Skip to main content

 

Δια ζώσης παρουσιάσεις

 

Οι Δια Ζώσης Παρουσιάσεις εργασιών γίνονται στους χώρους του Τμήματος Ψηφιακών Συστημάτων του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας (ισόγειο) το Σάββατο 18/10/2025 και την Κυριακή 19/10/2025 σύμφωνα με το πρόγραμμα του συνεδρίου.

Σάββατο 18/10/2025

  • 1η Συνεδρία-Αίθουσα 1: ΘΕΟΔΩΡΑ ΠΕΤΣΙΟΥ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΦΑΣΛΗ, ΕΙΡΗΝΗ ΖΓΟΥΡΗ, ΣΟΦΙΑ ΣΥΡΜΑΚΕΣΗ, ΜΕΛΠΟΜΕΝΗ ΧΡΗΣΤΟΥ

    Καινοτόμες διδακτικές πρακτικές και μέθοδοι στους εκπαιδευτικούς κλάδους ΠΕ01, ΠΕ02, ΠΕ33


    "Συνοψίζοντας"...τα Τροχαία Ατυχήματα ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΜΠΑΖΑΝΗΣ

    ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΕΠΙΓΝΩΣΗ ΜΕ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΣΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΠΟΛΥΧΡΟΝΗΣ, ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ-ΧΡΥΣΟΒΑΛΑΝΤΗΣ ΚΑΤΣΟΥΔΑΣ

    Ο λόγος του Κλεόκριτου ΑΝΤΙΓΟΝΗ ΚΑΡΥΤΣΑ

    Η ευρετικήανακαλυπτική θεωρία μάθησης του Jerome Bruner ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΤΑΣΙΟΠΟΥΛΟΥ

    Προώθησης Θετικών Στάσεων Ζωής: «Ανακαλύπτοντας το σχολικό γλωσσικό περιβάλλον» ΘΕΟΔΩΡΑ ΠΕΤΣΙΟΥ, ΧΑΙΔΩ ΠΑΝΤΑΖΑΚΟΥ

    Η Τεχνητή Νοημοσύνη στην υπηρεσία των σχολικών ομίλων ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΒΑΡΜΠΟΜΠΙΤΗ

    «Η Επανάσταση ζει…στις ιστορίες που λέμε» Μια διδακτική πρόταση για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση της επετειακής εκδήλωσης ΚΥΡΙΑΚΗ ΔΙΜΙΖΑ, ΕΛΙΣΣΑΒΕΤ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΥ

    «Κι αν ήσουν εσύ;» Αξιοποίηση ενός προγράμματος για τα ανθρώπινα δικαιώματα στο ΑΠΣ Αρχαία Ελληνικά από Μετάφραση ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΚΟΥ

    Καθρέφτες Εαυτών και Άλλων Ένα διδακτικό σενάριο για τη Νεοελληνική Λογοτεχνία στη Γ’ Γυμνασίου με άξονα την καλλιέργεια της ενσυναίσθησης και του αναστοχασμού ΕΛΙΣΣΑΒΕΤ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΥ, ΚΥΡΙΑΚΗ (Άλκη) ΔΙΜΙΖΑ

    Περιγραφική αξιολόγηση μαθητή Μια διαφορετική προοπτική αξιολόγησης για το σχολείο. ΜΑΡΙΑ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΟΥ


     

    2η Συνεδρία-Αίθουσα 2: ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΜΑΝΟΥ, ΘΕΟΔΩΡΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ, ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΠΑΤΣΙΔΗ, ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΣΤΕΡΓΑΤΟΣ

    Ειδική Αγωγή


    Επίδραση των πρακτικών γραμματισμού που αναπτύσσονται στην οικογένεια σε άτομα με προβλήματα όρασης ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΜΑΝΟΥ, ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΚΩΤΟΥΛΑΣ

    Προϊόντα και Υπηρεσίες Πληροφορικής: Μια ολιστική διδακτική προσέγγιση για μαθητές ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.-Λ. ΑΝΤΩΝΙΟΣ ΚΑΛΥΒΑΣ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ

