Skip to main content

Υποβολή Εργασίας

pdf: https://synedrio.eepek.gr/

Υποβολή Εργασίας

 

Η διαδικασία υποβολής εργασιών θα διαρκέσει μέχρι την 20η Ιουνίου 2023 . Μπορείτε να υποβάλλετε προς κρίση την εργασία σας από εδώ

Υπενθυμίζετε ότι πρέπει να υποβάλλετε ολόκληρη την εργασία και όχι περίληψη.

Η εργασία πρέπει να είναι μορφοποιημένη σύμφωνα με τα πρότυπα που υπάρχουν στην ιστοσελίδα: https://synedrio.eepek.gr/el/eisigites/protypa

 

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ!!! Στην περίπτωση που το πρόβλημα της υγειονομικής κρίσης συνεχίζει να μας απασχολεί κατά την περίοδο διεξαγωγής του συνεδρίου τον προσεχή Οκτώβριο, θα δοθεί η δυνατότητα (κατά παρέκκλιση των πάγιων κανόνων του συνεδρίου ειδικά για φέτος) να παρουσιαστούν οι εργασίες χωρίς τη φυσική παρουσία των εισηγητών, αλλά με άλλους εναλλακτικούς τρόπους (από απόσταση).
  • Προβολές: 3583

Πρότυπα

pdf: https://synedrio.eepek.gr/

 

Πρότυπα εργασιών

 

Υποβολή εργασιών

Πρότυπα εργασιών που θα υποβληθούν

Για τη διευκόλυνσή σας, σας προτείνουμε να κατεβάσετε και να χρησιμοποιήσετε το κατάλληλο πρότυπο για τον τύπο της εργασίας σας. Με αυτόν τον τρόπο θα αποφύγετε τη λανθασμένη μορφοποίηση κατά την προετοιμασία της εργασίας σας.

Υπενθυμίζουμε ότι η εργασία πρέπει να υποβληθεί αποκλειστικά σε Microsoft Word 2003 ή Microsoft Word 2007 ή Microsoft Word 2010 ή νεότερο.


αλλάζω τον τρόπο σκέψης, αλλάζω το μάθημα,

δημιουργώ νέους μαθησιακούς πόρους

Συνέχεια ανάγνωσης

  • Προβολές: 46160

Οδηγίες για τη Δημιουργία και την Ηλεκτρονική Υποβολή των βιντεοσκοπημένων παρουσιάσεων του 6ου Διεθνούς Συνεδρίου για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας

pdf: https://synedrio.eepek.gr/

Η Οργανωτική Επιτροπή του 6ου Διεθνούς Συνεδρίου για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας, λαμβάνοντας υπόψη την εξέλιξη της πανδημίας του Covid-19, αποφάσισε τα εξής:

  1. Το συνέδριο θα πραγματοποιηθεί ως διαδικτυακό συνέδριο (virtual conference) χωρίς τη φυσική παρουσία συνέδρων και εισηγητών.
  2. Οι χαιρετισμοί, οι κεντρικές ομιλίες των επίσημων προσκεκλημένων καθώς και οι στρογγυλές τράπεζες του συνεδρίου θα μεταδοθούν ζωντανά μέσω youtube, από το κανάλι της ΕΕΠΕΚ τις ημέρες του συνεδρίου (16-18 Οκτωβρίου 2020), βάση προγράμματος που θα ανακοινωθεί.
  3. Οι εισηγήσεις των εργασιών που έχουν λάβει θετική κρίση για συμμετοχή στο συνέδριο, θα υποβληθούν ως βιντεοσκοπημένες παρουσιάσεις, θα γίνουν διαθέσιμες στους συνέδρους κατά τις ημέρες διεξαγωγής του συνεδρίου (μέσω σχετικού καναλιού youtube του συνεδρίου) και θα παραμείνουν διαθέσιμες στο κοινό για χρονικό διάστημα τουλάχιστον ενός έτους.

Ως εκ τούτου, οι εισηγητές που έχετε λάβει θετική κρίση για συμπερίληψη των εργασιών σας στο Συνέδριο και έχετε ολοκληρώσει την εγγραφή σας,

κ α λ ε ί σ τ ε

 

να υποβάλλετε μέχρι τη Δευτέρα 21 Σεπτεμβρίου 2020 (ΤΟ ΑΡΓΟΤΕΡΟ!) ένα βίντεο με την παρουσίαση της εργασίας σας. 

