Προσκεκλημένοι Ομιλητές

Δρ. Θάνος Ασκητής

O Dr. Θάνος Ε. Ασκητής, πτυχιούχος της Ιατρικής Σχολής Αθηνών, έχει ειδικευτεί στη Νευρολογία και την Ψυχιατρική, με διδακτορική διατριβή στον τομέα της Κοινωνικής Ψυχιατρικής και εξειδίκευση στην ανθρώπινη σεξουαλική συμπεριφορά και στις σεξουαλικές δυσλειτουργίες (Η.Π.Α.). Κλινικός ψυχίατρος, ασκεί την Ιατρική, ίδρυσε - μαζί με τους συνεργάτες του - το πρώτο Σεξολογικό Ινστιτούτο στη χώρα μας (1986).

Πρόεδρος του Ινστιτούτου Ψυχικής και Σεξουαλικής Υγείας ,από το 1994, ασκεί ενεργά τη κλινική ψυχιατρική και διαχειρίζεται θεραπευτικά τα προβλήματα της ανθρώπινης σεξουαλικότητας και των διαπροσωπικών σχέσεων (παδί-έφηβος-ενήλικας-μέση-τρίτη ηλικία). Το Ινστιτούτο Ψυχικής και Σεξουαλικής Υγείας υποστηρίζει δια μέσου του ανδρολογικού και γυναικολογικού ιατρείου, τα οργανικά προβλήματα που δημιουργούν τη σεξουαλική δυσλειτουργία των 2 φύλων. 

Στη Δημόσια Τηλεόραση της ΕΡΤ, οργάνωσε και παρουσίασε, τη πρωτοπόρα εκπομπή «Εμείς και το σεξ», από το 1993-2001 στην ΕΤ3,ΝΕΤ και ΕΤ1, σημειώνοντας μεγάλη επιτυχία με τεραστία απήχηση στην ελληνική κοινωνία. Αλλά και στην ιδιωτική τηλεόραση η εκπομπή «Άνθρωπος και Σεξ» στον ALPHA το 2001-2003, συνέχισε τη μεγάλης απήχηση της, στα θέματα των σχέσεων και της ανθρώπινης σεξουαλικότητας. 

Από το 1988 ως επιστημονικός συνεργάτης των Υπουργείων Παιδείας και Νέας Γενιάς, αναπτύσσει πιλοτικά προγράμματα για τη Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση, με πλήθος ομιλιών και συνεργασιών με συλλόγους Γονέων και Κηδεμόνων, καθώς και με αρκετά σχολεία της χώρας δημόσια και ιδιωτικά.  

Το 2006-2008 είναι υπεύθυνος στο πρόγραμμα του Υπουργείου Παιδείας στη θεματολογία Σεξουαλική Αγωγή και Διαφυλικές σχέσεις και Ψυχική Υγεία-Διαπροσωπικές σχέσεις για τα παιδιά ηλικίας 6-12 ετών. Το πρόγραμμα σε συνεργασία με την Ευρωπαϊκή Κοινότητα, ολοκληρώθηκε με τη συγγραφή οκτώ βιβλίων για τον μαθητή αλλά και τον δάσκαλο και τέθηκε στην Ευέλικτη Ζώνη του υπουργείου Παιδείας, ενταγμένο στη πρωτοβάθμια εκπαίδευση της χώρας μας.

Είναι μέλος της Αμερικανικής Ψυχιατρικής Εταιρείας (APA), μέλος της Ευρωπαϊκής Ιατρικής Σεξολογικής Εταιρείας (ESSM) και μέλος της Διεθνούς Ιατρικής Σεξολογικής Εταιρείας (ISSM). Έχει δημοσιεύσει πλήθος εργασιών σε διεθνή συνέδρια της ευρωπαϊκής ιατρικής σεξολογικής εταιρίας ESSM και της διεθνούς ιατρικής σεξολογικής εταιρίας ISSM σε συνεργασία με τη Καρδιολογική Πανεπιστημιακή Κλινική του Ιπποκράτειου Νοσοκομείου.

Το 2014, ως ειδικός επιστημονικός σύμβουλος του Υπουργείου Παιδείας ,είναι υπεύθυνος του «Κοινωνικού Σχολείου» της δράσης «Σεξουαλική διαπαιδαγώγηση» υποστηρίζοντας τους 1500 εκπαιδευτές αγωγής υγείας του Υπουργείου Παιδείας στις 58 περιφέρειες της χώρας μας στις σχολές γονέων, αλλά και στους ίδιους τους εκπαιδευτικούς.

 

Mark Frydenberg

Mark Frydenberg is a Senior Lecturer of Computer Information Systems at Bentley University in Waltham, Massachusetts. He also serves as the Director of the university’s CIS Sandbox, a social learning space that prepares students to succeed in a technology-driven business world. Mark teaches courses in computing concepts, coding, and current technology trends. His research focuses on developing learning scenarios to teach digital literacy skills and engage students with technology. Mark is also an author of Technology for Success and Discovering Computers, texts published by Cengage Learning. Mark has presented on teaching and learning with new technologies at conferences and training events throughout the US and Europe.

 

 

Φωκάς Αθανάσιος

Αποφοίτησε πρώτος από την Αεροναυπηγική του Imperial College και έκανε διδακτορικό στα Εφαρμοσμένα Μαθηματικά στο Πανεπιστήμιο Caltech. Παρόλο που αποφοίτησε μεταξύ των πρώτων από την Ιατρική του Πανεπιστήμιου του Miami, αποφάσισε να επιστρέψει στα Μαθηματικά. Το 1995 ανέλαβε την έδρα των Εφαρμοσμένων Μαθηματικών του Imperial College και το 2002 την έδρα Μη Γραμμικής Επιστήμης του Πανεπιστημίου Cambridge. Το 2015, το University of Southern California τον ανακήρυξε επισκέπτη καθηγητή.

Το 2000 τιμήθηκε με το βραβείο Naylor που είναι το πιο σημαντικό βραβείο για Εφαρμοσμένα Μαθηματικά και τη Μαθηματική Φυσική στο Ηνωμένο Βασίλειο. Έχει βραβευθεί με το Αριστείο της Ακαδημίας Αθηνών, με το Αριστείο του Ιδρύματος Μποδοσάκη, έχει παρασημοφορηθεί από τον Πρόεδρο της Ελληνικής Δημοκρατίας και είναι μέλος διάφορων Ακαδημιών, συμπεριλαμβανομένης και της Ακαδημίας Αθηνών. Έχει ανακηρυχθεί Επίτιμος Διδάκτορας οχτώ πανεπιστημίων και είναι εταίρος του Ιδρύματος Guggenheim.

 

 

 

Σιμόπουλος Διονύσης

Ο Διονύσης Σιμόπουλος είναι αστροφυσικός επίτιμος διευθυντής του Ευγενιδείου Πλανηταρίου. Η καριέρα του άρχισε το Φθινόπωρο του 1967 και διετέλεσε διευθυντής Πλανηταρίου στο Κέντρο Τεχνών και Επιστημών της Λουϊζιάνα (ΗΠΑ, 1969-1973) για μία τετραετία και στην Ελλάδα επί 41 χρόνια στο Ευγενίδειο Πλανητάριο (1973-2014). Έχει δημοσιεύσει εκατοντάδες άρθρα σε Ελληνικά και ξένα περιοδικά και εφημερίδες, έχει συγγράψει 36 εκλαϊκευμένα βιβλία αστρονομίας, περισσότερα από 500 σενάρια επιστημονικής επιμόρφωσης για την τηλεόραση, 200 σενάρια πολυθεαμάτων Πλανηταρίου, και έχει δώσει εκατοντάδες διαλέξεις σ' ολόκληρη τη χώρα. Χρημάτισε Πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Ένωσης για την Αστρονομική Εκπαίδευση (1994-2002), μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Διεθνούς Εταιρείας Πλανηταρίων (1978-2008), Γενικός Γραμματέας της Ένωσης Ευρωπαϊκών και Μεσογειακών Πλανηταρίων (1976-2008), Εταίρος (Fellow) της Royal Astronomical Society και της International Planetarium Society και τακτικό μέλος πολλών άλλων διεθνών επιστημονικών οργανώσεων. Το 1996 έλαβε την ανώτατη τιμητική διάκριση της Διεθνούς Εταιρείας Πλανηταρίων (IPS Service Award) για τη συνεισφορά του στη διεθνή αστρονομική εκπαίδευση, ενώ το 2006 τιμήθηκε με τον «Ακαδημαϊκό Φοίνικα» (Palmes Academiques) της Γαλλικής Δημοκρατίας. Το 2012 η Ένωση Ελλήνων Φυσικών τον τίμησε σε ειδική εκδήλωση ως «θεμελιωτή της εκλαΐκευσης του επιστημονικού λόγου στην Ελλάδα», ενώ το 2015 έλαβε το Βραβείο της Ακαδημίας Αθηνών «για τη συνολική του προσφορά στην εκλαΐκευση και τη διάδοση της Αστρονομίας». Το 2018 έλαβε το παράσημο του Αργυρού Φοίνικα, την ανώτατη τιμητική διάκριση του Σώματος Ελλήνων Προσκόπων, για «εξέχουσες και διακεκριμένες υπηρεσίες.»