    Από τα Δεδομένα στην Πληροφορία: Μια καινοτόμα προσέγγιση εκπαιδευτικού σεναρίου Πληροφορικής για μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες ΑΝΤΩΝΙΟΣ ΚΑΛΥΒΑΣ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ

    Ανάπτυξη γλωσσικών και ψυχοκοινωνικών δεξιοτήτων: Μια μελέτη περίπτωσης - θεραπευτικής παρέμβασης σε μαθητές με αυτισμό με τη χρήση STEAM ΣΟΦΙΑ ΠΑΠΑΪΩΑΝΝΟΥ, ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ-ΛΙΛΑΝΤΑ ΛΑΠΠΑ

    "Ιλιάδα: Ομηρικές Συγκρούσεις στην Τάξη μας" ΜΑΡΙΑ ΔΑΟΥΚΟΠΟΥΛΟΥ, ΜΑΡΙΑ ΜΠΙΝΙΚΟΥ, ΜΑΡΙΑ ΜΑΛΟΥΧΟΥ

    Με Κατανόηση, Αποδοχή & Συνεργασία θα Πετάξουμε Ψηλά- Γνωριζόμαστε Κουκλοπαίζοντας ΕΛΕΝΗ ΑΙΜΙΛΙΑ ΤΣΙΝΤΖΗΡΑ, ΜΑΡΙΑ ΤΣΟΥΓΚΡΑ

    Εικονική Πραγματικότητα και Τεχνητή Νοημοσύνη στη Νευροψυχολογική Εκτίμηση: Καινοτομία, Εφαρμογές και Προκλήσεις ΑΓΛΑΙΑ ΣΚΟΥΤΑΡΑ, ΜΑΡΙΑ ΕΛΕΝΗ ΠΑΛΙΟΥΡΑ, ΧΡΥΣΑΝΘΗ ΜΑΡΙΦΟΓΛΟΥ, ΒΑΪΑ ΓΟΥΡΓΟΥΛΗ, ΕΛΕΝΗ ΝΤΙΤΙΝΟΥ, ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ ΠΑΡΑΣΧΙΑΚΟΣ, ΧΡΥΣΟΒΑΛΑΝΤΟΥ ΚΡΥΣΤΑΛΛΗ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΣΤΟΥΓΙΟΥΔΗ, ΑΜΑΡΥΛΛΙΣ-ΧΡΥΣΗ ΜΑΛΕΓΙΑΝΝΑΚΗ

    Από τη Διάγνωση στην Αποδοχή: Το Φάσμα του Αυτισμού και η Προοπτική της Νευροδιαφορετικότητας στην Εκπαίδευση και την Κοινωνία ΑΝΘΟΥΛΑ ΕΡΕΛΙΑΔΟΥ, ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΜΑΡΜΑΡΑ, ΜΑΡΙΑ-ΕΛΕΝΗ ΜΙΧΑΗΛΙΔΟΥ, ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΜΠΟΥΜΠΟΥΝΑΚΗ, ΑΜΑΡΥΛΛΙΣ-ΧΡΥΣΗ ΜΑΛΕΓΙΑΝΝΑΚΗ

    Χαρακτηριστικά του ελληνικού κώδικα μπράιγ και προτάσεις βελτίωσης ΠΕΤΡΟΣ ΚΑΠΟΥΛΑΣ

    Προσπαθούμε συλλογικά, δρούμε κυκλικά ΑΝΘΗ ΤΣΑΜΠΟΥΡΗ


     