Το βίντεο θα πρέπει να έχει τα παρακάτω χαρακτηριστικά:

  • Μέγιστη Διάρκεια βίντεο: 10 λεπτά.
  • Μέγιστο μέγεθος αρχείου: 100 ΜΒ.
  • Φορμά Αρχείου βίντεο: MP4 ή WMV (Windows Media Video)
  • Προτεινόμενη ανάλυση: 960x720. (ελάχιστη ανάλυση τουλάχιστον 640x480)

1. Η βιντεοσκόπηση της παρουσίασης μίας εργασίας μπορεί να γίνει από οποιοδήποτε μέλος της συγγραφικής ομάδας της εργασίας και θα γίνει διαθέσιμη στους συνέδρους μετά τις 16 Οκτωβρίου 2020 (μέσω σχετικού καναλιού του συνεδρίου, στο youtube). Περαιτέρω οδηγίες για τις δυνατότητες ανατροφοδότησης και επικοινωνίας των εισηγητών με τους συνέδρους θα αποσταλούν σε όλους τους συμμετέχοντες του συνεδρίου, πριν από την έναρξη του συνεδρίου.

2. Ζητείται να προετοιμάσετε και να ανεβάσετε ένα βίντεο της παρουσίασής σας, που θα αποτελείται, κατά προτίμηση, από τις διαφάνειες της παρουσίασής σας μαζί με ταυτόχρονη αφήγηση (περισσότερες λεπτομέρειες παρακάτω). Λάβετε υπόψη ότι το αρχείο πρέπει να είναι αρχείο βίντεο σε συμπιεσμένη μορφή MP4 ή WMV. Παρακαλούμε μην ανεβάζετε αρχεία Powerpoint (.ppt ή .pptx) ή

3. Βασικές Οδηγίες Δημιουργίας Βίντεο

Μπορείτε να δημιουργήσετε ένα βίντεο της παρουσίασης σας με δύο βασικούς τρόπους.

Α. Μέσα από το MS Powerpoint, αρκεί να έχετε έκδοση του Office 2010 ή νεώτερη. Σε αυτή την περίπτωση η διαδικασία συνοψίζεται σε δύο βήματα:

 

  1. Στο μενού «Προβολή Παρουσίασης», επιλέγετε «Εγγραφή Παρουσίασης» για να ξεκινήσετε την εγγραφή της παρουσίασης σας. Θα χρειαστείτε μικρόφωνο ώστε να μπορέσετε να ηχογραφήσετε την ομιλία σας κατά τη διάρκεια της παρουσίασής σας.
  2. Αφού ολοκληρώσετε την παρουσίαση, επιλέξτε, από το μενού «Αρχείο»,«αποθήκευση & αποστολή» (Powerpoint 2010) ή «εξαγωγή» (Powerpoint 2013 ή νεώτερο) και στη συνέχεια «Δημιουργία Βίντεο». (χρησιμοποιήστε την προκαθορισμένη επιλογή για ανάλυση 720p).

Ανάλογα με το μέγεθος του παραγόμενου βίντεο και τον τύπο του Η/Υ που χρησιμοποιείτε η παραπάνω διαδικασία μπορεί να διαρκέσει αρκετή ώρα.

 

 Για οδηγίες για τα παραπάνω βήματα μπορείτε να συμβουλευτείτε τα παρακάτω βίντεο

 

Β.  Μέσα από μία πλατφόρμα τηλεδιάσκεψης (Skype, Zoom, Webex κλπ), μπορείτε να ξεκινήσετε μία παρουσίαση των διαφανειών σας ενεργοποιώντας ταυτόχρονα την εγγραφή (recording).