 

Κώτσης Κωνσταντίνος

Ο Κώτσης Κωνσταντίνος είναι Κοσμήτορας της Σχολής Επιστημών Αγωγής και Καθηγητής του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων με γνωστικό αντικείμενο «Φυσικής και Διδακτικής της Φυσικής». Μέχρι το 2000 υπήρξε μόνιμος Επίκουρος Καθηγητής στο Τμήμα Φυσικής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων με αντικείμενο τις αλληλεπιδράσεις των Ακτίνων-Χ με την ύλη. Έχει διδάξει εκτός των τμημάτων Φυσικής και ΠΤΔΕ και στα τμήματα Χημείας, Πληροφορικής, Βιολογικών Εφαρμογών και Τεχνολογιών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων καθώς και σε μεταπτυχιακά προγράμματα σπουδών των Πανεπιστημίων Ιωαννίνων και Αριστοτελείου Θεσσαλονίκης. Έχει ένα μεγάλο αριθμό δημοσιεύσεων σε Διεθνή και Ελληνικά επιστημονικά περιοδικά, καθώς και πολλές ανακοινώσεις σε Διεθνή και Ελληνικά συνέδρια.

 

Νικολάου Γιώργος

Ο Γιώργος Νικολάου σπούδασε Επιστήμες της Αγωγής σε Ελλάδα και Γαλλία. Υποστήριξε τη διδακτορική του διατριβή το 1999, στο Πανεπιστήμιο Αθηνών. Δίδαξε σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης σε Ελλάδα και Γαλλία και διετέλεσε Πάρεδρος επί θητεία Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο. Από τον Σεπτέμβριο του 2001 έως το Μάιο του 2015 υπηρέτησε ως Μέλος ΔΕΠ με γνωστικό αντικείμενο τη Διαπολιτισμική Παιδαγωγική στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων. Από το Μάιο του 2015 υπηρετεί ως Καθηγητής Διαπολιτισμικής Παιδαγωγικής στο Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και Κοινωνικής Εργασίας του Πανεπιστημίου Πατρών. Από το 2017 είναι Πρόεδρος του Τμήματος. Έχει συνεργαστεί με το Ανοικτό και με το Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο της Κύπρου. Έχει εκδώσει τρεις μονογραφίες, έχει συμμετάσχει σε πολλά συνέδρια στην Ελλάδα και το εξωτερικό, ενώ άρθρα του έχουν δημοσιευθεί σε επιστημονικά περιοδικά της Ελλάδας και του εξωτερικού.

 

Δερμιτζάκη Ειρήνη

Η Ειρήνη Ε. Δερμιτζάκη είναι πτυχιούχος του Τμήματος Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας (ΑΠΘ), κάτοχος Master στην Εκπαιδευτική Ψυχολογία (Πανεπιστήμιο του Manchester, UK) και διδάκτωρ του Τμήματος Ψυχολογίας του ΑΠΘ. Είναι Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας στο Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης. Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα εστιάζονται στη μελέτη και ενδυνάμωση ψυχολογικών και ψυχοκοινωνικών παραγόντων σε μαθητές, εκπαιδευτικούς και γονείς, οι οποίοι συνδέονται με τη μαθησιακή διαδικασία και με τη διδασκαλία, όπως των μεταγνωστικών και θυμικών διεργασιών, των κινήτρων μάθησης, των δεξιοτήτων αυτο-ρύθμισης της μάθησης, αλλά και σε θέματα ανάπτυξης παιδιών και εφήβων, στην ακαδημαϊκή αυτο-αντίληψη και στην ανάπτυξη και έλεγχο εργαλείων για αξιολόγηση των παραπάνω παραγόντων. Διδάσκει μαθήματα σχετικά με τα παραπάνω θέματα σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο. Είχε την επιστημονική ευθύνη χρηματοδοτούμενων ερευνητικών προγραμμάτων και συμμετείχε σε αρκετά ακόμη ως μέλος της ερευνητικής ομάδας. Είναι συγγραφέας ενός βιβλίου και πολλών εργασιών σε έγκριτα διεθνή και ελληνικά επιστημονικά περιοδικά και σε συλλογικούς τόμους. Έχει εργαστεί ως μόνιμη ψυχολόγος σε δημόσια ιατροπαιδαγωγική υπηρεσία και σε δημόσιους συμβουλευτικούς σταθμούς ασκώντας ψυχο-διαγνωστική εργασία και συμβουλευτική με παιδιά, εφήβους και οικογένειες.

 

 

Βλάχου Αναστασία

Η Βλάχου Αναστασία είναι Καθηγήτρια Ειδικής Αγωγής -Ενταξιακής Εκπαίδευσης, στο Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Ελλάδα. Κατέχει πτυχίο στην Φιλοσοφία-Παιδαγωγική και Ψυχολογία με κατεύθυνση Ψυχολογία από το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Μεταπτυχιακό στην Εκπαιδευτική Ψυχολογία & Συμβουλευτική, Πανεπιστήμιο McGill, Μόντρεαλ του Καναδά και διδακτορικό στην Ενταξιακή Εκπαίδευση από το Πανεπιστήμιο του Σέφιλντ στην Αγγλία. Έχει εργαστεί σε πολλά εκπαιδευτικά ιδρύματα στον Καναδά, τις Ηνωμένες Πολιτείες, την Αγγλία και την Ελλάδα. Έχει διδάξει σε προπτυχιακά, μεταπτυχιακά και/ή προγράμματα εκπαίδευσης και σεμινάρια κατάρτισης και έχει συμμετάσχει σε πολλά εθνικά, ευρωπαϊκά και διεθνή ερευνητικά έργα που σχετίζονται με θέματα ένταξης και αναπηρίας. Μελέτες της έχουν δημοσιευθεί στον τομέα της παιδαγωγικής της ένταξης, της ενταξιακής εκπαιδευτικής πολιτικής και πρακτικής, της ποιότητας και ισότητας στην εκπαίδευση. Τα τελευταία χρόνια, έχει επεκτείνει την έρευνα και τη διδασκαλία της σε θέματα που σχετίζονται με τις ψυχοκοινωνικές πτυχές του μισαναπηρισμού και την ενταξιακή συμβουλευτική.

 

 

Γεωργόπουλος Νικόλαος

Georgopoulos V. Nikolaos is the President of the Department of Tourism Studies of the University of Piraeus, Director of the Postgraduate Program in Business Administration (MBA), Professor of 'Strategic Management and Information Systems' in the Department of Business Administration, Department of Management Lifelong Learning (Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ), Scientific Head of the Liaison Office of the University of Piraeus, as well as Chairman of the Central Scientific Committee for the support of the General Secretariat of Vocational Education, Training, Lifelong Learning & Youth of the Ministry of Education. He has served as Rector of the University of Piraeus, Vice Rector for Economic Planning and Development, President of the Research Center, President of the Department of Organization & Business Administration, and Member of the Board of the Information Society

 

 

 

 

Δεληγιάννης Δημήτρης

Γεννήθηκε και μεγάλωσε στη Λάρισα. Σπούδασε ελληνική φιλολογία στο ΑΠΘ και νομική στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης. Ολοκλήρωσε μεταπτυχιακές σπουδές στον Κοινωνικό Σχεδιασμό, καθώς και στην Οργάνωση και Διοίκηση στην Εκπαίδευση. Είναι διδάκτορας του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου στον τομέα της Εκπαίδευσης Ενηλίκων με αντικείμενο τη μετασχηματίζουσα μάθηση με έμφαση στις ευάλωτες κοινωνικές ομάδες.

Έχει εκπαιδευτική εμπειρία δέκα ετών στο επίπεδο της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Το 1998 ανέλαβε Υπεύθυνος Εκπαίδευσης του ΚΕΘΕΑ ΕΞΟΔΟΣ και από το 2000, μαζί με τους συνεργάτες του, οργάνωσαν το Εναλλακτικό Σχολείο Ενηλίκων, την πρώτη εκπαιδευτική δομή για ενήλικους πρώην χρήστες στην Ελλάδα. Υπήρξε συντονιστής των πρώτων, επίσης, προγραμμάτων επαγγελματικής κατάρτισης σε Θεραπευτική Κοινότητα για πρώην χρήστες στην Ελλάδα και το 2013 ανέλαβε την οργάνωση πρότυπης πιλοτικής εκπαιδευτικής δομής για ανήλικους κρατουμένους στο Σωφρονιστικό Κατάστημα Κασσαβέτειας. Σήμερα εργάζεται ως μέλος του Συνεργαζόμενου Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Σ.Ε.Π.) του ΕΑΠ σε μεταπτυχιακά του προγράμματα και είναι πιστοποιημένος εκπαιδευτής εκπαιδευτών ενηλίκων σε πολλά επιμορφωτικά προγράμματα με έμφαση στην εκπαίδευση για ευάλωτες κοινωνικές ομάδες, Έχει πληθώρα σχετικών δημοσιεύσεων σε συλλογικούς τόμους και επιστημονικά περιοδικά. 