    3η Συνεδρία-Αίθουσα 3: ΕΥΤΥΧΙΑ ΒΟΒΟΛΗ, ΧΡΥΣΑΦΕΝΙΑ ΚΑΛΑΜΑΡΑ, ΑΘΗΝΑ ΤΣΑΔΗΜΟΥ, ΣΑΒΒΑΣ ΜΗΤΡΙΔΗΣ

    Καινοτόμες διδακτικές πρακτικές και μέθοδοι στον εκπαιδευτικό κλάδο ΠΕ03, ΠΕ4


    Φορητό εργαστήριο Android ως διευκολυντής ομαδοσυνεργατικής και ανακαλυπτικής διδασκαλίας σε Πειραματικό Γυμνάσιο. Συμπεριληπτικές προεκτάσεις και έρευνα του αντίκτυπου σε μαθήτριες και μαθητές. ΑΒΡΑΑΜ ΖΙΩΓΑΣ, ΘΕΟΔΩΡΑ ΚΑΛΕΜΗ

    Όριο Συνάρτησης σε Σημείο ΘΩΜΑΣ ΡΟΥΜΕΛΙΩΤΗΣ

    "Μάθηση μέσω Gamification για Ευεξία (Well-being)", Μαθηματικά κατεύθυνσης Γ λυκείου ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΟΜΠΑΝΟΠΟΥΛΟΣ

    Επαυξημένη Πραγματικότητα και διδασκαλία ΦΕ ΣΑΒΒΑΣ ΜΗΤΡΙΔΗΣ

    Teaching the Invisible: Unraveling DNA through the Design of a Virtual and Augmented Reality Learning Environment on DNA Structure and Gene Expression ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΚΑΤΤΗ

    ΜΙΚΡΗ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΤΟΥ ΑΙΜΑΤΟΣ: ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΘΟΝΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟΥ ΠΙΝΑΚΑ ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΚΟΤΣΗΣ

    Επαυξημένη Πραγματικότητα στη Διδασκαλία των Ηλεκτρικών Κυκλωμάτων: Σχεδίαση Διδακτικής Παρέμβασης και Πιλοτική Εφαρμογή ΦΛΩΡΑ ΜΑΝΤΕΛΑΚΗ, ΧΑΡΙΤΩΝ ΠΟΛΑΤΟΓΛΟΥ, ΓΡΗΓΟΡΙΑ ΚΙΟΣΣΕ

    Ανάπτυξη και Αξιολόγηση Διαγνωστικού Εργαλείου για τη Διδασκαλία της Έννοιας της Ενέργειας με Χρήση Πειραμάτων και Προσομοιώσεων στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ

    ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΤΟΥ DNA ΕΥΑΝΘΙΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ

    Διερευνώντας την Κίνηση του Απλού Εκκρεμούς: Σχεδιασμός και Εφαρμογή Ενός Σεναρίου Διδασκαλίας με τη Μέθοδο της Ανεστραμμένης Τάξης ΜΑΡΙΑ ΜΑΓΑΛΙΟΥ

    Το σημείο Fermat-Torricelli σε τρίγωνο ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΖΑΧΟΣ

    Διάδραση με το Crux Mathematicorum: μια εκπαιδευτική πρακτική ενίσχυσης των μαθηματικών δεξιοτήτων μαθητών Λυκείου και της εξωστρέφειας των σχολικών μονάδων ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ

     


     

    4η Συνεδρία-Αίθουσα 4: ΑΣΗΜΙΝΑ ΑΝΔΡΙΚΟΥ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΑΡΓΥΡΟΠΟΥΛΟΣ, ΜΑΡΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ

    Καινοτόμες διδακτικές πρακτικές και μέθοδοι στους εκπαιδευτικούς κλάδους ΠΕ70, ΠΕ71


    «Αγάπη, Μετάνοια, Συγχώρεση, Ζήλια» - Θρησκευτικά Γ΄ Δημοτικού ΑΝΝΑ ΜΗΤΣΙΟΥ, ΣΟΦΙΑ ΠΑΠΑΙΩΑΝΝΟΥ

    «Μυθολογία εκτός τάξης»: Η συμβολή της μελέτης πεδίου στη διδασκαλία της Μυθολογίας ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΜΑΤΣΚΑΛΙΔΗΣ, ΑΣΗΜΙΝΑ ΑΝΔΡΙΚΟΥ