Η επιλογή Β δίνει σαφώς περισσότερες δυνατότητες εφόσον μπορείτε να χρησιμοποιήσετε κάμερα και να συνδυάσετε το βίντεο από την κάμερα του ομιλητή με την παρουσίαση των διαφανειών καθώς και την καταγραφή οποιουδήποτε άλλου στοιχείου της επιφάνειας εργασίας σας κατά τη διάρκεια της βιντεοσκόπησης. Να σημειωθεί ότι η επιλογή Β δεν λειτουργεί στις δωρεάν εκδόσεις του Skype και του Webex αλλά υποστηρίζεται  στην δωρεάν έκδοση του Zoom (το κουμπί “Record” πρέπει να περιλαμβάνεται σε οποιοδήποτε zoom meeting ξεκινήσετε σαν ομιλητής. Στην περίπτωση που το «Record” δεν εμφανίζεται στην γραμμή εργαλείων σας στο Zoom, μπορείτε να δείτε τις οδηγίες – στα Αγγλικά – στον παρακάτω σύνδεσμο: https://support.zoom.us/hc/en-us/articles/201362473-Local-Recording)

 

Εναλλακτικά, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε οποιαδήποτε άλλη μέθοδο βιντεοσκόπησης της παρουσίασης και της ομιλίας σας αρκεί το παραγόμενο βίντεο να ικανοποιεί τα τεχνικά χαρακτηριστικά που προαναφέρθηκαν.

4. Χρήσιμες Συμβουλές για την δημιουργία του βίντεο της παρουσίασής σας:

  • Χρησιμοποιήστε όσο το δυνατόν πιο ήσυχο χώρο.
  • Αποφύγετε χώρους με ηχώ (μεγάλους, άδειους χώρους)
  • Συνιστάται ενσύρματη σύνδεση στο Διαδίκτυο, αλλά εάν δεν είναι διαθέσιμη, μια ισχυρή σύνδεση Wi-Fi ώστε να μπορέσετε να κάνετε το ανέβασμα σε κάποιο δικτυακό χώρο αποθήκευσης.
  • Χρησιμοποιήστε καλό ακουστικό με μικρόφωνο κοντά στο στόμα ΑΛΛΑ μακριά από την άμεση γραμμή του στόματος για να μειώσετε τον θόρυβο/παραμόρφωση. Αποφύγετε τη χρήση προεπιλεγμένου ενσωματωμένου μικροφώνου στον υπολογιστή. Κάντε μια δοκιμαστική εγγραφή δύο λεπτών και ελέγξτε την ποιότητα του ήχου και της εικόνας, τη μορφή MP4 (ή WMV) και το μέγεθος του παραγόμενου αρχείου βίντεο (το μέγιστο μέγεθος ανά 60 δευτερόλεπτα βίντεο πρέπει να είναι κάτω από 10 ΜΒ).

5. Μεταφόρτωση («Ανέβασμα») του βίντεο σας (Προθεσμία: Δευτέρα, 21 Σεπτεμβρίου)

Αφού δημιουργήσετε το βίντεο με την εισήγησή σας θα πρέπει να το ανεβάσετε σε κάποιο δικτυακό χώρο διαμοιρασμού αρχείων (Google Drive, WeTransfer, Dropbox κλπ.) και να στείλετε τον αντίστοιχο σύνδεσμο διαμοιρασμού του αρχείου βίντεο μέσω e-mail στην διεύθυνση:

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Σημαντικές Παρατηρήσεις:

  1. Δώστε ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ σαν όνομα του βίντεο τον αριθμό της εργασίας σας (π.χ. 985.mp4 ή 985.wmv, για την εργασία με αριθμό 985 – μπορείτε να βρείτε τον μοναδικό αριθμό της εργασίας σας, αφού συνδεθείτε στην πλατφόρμα του συνεδρίου synedros.eepek.gr, στην λίστα των εργασιών που έχετε υποβάλλει).
  2. Στο e-mail που θα στείλετε αναγράψτε ως θέμα: «Υποβολή Βίντεο Εργασίας ΝΝΝ», όπου ΝΝΝ ο μοναδικός αριθμός της εν λόγω εργασίας στο σύστημα του συνεδρίου (π.χ. 985 στο παραπάνω παράδειγμα)
  3. Στην περίπτωση που έχετε λογαριασμό Gmail μπορείτε να στείλετε το αρχείο βίντεο μέσω ηλ. ταχυδρομείου από τον λογαριασμό Gmail σας. Αν το αρχείο είναι μεγαλύτερο από 25ΜΒ θα σας ζητηθεί από το Gmail να το ανεβάσετε στο Google Drive και να κάνετε διαμοιρασμό του αρχείου με τον παραλήπτη (Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.). Δώστε τη ζητούμενη έγκριση και το βίντεο θα ανέβει αυτόματα στο Google Drive και ένας σύνδεσμος προς αυτό θα σταλεί μέσω e-mail.
  4. Στην περίπτωση άλλων τρόπων διαμοιρασμού (π.χ. WeTransfer) θα δώσετε απλά το e-mail του παραλήπτη για να στείλετε τον σύνδεσμο προς το αρχείο βίντεο (αν σας ζητηθεί να συμπληρώσετε κάποιο θέμα ή περιεχόμενο για το μήνυμά σας δείτε το 2 παραπάνω).