Την περίοδο 2014-2019 διατέλεσε Αντιδήμαρχος Κοινωνικής Πολιτικής του Δήμου Λαρισαίων και ορίστηκε υπεύθυνος για τα προγράμματα Δια Βίου Μάθησης του Δήμου Λαρισαίων και Πρόεδρος της Επιτροπής φορέων του Προγράμματος η "Πόλη που Μαθαίνει". Με το πρόγραμμα «Πόλη που Μαθαίνει» η Λάρισα εντάχθηκε το 2015 στο Παγκόσμιο Δίκτυο της UNESCO "Learning Cities" και το 2017 βραβεύτηκε στην Παγκόσμια Συνδιάσκεψη της UNESCO στο Cork της Ιρλανδίας για τον επιχειρησιακό σχεδιασμό και την καινοτόμα δράση στον τομέα της Διά Βίου Μάθησης σε επίπεδο τοπικών κοινωνιών.  

Το 2019 εκλέχτηκε Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Λαρισαίων. Παράλληλα είναι υπεύθυνος των δράσεων του Δήμου Λαρισαίων ως συντονίστρια πόλη στο πεδίο “Citizenship Education” του Παγκόσμιου δικτύου Learning Cities της UNESCO - Institute for Lifelong Learning (UIL) για τη διετία 2020-2021. Το 2020 εγκαινίασε την πρωτοβουλία του «Δημοτικού Συμβουλίου Νέων» για την ενίσχυση θεσμών συμμετοχικής δημοκρατίας και εκπαίδευσης ενεργών πολιτών. 

Είναι Πρόεδρος του Συμβουλίου Ένταξης Προσφύγων και Μεταναστών και Αντιπρόεδρος του Δ.Σ. του Κέντρου Πρόληψης Ν. Λάρισας “ΟΡΦΕΑΣ”.  

 

 

 

 

Ted Fleming

Ted Fleming is Adjunct Associate Professor of Adult Education, at Teachers College Columbia University, New York and External Academic Advisor to UNESCO funded Larissa Learning City and Citizens' University. Received the Jack Mezirow Theory of Transformative Learning Award for 'original contribution to the theory of learning' writing on Axel Honneth.

 

 

 

 

Doussis Emmanuella

Professor Emmanuella Doussis holds diplomas from the National and Kapodistrian University of Athens (BA in political science and public administration, phd in international law) and Paris I, Panthéon-Sorbonne (DEA de droit international public et organisations internationales et DEA en droit de l’environnement). She has been visiting professor at the Universities of Bourgogne, Grenoble-Alpes and Aix-Marseille, and visiting fellow at the University of Geneva and European University Institute. She is currently the director of the Institute of European Integration and Policy and holds a UNESCO chair on climate diplomacy. She is a member of the IUCN World Environmental Law Committee, the ILA Committee on the role of international law in sustainable management of natural resources, the Greek National Committee for Adaptation to Climate Change and senior policy advisor of the Greek think tank ELIAMEP.

She has published nine books, and numerous articles in peer-review journals. Her most recent book explores the role of international law in effectively managing climate change. Her research interests include sustainable development law and policies, international and European environmental law and policies, climate diplomacy, including the EU climate diplomacy, climate adaptation policies, settlement of disputes. She speaks Greek, English, French and Italian. 

 

 

Χαραλαμπίδης Νίκος

Σπούδασε Φυσικές Επιστήμες, Μετεωρολογία-Ωκεανολογία και Γενική Ωκεανογραφία σε Αθήνα και Παρίσι.

Από το 1985 δραστηριοποιείται σε θέματα προστασίας φυσικού περιβάλλοντος και άγριας ζωής. Εντάχθηκε στην Greenpeace ως υπεύθυνος θαλάσσιας οικολογίας, στη συνέχεια ανέλαβε το συντονισμό του τμήματος εκστρατειών και από το 2002 έχει τη θέση του Γενικού Διευθυντή στο Ελληνικό Γραφείο της Greenpeace.  

Παρακολουθεί συστηματικά, για περισσότερα από 20 χρόνια, θέματα ενέργειας - κλιματικών αλλαγών – ανανεώσιμων πηγών ενέργειας – εξοικονόμησης ενέργειας στην Ελλάδα και διεθνώς. Τα τελευταία χρόνια επικεντρώνει το ενδιαφέρον του σε θέματα Πράσινης και Δίκαιης Ανάπτυξης, δηλαδή στην προώθηση λύσεων που θα συμβάλλουν στην έξοδο από την κρίση (κλιματική, οικονομική και κοινωνική). Αναζητά και προωθεί συνέργειες και συνεργασίες για τη συνδυασμένη αντιμετώπιση ανθρωπιστικών και περιβαλλοντικών προκλήσεων. 

Υπήρξε μέλος σε διάφορα Διοικητικά Συμβούλια, όπως αυτό του Climate Action Network – Europe, του Ελληνικού Οργανισμού Ανακύκλωσης και Επιτροπές, όπως η Εθνική Επιτροπή Μακροχρόνιου Ενεργού Σχεδιασμού.  

 

 

Jürgen Forkel-Schubert

1952: Born in Coburg / Germany
1985: First official environmental educator in Berlin / Germany
1988: Head of environmental education center in Düsseldorf / Germany
1990: Co-founder of A.N.U. - German umbrella organization for environmental education centers, vice-president 2001-2003 (https://www.umweltbildung.de/8443.html)
1991 -2012: Editor of the ESD newsletter „ökopädNEWS“ (www.umweltbildung.de)
1993 - 2001: CEO of the Environmental Education Center Karlshöhe in Hamburg (https://gut-karlshoehe.de/)
2001 - 2017: Ministry of Environment and Energy in Hamburg, head of the unit ESD
2005: Co-founder and chair of the intiative HLN “Hamburg is Learning Sustainability” (https://www.hamburg.de/nachhaltigkeitlernen/)
2009 - 2017: Chair of the national working group of German ESD cities (https://www.facebook.com/BNE.kommunen)
2013- now: ESD consultant for different cities in Germany and Russia (St. Petersburg)
2014: Developer of the pedagogical tool „Hamburg Climate Scale“ (https://www.hamburg.de/ausschreibung/4038536/klimawaage/)
2014 - 2017: Developer and co-chair of the Northern Germany „NUN Certification Scheme for teaching and learning ESD in the extracurricular sector“ (https://www.nun-zertifizierung.de/)
2014-2020: Hamburg's representative for the UNESCO Global Action Programm ESD, co- chair of UNESCO‘s GAP Partner Network for Cities
2015: member of the Expert Forum „Local Authorities“, German Federal Ministry of Education and Research (https://www.bne-portal.de/bne/en/german-national-action-plan/gap- implementation-structures-in-germany/gap-implementation-structures-in- germany.html)
2017: retirement
2019: Hamburg intiaitive HLN won the UNESCO-Japan Prize on ESD https://en.unesco.org/news/projects-botswana-brazil-and-germany-win-unesco- japan-prize-education-sustainable-development
2019 – now: Hamburg representative for UNESCO GNLC, co-chair of the cluster ESD cities
2021: Jury member of the German UNESCO Commission ESD award

 

 

 

 

Μαλάμος Αθανάσιος

Ο Αθανάσιος Μαλάμος είναι καθηγητής και πρόεδρος στο τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου. Έχει πτυχίο Φυσικής (Πανεπιστήμιο Κρήτης 1992), μεταπτυχιακό δίπλωμα ειδίκευσης Ηλεκτρονικού Μηχανικού και Μηχανικού Ηλεκτρονικών Υπολογιστών (Πολυτεχνείο Κρήτης 1995) και Διδακτορικό στο Πολυτεχνείο Κρήτης (2000). Από το 2003 ήταν επίκουρος, αναπληρωτής και μετέπειτα καθηγητής του τμήματος Μηχανικών Πληροφορικής και διευθυντής του εργαστηρίου Πολυμέσων Δικτύων και Επικοινωνιών, ΤΕΙ Κρήτης. Ο Αθανάσιος Μαλάμος έχει εργαστεί και έχει συντονίσει πολλά μικρά και μεγάλα έργα, τόσο ερευνητικά όσο και βιομηχανικά. Είναι δραστήριο μέλος της κοινότητας ανοικτού κώδικα και προτυποποίησης τρισδιάστατων γραφικών WEB3D Consortium και είναι συντονιστής της ομάδας ενδιαφέροντος χωρικού ήχου «Spatial Sound». Η ομάδα του στο Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιο έχει συμβάλει στην ανάπτυξη και επέκταση της πλατφόρμας X3DOM σε αντικείμενα όπως Spatial Sound, Humanoids, στην εισαγωγή Φυσικής στα μοντέλα, στη δημιουργία τεχνολογίας streaming games.

Έχει υπηρετήσει ως Guest Editor σε διεθνή περιοδικά και ως program and organizing committee σε διάφορα IEEE and ACM international conferences and workshops. Είναι τακτικός κριτής σε περιοδικά IEEE, ACM, Springer, Elsevier κλπ. Του έχει απονεμηθεί εύφημος μνεία από την ACM και το WEB3D Consortium για την προσφορά του. Τα επιστημονικά ενδιαφέροντα περιλαμβάνουν τα πολυμέσα το διαδίκτυο και τις εφαρμογές τους με έμφαση στις εφαρμογές γραφικών και εικονικής πραγματικότητας. Είναι μέλος της Ε.Ε.Π.Ε.Κ. 

 

 

 

 

Jakub Flotyński

Assistant Professor at the Department of Information Technology Poznań University of Economics and Business

Ph.D. in Computer Science, minor Multimedia Systems, defended with distinction, Faculty of Electronics, Telecommunications and Informatics, Gdańsk University of Technology, title of dissertation: Semantic Modeling of Interactive 3D Content.  