    Διαφοροποιημένη Διδασκαλία Γλώσσας: Ένα παράδειγμα στην Στ’ Δημοτικού ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΤΖΙΚΑ

    Ορθογραφικές δεξιότητες σε πραγματικές και άσημες λέξεις στο τέλος της φοίτησης στο δημοτικό σχολείο ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΜΑΝΩΛΗ, ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΚΩΤΟΥΛΑΣ

    Η ΧΑΡΤΑ ΤΗΣ ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ-ΕΞΕΡΕΥΝΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ: ΜΕΡΟΣ Α΄ ΜΑΡΙΑ ΖΑΡΚΑΔΑ

    Ενίσχυση της τακτικής φοίτησης των μαθητών ρομά στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΑΡΓΥΡΟΠΟΥΛΟΣ, ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΠΑΝΟΥ

    «Σκέψεις με σχήματα και λέξεις»: Διερευνώντας την ιστορική ενσυναίσθηση σε μαθητές/τριες του Δημοτικού ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΣΗΠΑΚΗΣ, ΑΣΗΜΙΝΑ ΑΝΔΡΙΚΟΥ, ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΜΑΤΣΚΑΛΙΔΗΣ

    Αρχαιο-ταξιδευτές. Αξιοποίηση Τεχνητής Νοημοσύνης και Ψηφιακής Αφήγησης στο μάθημα της Ιστορίας. Το παράδειγμα της Αρχαίας Ολύνθου. ΑΛΚΜΗΝΗ ΓΩΓΟΥ, ΔΗΜΗΤΡΑ ΕΛΑΓΕΡΟΠΟΥΛΟΥ

    Ενίσχυση και Αποτελεσματικότητα της Ενισχυτικής Διδασκαλίας μέσω της Οργανωμένης Συνδιδασκαλίας ΔΑΝΑΗ ΤΣΟΓΚΑ, ΜΑΡΙΑΝΝΑ ΜΠΑΡΤΖΑΚΛΗ

  • 1η Συνεδρία-Αίθουσα 1: ΑΠΟΣΤΟΛΙΑ ΑΔΡΑΧΤΑ, ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΑΡΙΑ ΣΑΡΙΔΑΚΗ, ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΤΣΙΠΟΠΟΥΛΟΥ, ΒΙΟΛΕΤΤΑ ΘΕΟΔΟΣΙΟΥ

    Αξιολόγηση στην Εκπαίδευση


    Co-Designing the Smart Evaluation Meter: A Mobile Toolkit for Assessing Digital and Lifelong Learning Skills in European Classrooms ΛΕΜΟΝΙΑ ΑΝΤΩΝΟΓΛΟΥ, ΓΚΑΝΑΤΣΙΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ, ΟΡΦΑΝΑΚΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ, ΧΑΡΙΤΩΝ ΠΟΛΑΤΟΓΛΟΥ

    Βαθμολόγηση επίδοσης μαθητών με χρήση υπολογιστικού αλγορίθμου και κρίση αυτού από την τεχνητή νοημοσύνη ΜΙΧΑΗΛ ΤΣΙΡΛΗΣ

    «Να εκφράζουμε τη γνώμη και τα συναισθήματά μας»: Αξιολόγηση μαθήματος και ανατροφοδότηση εκπαιδευτικού από μαθήτριες/τές ΑΓΓΕΛΟΣ ΧΟΤΖΙΔΗΣ, ΣΤΕΡΓΙΟΣ ΔΕΛΙΑΚΙΔΗΣ, ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ, ΕΛΙΣΣΑΒΕΤ ΠΟΪΡΙΑΤΖΙΔΟΥ, ΕΙΡΗΝΗ ΠΟΡΛΟΥ

    Μαθησιακά αποτελέσματα και Αξιολόγηση ΠΗΝΕΛΟΠΗ ΑΓΟΡΑΣΤΗ

    Από τον Επιθεωρητισμό στην Ενδυνάμωση: Επαναθεμελίωση της Αξιολόγησης των Εκπαιδευτικών στην Ελλάδα του 21ου Αιώνα ΜΙΧΑΗΛ ΦΟΥΝΤΟΥΛΑΚΗΣ