Για οποιοδήποτε πρόβλημα με τη δημιουργία ή μεταφόρτωση της παρουσίασής σας, μπορείτε να επικοινωνείτε με τον Κώστα Σταθόπουλο στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. ή τηλεφωνικά στο 6937329000. Εναλλακτικά, μπορείτε να επικοινωνήσετε με τον Κώστα Αρβάλη στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.ή στο 6973680905.

 

* ΠΡΟΣΟΧΗ:  Να  σημειωθεί  ότι,  για  κάθε  εργασία,  η  μη  αποστολή  βίντεο  μέχρι  την  παραπάνω προθεσμία, θα ισοδυναμεί με απουσία εισήγησης στο συνέδριο και θα έχει ως αποτέλεσμα να μην συμπεριληφθεί η εν λόγω εργασία στα πρακτικά του συνεδρίου.

 

 

 

  • Προβολές: 1134

Οδηγίες προς Συγγραφείς και Εισηγητές

pdf: https://synedrio.eepek.gr/

 

Οδηγίες συγγραφής εργασιών

 

Οδηγίες συγγραφής

Οδηγίες προς συγγραφείς και εισηγητές

Οι τέσσερις βασικές προϋποθέσεις για να δημοσιευτεί μια εργασία στα πρακτικά του συνεδρίου είναι:
  • Θετική κρίση (με ή χωρίς διορθώσεις) από δύο κριτές.
  • Συγγραφή του κειμένου με χρήση του Microsoft Word (έκδοση 2007 ή νεότερη) και μορφοποίηση με βάση ένα από τα πρότυπα συγγραφής (μενού «Εισηγητές» >> «Πρότυπα»).

    Μόνο περιλήψεις δεν θα γίνονται δεκτές.*

  • Η εργασία, εφόσον γίνει αποδεκτή, θα πρέπει να παρουσιαστεί στο συνέδριο τουλάχιστον από έναν εκ των συγγραφέων της. Αυτό δεν ισχύει για τις βιντεο-εισηγήσεις και τις εργασίες e-poster, στις οποίες δίνεται η δυνατότητα «Συμμετοχής από απόσταση», δηλαδή χωρίς τη φυσική παρουσία των συγγραφέων.

  • Για κάθε εργασία, προκειμένου να συμπεριληφθεί στο πρόγραμμα και να δημοσιευτεί στα Πρακτικά του Συνεδρίου, πρέπει να υπάρχει εγγραφή του συγγραφέα πριν από τις 30/08/2024. Στην περίπτωση ύπαρξης πολλών συγγραφέων σε μια εργασία (δηλ. δύο ή περισσότερων), είναι απαραίτητη η εγγραφή δύο τουλάχιστον από αυτούς πριν από τις 30/08/2024 ως «Συγγραφείς/Εισηγητές» (στο συνέδριο αρκεί η παρουσία του ενός συγγραφέα).

Κανένας συγγραφέας δεν μπορεί να συμμετάσχει σε περισσότερες από τρείς (3) υποβληθείσες εργασίες

 

ΠΡΟΣΟΧΗ:


 

Αν η εργασία δεν είναι μορφοποιημένη σύμφωνα με τα πρότυπα του συνεδρίου, η Επιστημονική Επιτροπή διατηρεί το δικαίωμα να μην την δημοσιεύσει στα πρακτικά, ακόμα και αν έχει λάβει θετική κρίση και έχει παρουσιαστεί στο συνέδριο.

Για τις σημαντικές ημερομηνίες σχετικά με την υποβολή της εργασίας σας, συμβουλευτείτε την αντίστοιχη ενότητα στην αρχική μας σελίδα.