Award of the Polish Minister of Science and Higher Education for the distinguished PhD dissertation.  

Award of the President of the City of Poznań for the distinguished PhD dissertation and numerous publications in renowned journals.  

Awards of the Rector of the Poznań University of Economics and Business for research achievements  

 

 

 

Dagmar Škodová Parmová

Associate Professor Dagmar Škodová Parmová´s research field is the management of services and their applications in regional management and development, she graduated from the University of South Bohemia in 2001 in the field of Management of Commerce. She finished her doctorate studies at Johannes Kepler University Linz in the specialization Export and International Marketing and she became Associate Professor in 2011 in Economics and Management. Her positions at the University has varied from Vice Dean for Study to Vice Dean for Foreign Affairs and she has been the Vice Rector for Foreign Affairs of the University of South Bohemia for 5 years till 2016. Since 2019 she has been appointed to the position of the Dean of the Faculty of Economics.

 

 

 

Ksenia Klimova

PhD in Linguistics, associate professor. Lomonosov Moscow State University, Philological Faculty, Department of Byzantine and Modern Greek Studies.

In 2001 graduated from the Department of Byzantine and Modern Greek Studies of the Philological Faculty of the Lomonosov Moscow State University. Master's thesis “Lexicon, Symbolics and Structure of the Wedding Customs of the Greek region Mani”.  

Post-graduate studies at the Department of Ethnolinguistics and Folklore at the Institute of Slavic Studies of the Russian Academy of Sciences with supervising professor Anna Plotnikova.  

PhD thesis with the title "The Modern Greek Mythological Lexicon in ratio with the Balkan Slavic" (2009). 

Author of more than 60 scientific publications and 13 university courses (“The author and his language in the Greek literature”, “Greek traditional culture: the ethnolinguistic aspect” etc.) as well as translations of Modern Greek literature into Russian (E.Gonatas, D. Papaditsas, N.Chouliaras, M. Iordanidou, D. Papamarkos etc.) Scientific interests - Greek and Slavic Folk Culture, Comparative Literature and Folklore Studies, Ethnolinguistics, Dialectology, Modern Greek Literature, Literary Translation.  

 

 

 

Σταυρούση Παναγιώτα

Παναγιώτα Σταυρούση: Αναπληρώτρια Καθηγήτρια με γνωστικό αντικείμενο «Νοητική Αναπηρία: Ψυχολογική Προσέγγιση και Εφαρμογές στην Ειδική Αγωγή» στο Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας. Ερευνητικά ενδιαφέροντα: γνωστικές και κοινωνικές δεξιότητες σε άτομα με νοητική αναπηρία· γενετικά σύνδρομα που συνδέονται με νοητική αναπηρία· εκπαίδευση και υποστήριξη παιδιών/εφήβων με νοητική αναπηρία, μετάβαση στην ενήλικη ζωή και την εργασία, κοινωνική ένταξη.

 

 

 

Συμεωνίδου Σιμώνη

Η Σιμώνη Συμεωνίδου είναι αναπληρώτρια καθηγήτρια Ενιαίας Εκπαίδευσης στο Τμήμα Επιστημών της Αγωγής του Πανεπιστημίου Κύπρου, με σπουδές στα Πανεπιστήμια Κύπρου, Manchester και Cambridge. Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα εστιάζονται κυρίως στην ιστορία, πολιτική και πρακτική της ενιαίας εκπαίδευσης στην Κύπρο και στο εξωτερικό, θέματα ενιαίας εκπαίδευσης και αναλυτικού προγράμματος, σύγχρονες παιδαγωγικές προσεγγίσεις, σύγχρονες προσεγγίσεις στη διδασκαλία και επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών. Στα ενδιαφέροντά της περιλαμβάνεται και η συσχέτιση της Ενιαίας Εκπαίδευσης με τις Σπουδές για την Αναπηρία. Ασχολείται συστηματικά με την επιμόρφωση εκπαιδευτικών όλων των βαθμίδων (προδημοτική, δημοτική και μέση εκπαίδευση). Ανήκει σε οργανώσεις και δίκτυα που προωθούν θέματα αναπηρίας και ενιαίας εκπαίδευσης σε τοπικό και Ευρωπαϊκό επίπεδο. Έχει σημαντικό αριθμό δημοσιεύσεων σε διεθνή ακαδημαϊκά περιοδικά και βιβλία, και είναι συγγραφέας δύο βιβλίων στα Ελληνικά και ενός βιβλίου στα Αγγλικά. Είναι επιστημονική υπεύθυνη του ερευνητικού προγράμματος ‘Ψηφίδες Γνώσης’ (www.ucy.ac.cy/psifides-gnosis), το οποίο έχει σκοπό τον εντοπισμό, τη συλλογή, τη ψηφιοποίηση και τη διδακτική αξιοποίηση υλικού που αναπτύχθηκε από άτομα με αναπηρίες και χρόνιες παθήσεις

 

 

 

Κωτούλας Βασίλειος

Ο Βασίλειος Κωτούλας είναι Δάσκαλος με Μετεκπαίδευση στην ειδική αγωγή και Διδάκτορας Επιστημών του Ανθρώπου του Παιδαγωγικού Τμήματος Ειδικής Αγωγής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας με ιδιαίτερο ενδιαφέρον στις Μαθησιακές Δυσκολίες στο χειρισμό του γραπτού λόγου. Θητεύει στη θέση του Οργανωτικού Συντονιστή του Περιφερειακού Κέντρου Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Θεσσαλίας και στο παρελθόν σε θέσεις Διευθυντή Σχολείου και Σχολικού Συμβούλου Δημοτικής Εκπαίδευσης. Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα εστιάζουν στις γνωστικές συνιστώσες της ανάγνωσης και της γραφής και σε θεωρητικές και πρακτικές προσεγγίσεις της συνεκπαίδευσης. Έχει διδάξει στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο. Τα τελευταία χρόνια συνεργάζεται με το Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο ως Συνεργαζόμενο Εκπαιδευτικό Προσωπικό στη Θεματική Ενότητα «Προβλήματα προφορικού και γραπτού λόγου: θεωρητικές προσεγγίσεις» του Διαπανεπιστημιακού (σε συνεργασία με το Π.Τ.Ε.Α. του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας) Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών «Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση Ατόμων με Προβλήματα Προφορικού και Γραπτού λόγου» και το Πανεπιστήμιο Λευκωσίας ως Συνεργαζόμενο Εκπαιδευτικό Προσωπικό στο μάθημα «Παιδαγωγική της Συμπερίληψης» στο Διαπανεπιστημιακό (σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Πατρών) Εξ Αποστάσεως Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα «Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση».

 

 

 

Marco Neves

Marci Neves obtained his Masters in Education Sciences - Specialisation in Educational Informatics at the Universidade Católica Portuguesa. He is a consultant in Education/Digital Technology and in the area of Artificial Intelligence and Education. Coordinator of educational projects and specialist in digital technology and education. Author of several articles and reflections on the impact of Digital Transformation in Education.

Founding member of InteractIdeas (www.interactideas.pt).  

Invited consultant in the MOOC AI in Education developed by DGE/Ministry of Education of Portugal (https://www.nau.edu.pt/curso/a-inteligencia-artificial-vai-transformar-a-escola/). 

Expert in the EU project team of international experts, with the coordination of the British Council, supporting the implementation of the curricular reform in Croatia. 

Co-author, with Wayne Holmes, of the chapter "Artificial Intelligence in Education: Opportunities and Concerns", in the book "Computational Thinking, Robotics and Artificial Intelligence" published by the University of Maranhão - Brazil EDUFMA. 

Between October and December 2020, he collaborated with Partneship EUN AISBL and Reaktor (responsible for the development of the Elements of AI course) designing the curriculum, of the European Digital Academy, of the Digital SkillUp 2 course, on emerging technologies, focused on IoT, Robotics and Automation and XR technologies. 

Translated with www.DeepL.com/Translator (free version)Consultant on Digital Education and Artificial Intelligence in Education. Project coordinator and expert on Digital Education.  

 

 

 

 

Χαρίση Βίκυ

Η Βίκυ Χαρίση είναι ερευνήτρια στο Joint Research Centre της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Με την έρευνά της προσπαθεί να καταλάβει τις επιπτώσεις των διαδραστικών και έξυπνων συστημάτων (με έμφαση στη ρομποτική τεχνολογία) στην ανθρώπινη συμπεριφορά με ιδιαίτερη έμφαση στα παιδιά. Οι ερευνητικές της δραστηριότητες λαμβάνουν χώρα στην Ευρώπη, την Ιαπωνία, την Αφρική και τις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής και συνεισφέρουν στο σχεδιασμό νέων μαθησιακών περιβαλλόντων καθώς και σε συζητήσεις που σχετίζονται με την εκπαιδευτική πολιτική στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή, διεθνείς οργανισμούς και βιομηχανική έρευνα. Η Βίκυ έλαβε το μεταπτυχιακό της στην εκπαιδευτική τεχνολογία από το Πανεπιστήμιο Αθηνών και ολοκλήρωσε τις διδακτορικές της σπουδές στο UCL, Institute of Education, στην Αγγλία. Αυτή τη στιγμή υπηρετεί σε διάφορες επιστημονικές επιτροπές ως πρόεδρος, όπως στην IEEE Computational Intelligence Society for Cognitive and Developmental Systems, Task Force on Developmental Interactive Systems (2021-2023). Έχει δημοσιεύσει πάνω από 50 άρθρα σε επιστημονικά περιοδικά και συνέδρια.

