις πολιτικές επιστήμες και επιστήμες της εκπαίδευσης στο Πανεπιστήμιο της Στουτγάρδης (1984-1990 ). Ολοκλήρωσε το διδακτορικό του στις επιστήμες της εκπαίδευσης στο Πανεπιστήμιο του Tübingen το 1995. Από το 2007 έως σήμερα διδάσκει στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Τα διδακτικά του ενδιαφέροντα περιλαμβάνουν θέματα διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, επιστημολογία των Επιστημών της εκπαίδευσης και της αγωγής του πολίτη. Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα αφορούν στις διαδικασίες της σχολικής ένταξης και του σχολικού αποκλεισμού, στην πολυπολιτισμική κοινωνία, στη διαπολιτισμική εκπαίδευση και εκπαιδευτική δικαιοσύνη, στη διαπολιτισμική διδακτική και διαπολιτισμική μάθηση στο σχολείο και στη σχολική ένταξη των μαθητών Ρομά. Συμμετείχε σε πολλά ερευνητικά προγράμματα σχετικά με τον ρατσισμό και τη σχολική ένταξη των μεταναστών και είναι συγγραφέας πολλών βιβλίων και επιστημονικών άρθρων.

 

Δημήτρης Δεληγιάννης

Γεννήθηκε και μεγάλωσε στη Λάρισα. Σπούδασε στο τμήμα φιλολογίας του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και στη νομική σχολή του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης και ολοκλήρωσε μεταπτυχιακές σπουδές στον Κοινωνικό Σχεδιασμό και στην Οργάνωση και Διοίκηση στην Εκπαίδευση. Διδάκτορας της Σχολής Ανθρωπιστικών Σπουδών του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου στον τομέα της Εκπαίδευσης Ενηλίκων και καθηγητής- σύμβουλος του ΕΑΠ. Εργάστηκε για δέκα χρόνια στο επίπεδο της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και είναι εκπαιδευτής εκπαιδευτών ενηλίκων σε πολλά επιμορφωτικά προγράμματα με έμφαση στην εκπαίδευση για ευάλωτες κοινωνικές ομάδες. Το 1998 ανέλαβε Υπεύθυνος Εκπαίδευσης του Κέντρου Θεραπείας Εξαρτημένων Ανθρώπων – ΕΞΟΔΟΣ και από το 2000 ο ίδιος και οι συνεργάτες του οργάνωσαν το Εναλλακτικό Σχολείο Ενηλίκων, την πρώτη εκπαιδευτική δομή για ενήλικους πρώην χρήστες στη χώρα μας. Υπήρξε Συντονιστής των πρώτων προγραμμάτων επαγγελματικής κατάρτισης σε Θεραπευτική Κοινότητα για πρώην χρήστες στη χώρας και υπεύθυνος για την οργάνωση πρότυπης πιλοτικής εκπαιδευτικής δομής για ανήλικους κρατουμένους στο Σωφρονιστικό Κατάστημα Κασσαβέτειας. Είναι τακτικό μέλος της Επιστημονικής Ένωσης Εκπαίδευσης Ενηλίκων και έχει σχετικές δημοσιεύσεις σε διεθνή συνέδρια, επιστημονικά περιοδικά και συλλογικούς τόμους.

Από το Σεπτέμβριο του 2014 είναι Αντιδήμαρχος Κοινωνικής Πολιτικής του Δήμου Λαρισαίων. Υπεύθυνος, σήμερα, και για τα προγράμματα της Διά Βίου Μάθησης και Πρόεδρος της Συντονιστικής Επιτροπής φορέων του προγράμματος “Λάρισα – Πόλη που Μαθαίνει” για το οποίο βραβεύτηκε η πόλη της Λάρισας από το Ινστιτούτο Διά Βίου Μάθησης (UIL) της UNESCO το 2017 στο Cork της Ιρλανδίας.

 