Στο Συνέδριο μπορούν να υποβληθούν πλήρη άρθρα-εισηγήσεις, βιντεο-εισηγήσεις, εργαστηριακές παρουσιάσεις, εκπαιδευτικά σενάρια, Καινοτόμα Προγράμματα και Δράσεις και ηλεκτρονικά αναρτημένες ανακοινώσεις (e-poster) σχετικά με τις Θεματικές Ενότητές του. Πιο συγκεκριμένα:

  • Πλήρη Άρθρα – Εισηγήσεις: 6-9 σελίδες (συμπεριλαμβανομένων και των βιβλιογραφικών αναφορών και χωρίς ύπαρξη επιπλέον «Παραρτήματος»). Αφορούν σε ολοκληρωμένα πρωτότυπα άρθρα και εργασίες (βιβλιογραφικές μελέτες, έρευνες, διδακτικές προτάσεις, παιδαγωγικές προσεγγίσεις, διδακτικές μεθόδους και πρακτικές, εποπτικά μέσα, διδακτικό υλικό και τρόπους αξιοποίησής του, εκπαιδευτικές δράσεις, μελέτες, έρευνες, θέματα οργάνωσης και διοίκησης της εκπαίδευσης κ.ά.). Η εισήγηση θα πρέπει να παρουσιαστεί στο συνέδριο από έναν εκ των συγγραφέων της είτε δια ζώσης είτε από απόσταση (θα δοθούν οδηγίες).

  • Βίντεο – εισηγήσεις: Είναι πλήρη άρθρα (δηλαδή 6-9 σελίδες συμπεριλαμβανομένων και των βιβλιογραφικών αναφορών και χωρίς ύπαρξη επιπλέον «Παραρτήματος»), όπου η παρουσίαση όμως της εισήγησης γίνεται χωρίς τη φυσική παρουσία του ομιλητή, ο οποίος πρέπει να στείλει την γραπτή εργασία του προς κρίση και, σε περίπτωση θετικής κρίσης, να στείλει στη συνέχεια την παρουσίαση της εργασίας του σε αρχείο βίντεο, διάρκειας 15 λεπτών, στο οποίο θα υπάρχει η παρουσίαση σε PowerPoint (ή άλλο πρόγραμμα παρουσιάσεων) καθώς και η ενσωμάτωση της ομιλίας του καθώς παρουσιάζει την εργασία του (το συγκεκριμένο αρχείο βίντεο μπορεί να παραχθεί μέσα από ένα από τα συνηθισμένα λογισμικά επεξεργασίας βίντεο). Το βίντεο αυτό θα παρουσιαστεί στο συνέδριο και η εργασία θα συμπεριληφθεί στα πρακτικά (μέγιστος αριθμός εργασιών από την κατηγορία αυτή που θα γίνουν δεκτές: 20).

  • Εργαστηριακές παρουσιάσεις: 3-6 σελίδες (συμπεριλαμβανομένων και των βιβλιογραφικών αναφορών). ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΟΣ. Αφορούν κυρίως σε workshops παρουσίασης διδακτικών προσεγγίσεων, διδακτικών εργαλείων και εφαρμογών Τ.Π.Ε. στην εκπαίδευση. Θα πραγματοποιηθούν από απόσταση και θα έχουν διάρκεια 1 – 2 ώρες (θα δοθούν οδηγίες). Θα πρέπει να υποβληθούν και τυχόν φύλλα εργασίας που θα χρησιμοποιηθούν των οποίων η έκταση ΔΕΝ πρέπει να ξεπερνά τις 10 σελίδες.

  • Εκπαιδευτικά Σενάρια όλων των ειδικοτήτων, 3–6 σελίδες μαζί με τη βιβλιογραφία (μη συμπεριλαμβανομένου του ‘Παραρτήματος’ το οποίο θα περιλαμβάνει το πλήρες εκπαιδευτικό σενάριο ΚΑΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΕΡΒΑΙΝΕΙ ΤΙΣ 10 ΣΕΛΙΔΕΣ ΤΟ ΑΝΩΤΕΡΟ). Αφορά σε Εκπαιδευτικά Σενάρια που έχουν αναπτυχθεί στο πλαίσιο της επιμόρφωσης Β΄ επιπέδου, ή οπουδήποτε αλλού, όλων των ειδικοτήτων Α/θμιας και Β/θμιας εκπαίδευσης. Εκτός από τη συμπερίληψή τους στα πρακτικά του συνεδρίου, το σενάριο θα πρέπει να παρουσιαστεί στο συνέδριο από έναν εκ των συγγραφέων του είτε δια ζώσης είτε από απόσταση (θα δοθούν οδηγίες).