 

 

  

   

  

Βρυωνίδης Μάριος

Ο Μάριος Βρυωνίδης είναι Καθηγητής Κοινωνιολογίας και Ερευνητικών Μεθόδων και Αντιπρύτανης Έρευνας και Εξωτερικών Υποθέσεων του Ευρωπαϊκού Πανεπιστημίου Κύπρου. Έχει διδάξει σε Πανεπιστήμια του Ηνωμένου Βασιλείου, της Ελλάδας και της Κύπρου. Έχει συντονίσει μια σειρά από χρηματοδοτούμενα προγράμματα, συμπεριλαμβανομένων Erasmus+, Grundvig και Horizon-Justice. Από το 2007 έως το 2013 και από το 2017-2019 ήταν o Εθνικός Συντονιστής της Ευρωπαϊκής Κοινωνικής Έρευνας στην Κύπρο. Είναι Πρόεδρος του Research Committee για την Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης (RC04) της Διεθνούς Κοινωνιολογικής Εταιρείας ISA (2018-2022). Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα επικεντρώνονται στη σύγχρονη κοινωνιολογική θεωρία, την κοινωνιολογία της εκπαίδευσης και τις θεωρίες του πολιτιστικού και κοινωνικού κεφαλαίου.

 

 

 

 

Θεμελής Σπύρος

Ο Σπύρος Θεμελής είναι Αναπληρωτής Καθηγητής Παιδαγωγικής στο University of East Anglia της Αγγλίας. Το πεδίο ερευνητικού του ενδιαφέροντος περιστρέφεται γύρω από τις ανισότητες στην εκπαίδευση, την κριτική παιδαγωγική, τις μειονότητες και τα κοινωνικά κινήματα. Εργασίες του έχουν μεταφραστεί στα Κινέζικα, στα Ελληνικά, στα Ιταλικά, στα Πορτογαλικά και στα Ισπανικά. Το τελευταίο του βιβλίο κυκλορόρησε το 2021 με τον τίτλο Critical Reflections on the Language of Neoliberalism in Education: Dangerous Words and Discourses of Possibility (εκδόσεις Routledge).

 

 

Τσιπά Ελένη

Η Ελένη Τσιπά είναι Υπεύθυνη του εκπ/κού προγ/τος Oracle Academy με αρμοδιότητες που καλύπτουν την Ελλάδα, την Κύπρο, τη Μάλτα, την Αλβανία, τη Βόρεια Μακεδονία και το Κόσοβο. Εντάχθηκε στην Oracle Ελλάς ως Υπεύθυνη Δημοσίων Σχέσεων το 2004. Ανέλαβε πρόσθετες αρμοδιότητες ως Υπεύθυνη Εταιρικής Κοινωνικής Υπευθυνότητας (CSR) το 2006 ενώ από το 2019 ασχολείται αποκλειστικά με το Oracle Academy και το CSR. Στο παρελθόν έχει εργαστεί σε θέσεις marketing και επικοινωνίας στις εταιρείες: Intel, IKON Porter Novelli, Bull, Intersys, Compupress. Είναι πτυχιούχος του τμήματος Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων, με ειδίκευση στο Marketing, του Οικονομικού Παν/μίου Αθηνών και υποστηρίζει εθελοντικά δράσεις ΜΚΟ που εστιάζουν στο περιβάλλον, τα παιδιά και τις γυναίκες. Είναι παντρεμένη και μητέρα μίας κόρης.

 

 

 

Κονταξάκης Ευάγγελος

Ο Δρ. Βαγγέλης Κονταξάκης έχει λάβει διδακτορικό στην Ηγεσία στην Ανώτατη Εκπαίδευση (Ph.D. in Leadership in Higher Education, 2011) και μάστερ στην Αθλητική Διοίκηση (M.Sc. in Sport Management, 2008) από το Indiana State University, Η.Π.Α. ενώ κατέχει και μάστερ (M.Sc.) στον Αθλητισμό για Άτομα με Αναπηρία (2000) και πτυχίο (B.Sc.) Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού από το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (1998). Από το 2013 o Δρ. Κονταξάκης έχει αναλάβει τη θέση του Διευθυντή του Μητροπολιτικού Κολλεγίου στο Campus της Θεσσαλονίκης και από το 2020 τη θέση του Vice Principal Research and Innovation και του Dean of Graduate School στο Μητροπολιτικό Κολλέγιο. Επίσης, o Δρ. Κονταξάκης έχει εργασθεί ως Υπεύθυνος Έρευνας και Αξιολόγησης στο Κέντρο Έρευνας και Τεχνολογίας του Indiana State University, Η.Π.Α. (2006-2010), ως Διευθυντικό στέλεχος σε εκπαιδευτικούς οργανισμούς στην Ελλάδα (2010-2013) και ως Στέλεχος Επικοινωνίας στην οργανωτική Επιτροπή Ολυμπιακών και Παραολυμπιακών Αγώνων ΑΘΗΝΑ 2004 (2002-2004). Το 2005 δημιούργησε το καινοτόμο εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Μύες Εν Δράσει» με στόχο την ευαισθητοποίηση παιδιών και εφήβων, χωρίς αναπηρία, σε θέματα που σχετίζονται με την αναπηρία, την προσβασιμότητα και τον προσαρμοσμένο αθλητισμό, το οποίο έχει χρηματοδοτηθεί από δημόσιους και ιδιωτικούς φορείς, καθώς και από την Ευρωπαϊκή Ένωση. Επιπρόσθετα, ο Δρ. Κονταξάκης έχει διδάξει μαθήματα στην τριτοβάθμια εκπαίδευση που σχετίζονται με την Αθλητική Διοίκηση, τους Ολυμπιακούς Αγώνες, την Προσαρμοσμένη Φυσική Αγωγή, την Ηγεσία σε Εκπαιδευτικούς Οργανισμούς, ενώ έχει υποστηρίξει μεταπτυχιακές και διδακτορικές διατριβές σε θέματα μεθοδολογίας έρευνας και στατιστικής επεξεργασίας και ανάλυσης. Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντά σχετίζονται με την Ηγεσία στην Ανώτατη Εκπαίδευση, τη Διοίκηση του Αθλητισμού, την Προσαρμοσμένη Φυσική Αγωγή και τον Αθλητισμό για άτομα με αναπηρία.

 

 

 

Ιωακειμίδης Ιωάννης

Ο Ιωάννης Ιωακειμίδης, PhD είναι Ερευνητής στο Karolinska Institute, στην Στοκχόλμη της Σουηδίας, Στο Τμήμα των Βιοεπιστημών και Διατροφολογίας, μέλος της ερευνητικής ομάδας IMPACT (https://ki.se/en/bionut/the-impact-research-group-marie-lof). Ο Ιωάννης είναι επικεφαλής μια ανεξάρτητης ομάδας 3 νέων επιστημόνων και έχει εμπειρία από έρευνα σε σχέση με την διατροφική συμπεριφορά, την φυσική δραστηριότητα και την μοντελοποίηση της συμπεριφοράς με την βοήθεια νέων τεχνολογιών, σε παιδιά και ενήλικες. Στο παρελθόν ο Ιωάννης ήταν Επιβλέπων Επιστήμονας για τα Ευρωπαϊκά SPLENDID (Personalised Guide for Eating and Activity Behaviour for the Prevention of Obesity and Eating Disorders), i-Prognosis (Intelligent Parkinson Early Detection Guiding Novel Supportive Interventions) και BigO (Big Data against childhood obesity). Τώρα είναι Επιβλέπων Επιστήμονας για το Ευρωπαϊκό έργο REBECCA (Research on Breast Cancer induced chronic conditions supported by Causal Analysis of multi-source data) με συμμετοχή στον σχεδιασμό και την εκπόνηση ερευνών σε περιβάλλοντα κλινικής, σπιτιού, πραγματικής ζωής όπως και σε έρευνες σε σχολεία της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Ο Ιωάννης έχει συγγράψει πάνω από 30 άρθρα σε διεθνή επιστημονικά περιοδικά. Από αυτά, τα 15 είναι σχετικά με έρευνα σε σχολεία, μέσω της πολυετούς συνεργασίας με σχολεία στην Σουηδία, την Ελλάδα και άλλες χώρες.