Βασίλειος Γερογιάννης

Ο Δρ. Βασίλης Γερογιάννης είναι διπλωματούχος του Τμήματος Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστών του Πανεπιστημίου Πατρών και κάτοχος διδακτορικού διπλώματος στην Τεχνολογία Λογισμικού. Είναι Καθηγητής στο Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων στο ΤΕΙ Θεσσαλίας και συνεργαζόμενος εκπαιδευτικός με το Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο στο πρόγραμμα σπουδών της Πληροφορικής. Είναι Επισκέπτης Καθηγητής σε Πανεπιστήμια του εξωτερικού (IPAG Business School France, American University of Beirut Lebanon, Al-Hussein Bin Talal University Jordan). Από το 1992 έχει συμμετάσχει ως μηχανικός λογισμικού, επιστημονικός υπεύθυνος και συντονιστής σε πληθώρα ερευνητικών και αναπτυξιακών έργων που υποστηρίχθηκαν από εθνικά/ευρωπαϊκά προγράμματα. Παρουσιάζει περισσότερες από 120 δημοσιεύσεις σε επιστημονικά περιοδικά και διεθνή συνέδρια. Έχει λάβει το βραβείο της καλύτερης δημοσίευσης (best paper award) σε δύο διεθνή συνέδρια. Διετέλεσε Πρόεδρος του Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων και Διευθυντής του Ινστιτούτου Δια Βίου Εκπαίδευσης του ΤΕΙ Θεσσαλίας. Υπήρξε Αντιπρόεδρος της Ένωσης Πληροφορικών Ελλάδος (ΕΠΕ) και Γενικός Γραμματέας του Τμήματος Πληροφορικής (e-TEE) στο ΤΕΕ. Είναι Γενικός Γραμματέας της Διοικούσας Επιτροπής του ΤΕΕ Κεντρικής & Δυτικής Θεσσαλίας και Μέλος στο Περιφερειακό Συμβούλιο Έρευνας και Καινοτομίας της Περιφέρειας Θεσσαλίας.

Ο τίτλος της ομιλίας του θα είναι: «Εκπαιδεύοντας με στόχο την καινοτομία: εφαρμογή της μεθοδολογίας της "Σχεδιαστικής Σκέψης" στην πράξη»

 

Βασιλική Κατριβάνου

Μέλος της Ομάδας για την Ένταξη των Προσφυγόπαιδων στην εκπαίδευση του ΥΠΕΠΘ. Δουλεύει διεθνώς ως ψυχοθεραπεύτρια, συντονίστρια ομάδων, εκπαιδεύτρια και διαμεσολαβήτρια στην επικοινωνία και την επίλυση συγκρούσεων. Υπήρξε μέλος της Κοινοβουλευτικής Συνέλευσης του Συμβουλίου της Ευρώπης (2014-Μάιος 2016). Σκηνοθέτρια και παραγωγός, μαζί με την Bushra Azzouz, του ντοκιμαντέρ Κυπραίες, με θέμα το Κυπριακό.

 

 

 

 

Σοφοκλής Σωτηρίου

Ο Σοφοκλής Α. Σωτηρίου είναι υπεύθυνος Έρευνας και Ανάπτυξης στην Ελληνογερμανική Αγωγή. Έχει εργαστεί επί σειρά ετών στο CERN, στο ΕΚΕΦΕ "Δημόκριτος" και στο Πανεπιστήμιο Αθηνών. Έχει εκπονήσει δύο διδακτορικές διατριβές στην Αστροφυσική Υψηλών Ενεργειών και στη Διδακτική των Φυσικών Επιστημών. Από το 1998 είναι υπεύθυνος του Τμήματος έρευνας και Ανάπτυξης της Ελληνογερμανικής Αγωγής. Έχει σχεδιάσει, υλοποιήσει και συντονίσει μεγάλη σειρά ερευνητικών έργων στη χρήση προηγμένων τεχνολογικών εφαρμογών στην εκπαίδευση και την κατάρτιση. Είναι μέλος της Ευρωπαϊκής Ακαδημίας Επιστημών, του δικτύου Εμπειρογνωμόνων του Ευρωπαϊκού Δικτύου για την Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Ευρωπαϊκού Δικτύου Μουσείων και Κέντρων Επιστημών, ενώ έχει διατελέσει μέλος της επιτροπής για τον σχεδιασμό του προγράμματος Επιστήμη και Κοινωνία για το 7ο Πρόγραμμα Πλαίσιο. Έχει συγγράψει περισσότερα από 100 άρθρα, 45 επιστημονικές δημοσιεύσεις και 45 αυτόνομα βιβλία.

 