  • Καινοτόμα Προγράμματα και Δράσεις: 3-5 σελίδες (συμπεριλαμβανομένης και της βιβλιογραφίας, δείτε το αντίστοιχο πρότυπο). ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΟΣ. Αφορά στην περιγραφή υλοποίησης ενός προγράμματος (π.χ. μια Σχολική Δραστηριότητα όπως Αγωγής υγείας, περιβαλλοντικής εκπαίδευσης, πολιτιστικού θέματος κλπ., κάποιο Ευρωπαϊκό πρόγραμμα κ.ά.) ή μιας δράσης (π.χ. e-twinning, Teachers4Europe, μαθητικοί διαγωνισμοί κλπ.). Σκοπός είναι η διάχυση στην εκπαιδευτική κοινότητα του τρόπου εφαρμογής των δράσεων αυτών, των ιδεών που προέκυψαν, των αποτελεσμάτων τους, των συμπερασμάτων τους καθώς και η άντληση κατάλληλης ανατροφοδότησης για διδακτική χρήση. Ένα τέτοιο πρόγραμμα ή δράση μπορεί να υποβληθεί και ως «Πλήρης εισήγηση» αν περιλαμβάνει και ερευνητικό μέρος ή να υποβληθεί στην παρούσα κατηγορία (αυτό αποτελεί απόφαση του συγγραφέα αφού τα κριτήρια κρίσης είναι διαφορετικά σε κάθε μια από αυτές τις κατηγορίες εργασιών).

    Για τη συμπερίληψή του στα πρακτικά του συνεδρίου, το καινοτόμο Πρόγραμμα ή Δράση θα πρέπει να παρουσιαστεί στο συνέδριο από έναν εκ των συγγραφέων του είτε δια ζώσης είτε από απόσταση (θα δοθούν οδηγίες).

  • Ηλεκτρονικά Αναρτημένες Ανακοινώσεις (e-posters): απαιτούνται 2–4 σελίδες (συμπεριλαμβανομένης και της βιβλιογραφίας και χωρίς ύπαρξη επιπλέον «Παραρτήματος», δείτε το αντίστοιχο πρότυπο) για τα πρακτικά και ένα αρχείο με 1 εικόνα για την προβολή του e-poster. Οι αναρτημένες ανακοινώσεις (posters) προσφέρονται για τη συνοπτική παρουσίαση πληροφοριών και ευρημάτων μέσω πινάκων, γραφημάτων, σχεδίων κλπ. και κάποιου σύντομου σώματος κειμένου. Οι ηλεκτρονικά αναρτημένες ανακοινώσεις (e-posters) δεν τυπώνονται σε χαρτί ή άλλο υλικό. Σε ειδικό χώρο του συνεδρίου, στον οποίο οι σύνεδροι θα έχουν πρόσβαση ανά πάσα στιγμή, οι εργασίες e-posters θα προβάλλονται επαναλαμβανόμενα και αυτοματοποιημένα, με χρήση βιντεοπροβολέα ή διαδραστικού πίνακα. Για την προβολή αυτή, οι συγγραφείς πρέπει να δημιουργήσουν και να αποστείλουν (σε χρόνο που θα καθοριστεί στη συνέχεια) ένα αρχείο με 1 εικόνα (σε όποια μορφή, π.χ. ppt, jpg κλπ.), η οποία θα συγκεντρώνει και θα περιγράφει τα βασικά σημεία και την ουσία της εργασίας τους. Για τη συμπερίληψή τους στα πρακτικά του συνεδρίου, η παρουσία στο συνέδριο ενός τουλάχιστον συγγραφέα της e-poster εργασίας είναι απαραίτητη. Όμως, σε ειδικές περιπτώσεις όπου η παρουσία είναι δύσκολη ή αδύνατη, κατόπιν συνεννόησης με την Οργανωτική Επιτροπή του Συνεδρίου και μόνο για τα e-poster, δίνεται η δυνατότητα «Συμμετοχής από απόσταση» (χωρίς τη φυσική παρουσία των συγγραφέων).