 

 

 

 

 

Καρατζάς Κωνσταντίνος

O Δρ. Κωνσταντίνος Δ. Καρατζάς είναι ειδικευμένος στη παγκόσμια πολιτική ιστορία του εικοστού αιώνα, με ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την αφρικανική-αμερικανική ιστορία και την πολιτική και φυλετική βία. Μεταξύ άλλων χρηματοδοτήσεων και βραβείων, έχει λάβει την πρώτη υποτροφία στην ιστορία του Ιδρύματος Κρατικών Υποτροφίων (ΙΚΥ) για διδακτορικές σπουδές στην Αμερικανική ιστορία. Ο Δρ. Καρατζάς έχει διεξάγει επιτόπια έρευνα σε ιστορικά αρχεία και βιβλιοθήκες ενώ έχει διδάξει σε πλήθος πανεπιστημίων στις ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο, την Ολλανδία, την Ισπανία και την Ελλάδα. Η πρωτοποριακή έρευνα του για την ιστορία της Τάλσα (Οκλαχόμα) θα εκδοθεί στις ΗΠΑ (2021-22) από τον εκδοτικό οίκο Routledge. Από το 2019 είναι διεθυντής του Ακαδημαϊκού Ινστιτούτου GIRES-Global Institute for Research Education & Scholarship με έδρα το Άμστερνταμ στην Ολλανδία

 

 

 

Laura-Ann Currie

Η Δρ Laura-Ann Currie είναι παθιασμένη με την ένταξη. Εργάζεται στον τομέα των ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών επί 35 χρόνια. Αρχικά ως παιδοψυχολόγος και διευθυντής δύο Υπηρεσιών Εκπαιδευτικής ψυχολογίας και στη συνέχεια ως σύμβουλος της κυβέρνησης της Σκωτίας για την οποία εργάζεται ως επιθεωρητής σχολείων. Αυτή τη στιγμή συνεργάζεται με την Κυβερνητική Υπηρεσία: Education Scotland, ως επικεφαλής της ένταξης, της υγείας και της ευημερίας και των ισοτήτων. Έχει γράψει για την ένταξη και έχει παρουσιάσει σε ένα ευρύ φάσμα συνεδρίων, τόσο σε εθνικό όσο και σε διεθνές επίπεδο. Ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα γι αυτή ήταν η συνεργασία της με τη βρετανική και τη ρωσική πρεσβεία στη Σαμάρα στη Ρωσία. Το βασικό της μήνυμα είναι ότι η ένταξη πρέπει να αφορά όλα τα παιδιά και τους νέους, και για να το επιτύχουμε αυτό, πρέπει να διασφαλίσουμε υψηλής ποιότητας καθολική διδασκαλία και μάθηση για να αποτρέψουμε τα εμπόδια στη μάθηση. Αυτό απαιτεί δασκάλους υψηλής εξειδίκευσης που υποστηρίζονται από σημαντικές επαγγελματικές ευκαιρίες μάθησης, εξαιρετική ηγεσία στη μάθηση και ισχυρό νομοθετικό πλαίσιο με κατάλληλη καθοδήγηση.

 

 

Γρηγορίου Φωτεινή

Η Γρηγορίου Φωτεινή είναι Δασκάλα Ειδικής Αγωγής, διευθύντρια στο Εργαστήριο Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης (Ε.Ε.Ε.ΕΚ) Βόλου. Κατέχει πτυχίο Παιδαγωγικής Ακαδημίας με εξομοίωση πτυχίου, μετεκπαίδευση στην Ειδική Αγωγή, εξειδίκευση στον Αυτισμό, μεταπτυχιακό στην Εκπαίδευση ενηλίκων και είναι υποψήφια διδάκτορας του Παιδαγωγικού Τμήματος Ειδικής Αγωγής (ΠΤΕΑ) του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας (ΠΘ). Εργάζεται ως εκπαιδευτικός 33 έτη σε σχολικές μονάδες α/θμιας και β/θμιας εκπαίδευσης γενικής και ειδικής αγωγής και ως αποσπασμένη εκπαιδευτικός στο ΠΤΕΑ-ΠΘ στην πρακτική άσκηση προπτυχιακών φοιτητών. Έχει διδάξει σε ενήλικες σπουδαστές/φοιτητές σε ΙΕΚ, ΚΕΚ, Κέντρα Ημέρας, ως επόπτρια πρακτικής άσκησης μεταπτυχιακών φοιτητών και σε προγράμματα του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας. Έχει συμμετάσχει σε εθνικά και ευρωπαϊκά συνέδρια με ανακοινώσεις, έχει δημοσιεύσεις σε ελληνικά περιοδικά, πρακτικά συνεδρίων, σε ξένο περιοδικό, κεφάλαια σε βιβλία και συμμετείχε στην ερευνητική και συγγραφική ομάδα του εγχειριδίου «Μετάβαση Μαθητών με Αναπηρία από την Πρωτοβάθμια στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση – Βήματα και Δράσεις». Συμμετέχει σε ερευνητικά προγράμματα με ενδιαφέρον και προσανατολισμό τον χώρο της εκπαίδευσης μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

 

 

 

Filomena Pereira

Κατά τη διάρκεια της καριέρας μου σε δομές του Υπουργείου Παιδείας της Πορτογαλίας απέκτησα μορφωτικό υπόβαθρο, μεγάλη εμπειρία στη διδασκαλία, την εκπαίδευση των εκπαιδευτικών, την ανάπτυξη του προγράμματος σπουδών, τις/την ΕΕΑ/Αναπηρία και την κατάσταση όσον αφορά τις Ειδικές Ανάγκες και την Εκπαίδευση χωρίς αποκλεισμούς όχι μόνο στην Πορτογαλία αλλά και σε διαφορετικές χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης και σε όλο τον κόσμο. Κάτοχος Μεταπτυχιακού τίτλου στην Ειδική Αγωγή από το Τεχνικό Πανεπιστήμιο της Λισαβόνας, είμαι από το 1997 Διευθύντρια της Μονάδας Ειδικών Αναγκών και Συμπεριληπτικής Εκπαίδευσης του Υπουργείου Παιδείας της Πορτογαλίας. Με διδακτική εμπειρία στη βασική και τριτοβάθμια εκπαίδευση και συντονισμό μαθημάτων συνεχούς εκπαίδευσης, συμμετείχα και εξακολουθώ να συμμετέχω σε διαφορετικά έργα σε εθνικό και διεθνές πεδίο στον τομέα των ειδικών αναγκών και της εκπαίδευσης χωρίς αποκλεισμούς. Οι περισσότερες εκδόσεις όπου είμαι συγγραφέας ή συν-συγγραφέας περιλαμβάνονται επίσης σε αυτά τα θέματα. Από το 1996 εκπροσωπώ τη χώρα μου στο Διοικητικό Συμβούλιο του Ευρωπαϊκού Οργανισμού για Ειδικές Ανάγκες και Εκπαιδευτική Εκπαίδευση. Τα τελευταία 10 χρόνια έχω συμμετάσχει σε συμβουλευτικές υπηρεσίες με την Παγκόσμια Τράπεζα/Δίκτυο Ανθρώπινης Ανάπτυξης και την UNICEF για την εφαρμογή πολιτικών για Ειδικές Ανάγκες και Εκπαίδευση χωρίς αποκλεισμούς.

 

 

 

Καβαζίδου Ελένη

Kavazidou Eleni, Msc PhD speaks English, German, Italian and a few French; Greek Sign Language, certified with MAKATON language system & Braille writing system & with advanced skills in the PECS communication system. She is specialized in Dance / Movement Therapy and Eating Behavior. She is an experienced researcher active in various organizations. She has experience in European Erasmus + KA1 KA2 E +, ESC projects and national programs as EPEAEK & ESPA. She is the Director of the ESAI EN ROI Culturtal Organization of Macedonia Thrace, responsible for the training programs of Konstantinion Research Center of Molecular Medicine and Biotechnology, Educational Counselor in behalf of Institute of Nutritional Studies and Research, Projects’ Advisor of several local and national associations of a solidarity context and Board Member of the Panhellenic Association of Teachers of Health Prevention. She is occupied as a Director of a Primary School of Disabled Students. She is recognized as a SPORTS Science expert by the European Commission and by the COST Network. She is also an active member of SKILLMAN Network. She has been charged with several reviews and projects as a national expert in behalf of Ministry of Labour & Ministry of Education and Religion

 

 

 

Μάγκου Νατάσα

Η Μάγκου Νατάσα ζει και εργάζεται στην Πτολεμαΐδα. Είναι καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής και μητέρα δύο παιδιών τα οποία αποτέλεσαν το ερέθισμα για το σχεδιασμό πολλών βιωματικών παιχνιδιών.

Αποφοίτησε το 1987 από το Τμήμα Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Κατέχει δίπλωμα Μεταπτυχιακών Σπουδών με τίτλο «Άσκηση και ποιότητα Ζωής» των Τμημάτων Επιστήμης Φυσικής Αγωγής & Αθλητισμού των Πανεπιστημίων Δημοκρίτειο Θράκης και Θεσσαλίας με Κατεύθυνση: Παιδαγωγική και Δημιουργική Μάθηση. Είναι υποψήφια διδάκτορας του Τμήματος Επιστήμης Φυσικής Αγωγής & Αθλητισμού του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης. Δίδαξε σε Σχολεία της Β’/ θμιας Εκπαίδευσης. Περισσότερο από 25 χρόνια διδάσκει σε σχολεία της Α΄/ θμιας Εκπαίδευσης Πτολεμαΐδας εφαρμόζοντας καινοτόμα εκπαιδευτικά προγράμματα: Αγωγής Υγείας, Κυκλοφοριακής Αγωγής, Διαφοροποιημένης Διδασκαλίας, Μουσειακής Αγωγής, Κινητικής Μάθησης, Διαθεματικότητας, Περιβαλλοντολογικής Εκπαίδευσης, E-twinning, χορού και δημιουργικής έκφρασης με πολλαπλές καλλιτεχνικές παρουσιάσεις. Συνεργάστηκε με την Τροχαία Πτολεμαΐδας όπου υλοποίησε τις βιωματικές δράσεις για το Πρόγραμμα: «ΑΠΟΚΤΩ ΠΑΙΔΕΙΑ ΑΛΛΑΖΩ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ» στην διάρκεια της Έκθεσης Τροχαίας που φιλοξενήθηκε στο Παλαιοντολογικό-Ιστορικό Μουσείο της πόλης. Δίδαξε σε πολιτιστικούς Συλλόγους παραδοσιακούς χορούς και επαγγελματικά κλασικό και μοντέρνο χορό.  