Σιώμος Κωνσταντίνος

Ο Δρ. Κωνσταντίνος Σιώμος είναι Ψυχίατρος παιδιών και εφήβων και Διδάκτωρ της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου και κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος εξειδίκευσης της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων στην Κοινωνική Ψυχιατρική-Παιδοψυχιατρική. Υπήρξε υπεύθυνος σχεδιασμού και οργάνωσης, του πρώτου στην Ελλάδα Ειδικού Ψυχιατρικού Ιατρείου για τον εθισμό στο Διαδίκτυο, στο Ιπποκράτειο Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης.
Έχει πάνω από 30 δημοσιεύσεις σε Διεθνή και Ελληνικά Επιστημονικά Περιοδικά και πολυάριθμες ανακοινώσεις σε Διεθνή και Ελληνικά Συνέδρια, ενώ έχει αναλάβει ως επιστημονικά υπεύθυνος ερευνητικές και επιμορφωτικές δράσεις, σε συνεργασία με την Προεδρία της Δημοκρατίας, το Υπουργείο Ψηφιακής πολιτικής, Υπουργείο Εθνικής Άμυνας , Υπουργεία Παιδείας και Υγείας Ελλάδας και Κύπρου ενώ συμμετέχει σε επιμορφώσεις του κοινού σε συνεργασία με τη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος.
Είναι ιδρυτικό μέλος και Πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Μελέτης της Διαταραχής Εθισμού στο Διαδίκτυο και έχει συμμετάσχει σε περισσότερες από 400 ενημερώσεις του κοινού και σε εκπαιδευτικές δραστηριότητες ενώ επίσης οργάνωσε τα 5 Διεθνή Συνέδρια της Ε.Ε.Μ.Δ.Ε.Δ.

Η ομιλία του έχει τίτλο: «Διαταραχή ηλεκτρονικού παιχνιδιού: Η νέα ψυχική νόσος και οι οδηγίες του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας για την αναγνώριση, πρόληψη και αντιμετώπισή της».

 

Δημήτρης Κυριακός

Ο Δημήτριος Κυριακός έχει σπουδάσει Πληροφορική (Computer Science) στο Πανεπιστήμιο του Κάρντιφ και διαθέτει MSc στη Μηχανική Συστημάτων από το ίδιο Πανεπιστήμιο. Στη συνέχεια απέκτησε ΜΒΑ στις Επιστήμες των Αποφάσεων (Διοικητική Επιστήμη) από το ΟΠΑ και MEd στην Εκπαίδευση Ενηλίκων από το ΕΑΠ.
Έχει εργαστεί σαν Αναλυτής Προγραμματιστής στη Διεύθυνση Πληροφορικής της Τράπεζας Εργασίας, στον ΟΤΕ και σαν Υπεύθυνος Εταιρικών Υπηρεσιών Marketing στην Vodafone.
Είναι καθηγητής Πληροφορικής και έχει διδάξει στην Τεχνική Εκπαίδευση , στα ΤΕΙ Πειραιά & Χαλκίδας και σε πολλά ΚΕΚ ενώ έχει διατελέσει Διευθυντής στο ΔΙΕΚ Αγ.Δημητρίου.
Από το 2013 είναι Διευθυντής στο ΔΙΕΚ Αιγάλεω ενώ έχει διατελέσει στον ΕΟΠΠΕΠ τόσο ως υπεύθυνος εξετάσεων πρακτικού μέρους σπουδαστών ΙΕΚ, όσο και αξιολογητής εκπαιδευτών ενηλίκων. Είναι επίσης Πρόεδρος της Ένωσης Πληροφορικών Ελλάδος (Ε.Π.Ε.)

 

Πασχαλία Ναθαναήλ

Η Πασχαλία Ναθαναήλ είναι Διδάκτωρ Φιλοσοφίας, με ειδίκευση στην Παιδαγωγική του Τμήματος Φιλοσοφίας - Παιδαγωγικής του Α.Π.Θ.. Στο ίδιο τμήμα εδράζονται οι προπτυχιακές και οι μεταπτυχιακές της σπουδές α΄ κύκλου. Το διάστημα αυτό παρακολουθεί μεταπτυχιακό πρόγραμμα του Πανεπιστημίου της Λευκωσίας στη Διδασκαλία της Ελληνικής ως Δεύτερης/ξένης γλώσσας. Ως πιστοποιημένη εκπαιδεύτρια ενηλίκων εργάζεται σε διάφορες δομές της διά βίου μάθησης (ΔΙΕΚ, ΚΔΒΜ κ.ά.). Ως επικουρικό επιστημονικό προσωπικό του Α.Π.Θ. δίδαξε μαθήματα Παιδαγωγικής και συμμετείχε σε διάφορα ερευνητικά προγράμματα. Επίσης, δίδαξε την ελληνική γλώσσα ως δεύτερη σε τμήματα ενίσχυσης της ελληνομάθειας αλλοδαπών και παλιννοστούντων μαθητών της τυπικής εκπαίδευσης. Το συγγραφικό έργο και τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα εδράζονται σε τομείς που αφορούν την Παιδαγωγική Επιστήμη.