    Οι ηλεκτρονικά αναρτημένες ανακοινώσεις (e-posters) συμπεριλαμβάνονται στα επίσημα πρακτικά του συνεδρίου (με ISBN/ISSN).

ΚΑΝΕΝΑΣ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΑΠΟ ΤΡΕΙΣ (3) ΥΠΟΒΛΗΘΕΙΣΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ

ΠΡΟΣΟΧΗ: Δεν πρέπει να υπάρχει πουθενά μέσα στο κείμενο ΑΛΛΑΓΗ ΕΝΟΤΗΤΑΣ και το «Στυλ» πρέπει να είναι το ‘Βασικό’ (όχι π.χ. Επικεφαλίδα 1, Επικεφαλίδα 2 κλπ.)

Όλες οι εργασίες θα προωθηθούν για ανώνυμη κρίση από επιτροπή δύο κριτών (peer reviewing), αφού πρώτα αφαιρεθούν τα στοιχεία των συγγραφέων. Για το λόγο αυτό, τα κυρίως κείμενα θα πρέπει να μην περιέχουν αναφορές με τρόπο που να οδηγεί στην ταυτοποίηση οποιουδήποτε μέλους της συγγραφικής ομάδας.

Για να γίνει δεκτή μια εργασία για δημοσίευση στα Πρακτικά του Συνεδρίου (με ISBN/ISSN) θα πρέπει να έχει θετική αξιολόγηση από 2 τουλάχιστον μέλη της επιτροπής κριτών. Στην περίπτωση ασυμφωνίας μεταξύ των δύο κριτών, η εργασία ανατίθεται σε τρίτο κριτή για την τελική κρίση. Τα σχόλια των κριτών κοινοποιούνται ανώνυμα στους συγγραφείς. Το αποτέλεσμα της κρίσης μπορεί να είναι η αποδοχή ή μη της εργασίας, ή η αποδοχή της με την προϋπόθεση να πραγματοποιηθούν οι προτεινόμενες διορθώσεις είτε η μετατροπή της σε e-poster.

Για κάθε εργασία (πλήρης εισήγηση ή εργαστηριακή παρουσίαση ή Εκπαιδευτικό Σενάριο ή Καινοτόμα Προγράμματα και Δράσεις ή e-poster) προκειμένου να συμπεριληφθεί στο πρόγραμμα και να δημοσιευτεί στα Πρακτικά του Συνεδρίου, πρέπει να υπάρχει εγγραφή του συγγραφέα πριν από τις 30/08/2024. Στην περίπτωση ύπαρξης πολλών συγγραφέων σε μια εργασία (δηλ. δύο ή περισσότεροι), είναι απαραίτητη η εγγραφή ΔΥΟ τουλάχιστον από αυτούς στο συνέδριο. Η εγγραφή τους πρέπει να γίνει πριν από τις 30/08/2023 (στο συνέδριο αρκεί η παρουσία του ΕΝΟΣ συγγραφέα). Επίσης, κάποιος συγγραφέας μπορεί να υποβάλλει περισσότερες από μία εργασίες χωρίς επιπλέον οικονομική επιβάρυνση.

Σε όλους τους συνέδρους και τους συγγραφείς που θα εγγραφούν στο συνέδριο (και μόνο σ’ αυτούς) θα χορηγηθεί βεβαίωση παρακολούθησης και βεβαίωση εισήγησης αντίστοιχα.

Εκτός της δημοσίευσης όλων των εγκεκριμένων εργασιών σε πρακτικά με ISBN/ISSN, επιλεγμένα (με βάση τη βαθμολογία των κριτών) άρθρα από το συνέδριο θα δημοσιευτούν σε ειδική έκδοση του επιστημονικού περιοδικού  I.J.E.I. (International Journal of Educational Innovation).


αλλάζω τον τρόπο σκέψης, αλλάζω το μάθημα,

δημιουργώ νέους μαθησιακούς πόρους

Συνέχεια ανάγνωσης

  • Προβολές: 38347