Βραβεύτηκε από το Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων (ΥΠ.Π.Ε.Θ.) για το Ψηφιακό Διδακτικό Σενάριο με τίτλο: «ΧΟΡΕΥΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΞΕΝΙΤΕΜΈΝΗ ΑΔΕΡΦΗ ΜΑΣ»-μήνυμα για την επιστροφή της κλεμμένης Καρυάτιδας που βρίσκεται στο Βρετανικό Μουσείο. 

Συνεργάστηκε με την ομάδα Oblomov Project του Ευρωπαϊκού πρόγραμμα Erasmus το οποίο σχεδιάστηκε και διευθύνεται από τον εταίρο «Piccolo Teatro» του Μιλάνου με συντονιστή το Πανεπιστήμιο του Μιλάνου.  

Συμμετέχει στην πιλοτική εφαρμογή της δράσης «Πλατφόρμα 21+: Εργαστήρια Δεξιοτήτων» στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση με το πρόγραμμα: «Κολυμπί-ΖΩ με ασφάλεια: ψηφιακή αξιοποίηση της εκπαιδευτικής βαλίτσας Safe Water Sports». 

Συμμετέχει στην Επιτροπή Κριτών των Πανελλήνιων Συνεδρίων της Ε.Ε.Π.Ε.Κ (Επιστημονική Ένωση για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας) και της ΕΕΛΛΑΚ (Οργανισμός Ανοιχτών Τεχνολογιών και Καινοτομίας). 

Είναι η συγγραφέας του βιβλίου «Ο λύκος στο σχολείο; Πάει χάλασε και αυτός» το οποίο περιλαμβάνει δράσεις Ψυχοκινητικής Αγωγής και Διαφοροποιημένης Διδασκαλίας. Αρθρογραφεί σε εφημερίδες, περιοδικά και ιστοσελίδες αθλητικού, παιδαγωγικού και πολιτισμικού περιεχομένου, διατελεί εισηγήτρια σε Διεθνή Συνέδρια Εκπαιδευτικών, Διεθνείς Εκθέσεις Βιβλίου, συμμετέχει ως επιμορφώτρια στην Εκπαίδευση Ενηλίκων, είναι επιστημονική συνεργάτης της Ε.Ε.Π.Ε.Κ (Επιστημονική Ένωση για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας) καθώς και Πρότυπων Κέντρων Λογοθεραπείας, Εργοθεραπείας & Ψυχοκινητικής. 

 

 

 

Μούσιου Μυλωνά Όλγα

Η Όλγα Μούσιου Μυλωνά είναι δασκάλα, διδάκτορας της Διδακτικής της Νεοελληνικής γλώσσας του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας, με μεταπτυχιακό στα Παιδαγωγικά από το Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Φλώρινας και Διατμηματικό μεταπτυχιακό στη Διδασκαλία της νέας ελληνικής ως μητρικής και ως δεύτερης/ξένης γλώσσας του Τομέα Γλωσσολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του Α.Π.Θ. και του Τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών του Πολυτεχνείου Θεσσαλονίκης. Είναι συγγραφέας τριών επιστημονικών βιβλίων και πολλών άρθρων. Έχει συμμετοχή σε ερευνητικά προγράμματα, συνέδρια και ημερίδες, κυρίως στη θεματική της Διδακτικής της γλώσσας. Διετέλεσε Σχολική Σύμβουλος στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση Φλώρινας επί 18 έτη, ειδική επιστήμονας του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης Αλεξανδρούπολης και είναι διδάσκουσα στην ΑΣΠΑΙΤΕ Κοζάνης. Είναι παντρεμένη κι έχει δυο γιους. Ασχολείται ενεργά με τα κοινά και την τοπική αυτοδιοίκηση Γράφει ποίηση και έχει εκδώσει την ποιητική συλλογή Στη Γη της Επαγγελίας (2019, εκδ. Γαβριηλίδης).

 

 

Παπαευσταθίου –Τσάγκα Μαρούλα

Η Μαρούλα Παπαευσταθίου γεννήθηκε και κατοικεί στα Ιωάννινα. Είναι αριστούχος του Τμήματος Κλασικών Σπουδών της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων και Διδάκτωρ Ιστορίας τού αυτού Πανεπιστημίου. Διετέλεσε υπότροφος του Ιδρύματος Κρατικών Υποτροφιών (Ι.Κ.Υ) κατά τη διάρκεια των σπουδών της. Επίσης είναι κάτοχος Μεταπτυχιακού Διπλώματος Ειδίκευσης (Master) στις Επιστήμες της Αγωγής (Σχολική Ψυχολογία και Συμβουλευτική - Εκπαιδευτική Πολιτική, Εκπαιδευτικός Σχεδιασμός και Διοίκηση) του Πανεπιστημίου Πατρών.

Έχει συμμετάσχει με εισηγήσεις της σε πολλά επιστημονικά συνέδρια και συμπόσια, πανελλήνια και διεθνή, ενώ μελέτες και άρθρα της έχουν φιλοξενηθεί, κατά καιρούς, σε αρκετά λογοτεχνικά και επιστημονικά περιοδικά καθώς και στον τοπικό Τύπο των Ιωαννίνων και της Θεσπρωτίας. Τα δημοσιεύματα και χρονογραφήματά της αφορούν θέματα εκπαιδευτικά, πολιτιστικά και κοινωνικά. Ιδιαιτέρως όμως το ενδιαφέρον της εστιάζεται στην ανάδειξη της τοπικής Ιστορίας και της ηπειρωτικής Παράδοσης. 

Έχει διοργανώσει ημερίδες, σεμινάρια, μουσικο-φιλολογικά αφιερώματα και πολιτιστικές εκδηλώσεις στα Ιωάννινα και τη Θεσπρωτία, όπου υπηρετούσε ως Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων, και έχει παρουσιάσει συγγραφείς και βιβλία στην πόλη των Ιωαννίνων.  

Συμμετέχει, συχνά, με ομιλίες της σε «Ημέρες Μνήμης» στα μαρτυρικά χωριά, σε «Ημέρες Εθνικών Ευεργετών» καθώς και σε εθνικές επετείους στην πόλη των Ιωαννίνων και της ευρύτερης περιοχής. Έχει συμμετάσχει σε αρκετές τηλεοπτικές και ραδιοφωνικές εκπομπές ιστορικού και πολιτιστικού περιεχομένου. Είναι δημιουργός της ταινίας - ντοκιμαντέρ προφορικών μαρτυριών με τίτλο: «Τα παιδιά του ’40 θυμούνται-Οι κάτοικοι της Δροσοπηγής αφηγούνται» (2019). Έχει λάβει «Βραβείο Αριστείας και Καινοτομίας στην Εκπαίδευση» και «Βραβείο Ιστορικής Μαρτυρίας». Έχει κάνει μουσικές σπουδές και γνωρίζει ξένες γλώσσες.  

Υπηρετεί ως Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου των Φιλολόγων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στο Περιφερειακό Κέντρο Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού (ΠΕ.Κ.Ε.Σ.) της Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ηπείρου. Διδάσκει Προφορική Ιστορία σε μεταπτυχιακό επίπεδο. 

 

 

 

Κατσικαδέλης Μιχαήλ

Ο Δρ. Μιχαήλ Κατσικαδέλης είναι πτυχιούχος Φυσικής Αγωγής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (Ε.Κ.Π.Α.) με ειδικότητα στην Επιτραπέζιας Αντισφαίριση. Οι μεταπτυχιακές του σπουδές (PhD/MSc) εντάσσονται στον ερευνητικό κύκλο της προπονητικής (Επιτραπέζια Αντισφαίριση) με έμφαση στην αναπτυξιακή ηλικία. Έχει εκδώσει πολυάριθμες μελέτες σε διεθνή περιοδικά με κριτές, ανακοινώσεις σε συνέδρια εκπαιδευτικών και προπονητών καθώς και δυο βιβλία. Το 2018 συνεργάστηκε με την ΕΕΠΕΚ και οργάνωσαν το επιμορφωτικό πρόγραμμα «Οργάνωση και Αξιοποίηση του αναλυτικού προγράμματος σπουδών Φυσικής Αγωγής». Σημαντικοί σταθμοί στην καριέρα του ήταν η υποτροφία από τη Διεθνή Ολυμπιακή Επιτροπή και η μετεκπαίδευσή του στις Η.Π.Α. με αντικείμενο «High Performance Training» ενώ έχει εργαστεί επί σειρά ετών ως Ομοσπονδιακός Προπονητής Επιτραπέζιας Αντισφαίρισης στην Ε.Φ.Ο.Επ.Α. και Ε.Α.Ο.Μ. Α.με.Α Εργάζεται ως εκπαιδευτικός Φυσικής Αγωγής σε μονάδες Α/θμιας και Δ/θμιας Εκπ/σης και συμμετέχει ως εκπονητής προγραμμάτων καλλιέργειας δεξιοτήτων των εργαστηρίων δεξιοτήτων του ΙΕΠ, όπως επίσης και σε αντίστοιχα προγράμματα επιμόρφωσης εκπαιδευτικών. Από το 2020 είναι Διευθυντής της Σχολής Προπονητών Επιτραπέζιας Αντισφαίρισης της Γ.Γ.Α.