 

Ρούλα Κεχρή

Η Ρούλα Κεχρή εργάστηκε για επτά χρόνια ως μόνιμη υπάλληλος της UNICEF (Media Office & Education for Development Dept) πριν διοριστεί ως καθηγήτρια Αγγλικής στη β/θμια. Υπηρέτησε σε Γ/σια, ΓΕΛ, ΕΠΑΛ, σε θέσεις ευθύνης (Δ/ντρια σχολείου, Προϊστ. Εκπ/κών Θεμάτων) του N. Ευβοίας και ως Πρόεδρος σε ΝΠΔΔ του ΥΠΠΕΘ και άλλων Υπουργείων (2004-12). Σήμερα είναι Σχολική Σύμβουλος Αγγλικής Στερ. Ελλάδας με σημαντική εμπειρία στην υποβολή και διαχείριση ευρωπαϊκών προγραμμάτων, με συμμετοχή σε μεγάλο αριθμό συναντήσεων στο εξωτερικό, έχει διατελέσει μέλος επιτροπών του ΙΕΠ, έχει υπάρξει υπότροφος του Γερμανικού Υπουργείου Πληροφόρησης και του State Department (IVLP) ενώ τα τελευταία χρόνια είναι Ambassador του Προγράμματος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής "Teachers4Europe" για τη Δ.Ε. Στερ. Ελλάδας. Τα επιστημονικά ενδιαφέροντά της περιλαμβάνουν την εισαγωγή καινοτόμων εκπαιδευτικών μεθόδων στη σχολική πραγματικότητα, την ενίσχυση του ψηφιακού γραμματισμού στην εκπαίδευση και την προώθηση της ενταξιακής εκπαίδευσης.

Ο τίτλος της ομιλίας της είναι: "Η διδασκαλία της Αγγλικής στις ΔΥΕΠ Δ/θμιας Εκπ/σης - Μια σύγκριση της εκπαιδευτικής προσέγγισης της Αγγλικής σε δομές για πρόσφυγες σε Ελλάδα & ΗΠΑ".

 

Αγάπιος Οικονομίδης

O Δρ. Αγάπιος Οικονομίδης είναι Σχολικός Σύμβουλος Αγγλικής Γλώσσας Βορείου Αιγαίου.
Είναι κάτοχος Πτυχίου Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας από το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Μεταπτυχιακού Διπλώματος στη Λεξικογραφία (MΑ in Lexicography) από το University of Exeter και Διδακτορικού Διπλώματος στη Λεξικογραφία (PhD in Lexicography) από το ίδιο Πανεπιστήμιο της Βρετανίας.
Είναι μέλος διάφορων επιστημονικών οργανώσεων, όπως της Ευρωπαϊκής Ένωσης Λεξικογραφίας (European Association for Lexicography).
Επιστημονικός συνεργάτης στο Διατμηματικό Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα "Θεωρία Λεξικογραφίας και Εφαρμογές" του Τμήματος Αγγλικών Σπουδών του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, διδάσκων στο Μεταπτυχιακό της Γλωσσολογίας του Τμήματος Ελληνικής Γλώσσας και Φιλολογίας του ίδιου Πανεπιστημίου και φροντιστηριακός διδάσκων (tutor) στους φοιτητές των μεταπτυχιακών προγραμμάτων λεξικογραφίας του University of Exeter. Εξεταστής των υποψηφίων για εισαγωγή στη Σχολή Δημόσιας Διοίκησης (ΕΚΔΑΑ).
Επίσης, έχει συμμετάσχει ως ομιλητής σε διάφορα συνέδρια διεθνούς κύρους, ενώ έχει δημοσιεύσει άρθρα, λεξικά και έχει γράψει βιβλία, μεταξύ των οποίων το σχολικό βιβλίο "Ναυτικά Αγγλικά" που διδάσκεται στα Δημόσια Επαγγελματικά Λύκεια (ΕΠ.ΑΛ.) και το Αγγλοελληνικό Λεξικό Ποδοσφαίρικών Όρων.

Ο τίτλος της ομιλίας του θα είναι: "Η πολυπολιτισμικότητα στην πολύγλωσση τάξη".

 

Αθανάσιος Βαγενάς

Καθηγητής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και ιδιοκτήτης Φροντιστηρίου για 17 έτη. Διετέλεσε επιστημονικός συνεργάτης για τη Φυσική, στο τμήμα Διατροφής και Διαιτολογίας του Τ.Ε.Ι. Θεσσαλίας και στη Σ.Μ.Υ. Τρικάλων (Στρατιωτική σχολή). Έχει δημοσιεύσεις σε ελληνικά επιστημονικά περιοδικά, και εργασίες του έχουν χρησιμοποιηθεί ως επιμορφωτικό υλικό του ΙΕΠ, και της τράπεζας θεμάτων.

© EEPEK 2018