 

 

 

Χατζή Στέλλα

Εκπαιδευτικός δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Κοζάνης, ΠΕΟ2, Μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών με ειδίκευση τη σχολική παιδαγωγική και νέες τεχνολογίες, Διδάκτορας στον τομέα της Παιδαγωγικής.

Συμμετοχή με εισηγήσεις σε διάφορα συνέδρια (1. Παιδαγωγική εταιρία Ελλάδας 2014, 2. Νέος παιδαγωγός 2015, 3. ΣΣΝ Κατερίνης 2015, 4. Πανελλήνιο συνέδριο: Η εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ, 5. 1ο πανελλήνιο συνέδριο προώθησης της εκπαιδευτικής καινοτομίας της ΕΕΠΕΚ Λάρισας 2015, 6. και 7. 1ο και 2ο συνέδριο των εκπαιδευτικών Δυτ. Μακεδονίας, 2016 και 2017, αντίστοιχα, και 8. Διεθνές συνέδριο με τίτλο: 4th International Conference “Education Across Borders” Education in the 21st Century: Challenges and Perspectives, Φλώρινα, Παιδαγωγική Σχολή, 19 – 20 Οκτωβρίου 2018. 

Συμμετοχή σε επιστημονική επιτροπή των συνεδρίων: 1ο συνέδριο των εκπαιδευτικών Δυτ. Μακεδονίας, 7. στο συνέδριο με τίτλο: Πανελλήνιο Συνέδριο – «Αριστοτέλης: Ο homo universalis της αρχαιότητας και ο αέναος διάλογος με τις επιστήμες», Φλώρινα, Παιδαγωγική Σχολή, 25, 26, 27 Νοεμβρίου 2016.  

Συμμετοχή στα συνέδρια 2, 3,5, 7 ως κριτής 

Συμμετοχή στον συλλογικό τόμο των Πρακτικών του Συνεδρίου «Δημήτρης Γληνός: η σκέψη, οι δράσεις, οι χρήσεις» στις 17 Μαΐου 2017, του Ιδρύματος Γληνού, με εισήγηση με τίτλο: ‘’Απόψεις και προτάσεις του Δημήτρη Γληνού για το σχολείο και την εκπαιδευτική αναγέννηση’’. 

Συμμετοχή στην επιτροπή αξιολόγησης στους 3ους και 4ους φιλολογικούς αγώνες μαθητών γυμνασίου της Ελλάδας Delasalle στις 21 Απριλίου 2018 κα στις 9 Απριλίου 2019. 

Μέλος της Ελληνικής εταιρείας ιστορικών της εκπαίδευσης (ΕΛ.Ε.Ι.Ε.)  

Μέλος της Παιδαγωγικής Εταιρείας Ελλάδος (Π.Ε.Ε.). Μέλος της Επιστημονικής Ένωσης για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας (ΕΕΠ).   

 

 

Andronikos Kaliris

Dr Andronikos Kaliris holds a BA in Theology and Religious Studies, a Master’s Degree as well as a Ph.D. in Career Guidance and Counseling from the Department of Philosophy, Pedagogy, and Psychology, at National and Kapodistrian University of Athens. Since February 2020 he has been conducting a Post-doctoral research at the Department of Psychology (National and Kapodistrian University of Athens), granting a scholarship from the State Scholarships Foundation (IKY), working on the topic: “Comparative assessment of different career counseling interventions for university students” with the aim of evaluating the effectiveness of narrative, traditional and mixed methodologies. Since October 2019 he has been a Scientific Collaborator at the Department of Social and Behavioral Sciences, European University Cyprus teaching various courses in the MA Career Guidance and Counseling, while since November 2019 he serves as an Educational and Career Counselor at the Career Office of University of Piraeus, Greece. He has also been a lecturer at Higher School of Pedagogical and Technological Education (ASPETE) in the specialization programme in career counseling (PESYP). Andronikos Kaliris has published several conceptual and empirical articles and chapters on topics relevant to career counseling effectiveness, development of career management skills, postmodern career theories, the role of adolescents’ strengths in career development, and psychometric scales construction, among others. Α. Kaliris has been a regular member of the Hellenic Society of Counseling and Guidance since 2012.

 

 

 

Tsimpida Dalia

Tsimpida Dalia is a Postdoctoral Researcher in the Institute for Health Policy and Organisation (IHPO), and Τeaching Αssociate in the School of Medical Sciences at The University of Manchester. She holds a first degree in Psychology, an MSc in Health Policy and Health Services Planning, and a PhD in Audiology. Delivering world-class research, she has been awarded several honours and awards, both in Greece and abroad, and she develops an international reputation. In 2020, she received the International Society of Audiology (ISA )Scholarship for her pioneering research findings on prevention and early detection of hearing loss in primary care. Ιn 2021, she was received the ‘Young Scientist Award’. Her work has been published in peer-reviewed journals, such as JAMA,BMJ.

 

 

 

Igberadja Serumu

Igberadja Serumu is the Regional Vice President of the International Vocational Education and Training Association (IVETA) Eastern and Western Africa and the CEO of Think TVET Global Consult. He is a youth leader and a community development advocate from Sapele, Nigeria. He has special interest in good governance, non-violence, community development, quality education, vocational skills development, sustainable livelihood, and economic development. He is an Alumnus of Delta State University, Abraka, Nigeria with B.Sc (Ed) and M.Sc in Technical Education and Industrial Technology respectively. As well, Igberadja Serumu is an Alumnus of the Prestigious International Visitors Leadership Program (IVLP) of the United States Department of State Bureau for Educational and Cultural Affairs. He has an interest in contributing his expertise to the growth and development of Technical Vocational Education and Training (TVET) for sustainable development across the globe. He is the Director of TVET Nexus Exchange Ltd. He is a member of the UNESCO UNEVOC Forum, as well as an Assistant Journalist in the Lucubrate Magazine and the Coordinator for the Lucubrate Project Nigeria

 

 

 

Karen Chanagkian

Karen Chanagkian is an undergraduate student in the Department of Greek Philology at the Democritus University of Thrace and is specialized in Linguistics. He has been an organizer in an Erasmus+ program, while he is a representative in the Erasmus + committee of the Department of Greek Philology, Democritus University of Thrace (DUTH). He is a student-representative of the Evaluation Committee of the Department of Greek Philology (OMEA). He has participated in the evaluation work of the Dept. of Greek Philosophy of DUTH, as a member of the OMEA committee, as he has participated as a volunteer in organizing committees of international scientific conferences. He is involved in volunteering; he is a teacher in social schools of the Municipality of Komotini and the Municipality of Iasmos; at the same time, he is an executive in camps. He participates in workshops, poetry events, local events, while he has been a literary curator in books on domestic culture. Finally, he has participated as a speaker in conferences or events.

 

 

 

 

Hamakiotis Angelos

Hamakiotis Angelos is Junior Project Manager at Youthmakers Hub. He graduated from the Department of International and European Studies of the University of Piraeus and is actively involved in Erasmus + programs, writing proposals and implementing programs.

 

 

 

 

Karalariotis Konstantinos

Karalariotis Konstantinos-Theofanis is a Junior Researcher and Proposal Writer at the Youthmakers Hub. He is a graduate student at the Department of International and European Studies of the University of Piraeus and is engaged in research and proposal writing.

 

 

 

Sofia Mastrokoukou

Sofia Mastrokoukou is conducting her PhD in Sociology at the University of Milano (Bicocca). Additionally, she has MSc in Public Policy and Social Change (Collegio Carlo Alberto), a LaureaMagistrale in International Studies from the University of Turin, a Master of Arts in Vocational Learning from the Open University of Cyprus and a Master of Science (Master di secondo livello) in Educational and Psychological Methods from the University of L’Aquila. From 2016, she works in the Turin Institute for the d/Deaf as a Researcher and Proposal Writer for EU funded projects. Furthermore, she works as Career & Education Counsellor –Disability Advisor at the Career Office of the same Institute. She is responsible for strategic planning and management (organizational and financial planning and control, budgeting, resource allocation, leading human resources, promotional activities). In this capacity, she counsels students, instructs seminars on career orientation and skills development, organizes career fairs, conducts research on youth entrepreneurship and alumni career development, and cooperates with enterprises and institutions involved in employment and entrepreneurship. She also works as Researcher in many European projects at the University of Piraeus (Greece).

 

 

 

Olukosi Ibitoye

Olukosi Ibitoye is graduate of History and International Studies. He attended several seminars and training courses relevant to dialogue facilitation, politics and peacebuilding. He has a professional experience as social media manager, editor, and content writer. A budding researcher with keen interest in academics. Highly skilled in writing and reviewing. Driven by the passion to find solutions to social problems through academic/scientific research. Interested in qualitative and quantitative research as well as collaborating with intellectuals from the social sciences and humanities.

 

 

 

© EEPEK 2021