    Αξιολόγηση: μύθοι και αλήθειες ΕΙΡΗΝΗ ΜΠΕΪΝΑ

    Level Up Pyramid: Ένα καινοτόμο παιδαγωγικό σύστημα αξιών και επιβράβευσης για το Γυμνάσιο ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ, ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΖΑΦΕΙΡΗ


     

    2η Συνεδρία-Αίθουσα 2: ΕΥΦΡΟΣΥΝΗ ΓΕΩΡΓΑ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΤΣΑΜΗ, ΟΛΓΑ ΜΟΥΣΤΟΥ, ΓΙΑΝΝΟΥΛΑ ΜΠΛΙΑΜΠΤΗ

    Καινοτόμες διδακτικές πρακτικές και μέθοδοι στους εκπαιδευτικούς κλάδους ΠΕ05, ΠΕ06, ΠΕ07, ΠΕ34


    Τα δικαιώματα των παιδιών μέσα από το έργο "Εφημερίδα" του Κωνσταντίνου Ξενάκη ΣΤΑΜΑΤΟΥΛΑ ΜΑΚΡΥΠΟΥΛΙΑ, ΦΩΤΕΙΝΗ ΔΗΜΟΥ

    Incorporating GenAI in the TEFL classroom- ‘Great minds of the past: Exploring their lives and listening to their voices’. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΚΟΝΤΟΠΟΥΛΟΥ, ΘΕΟΔΩΡΑ ΜΠΛΑΚΟΥ

    Μηχανική Προτροπών AI TOTALLER και Συνοδοιπόροι ΤΝ σε Εμβυθιστικά Περιβάλλοντα: Ανθρωποκεντρική Τεχνητή Νοημοσύνη στη διδασκαλία της Αγγλικής γλώσσας ΕΛΕΝΑ ΓΑΛΑΝΗ

    Integrating Cultural Diplomacy into Secondary Foreign Language Education: A Case Study of the Gutenberg Museum Project in A2-Level German Language Class ΜΑΡΙΑ ΣΙΨΑ

    Διερευνώντας την Αλληλεπίδραση Συναισθηματικής και Τεχνητής Νοημοσύνης στη Σχολική Εκπαίδευση ΜΑΡΙΑ ΚΑΡΔΑΜΑ, ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΓΡΙΒΑ, ΕΛΕΝΗ ΣΟΛΩΜΟΥ, Νικολέτα-Άρτεμις ΜΠΑΡΔΟΥΤΣΟΥ, ΦΙΛΙΩ ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΥ

    «Καινοτόμες δράσεις στην εκμάθηση των Γερμανικών ως δεύτερης ξένης γλώσσας στο δημοτικό και η συμβολή τους στην κινητοποίηση και στην επίδοση των μαθητών. Μια μελέτη περίπτωσης» ΕΥΔΟΞΙΑ ΜΕΔΙΤΣΚΟΥ

    Beyond the Gap:Πρόγραμμα eTwinning με θέμα την ισότητα των φύλων ΜΑΡΙΑ ΜΠΟΥΖΟΥΚΗ


     

    3η Συνεδρία-Αίθουσα 3: ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΑΝΤΩΝΙΟΥ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΔΡΑΓΟΓΙΑΝΝΗΣ, ΚΑΛΛΙΟΠΗ ΚΑΦΦΕΤΖΑΚΗ

    Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση


    «Γηριατρική Νοσηλευτική: Μια προσέγγιση μέσα από πρόγραμμα Erasmus+ KA1» ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΑΝΤΩΝΙΟΥ, ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΓΡΙΒΑ, ΣΩΤΗΡΙΑ ΜΠΟΚΟΓΙΑΝΝΗ

    Συγκριτική μελέτη απόψεων μαθητών της δευτεροβάθμιας επαγγελματικής εκπαίδευσης για θέματα σχολικής φοίτησης, με έμφαση στους λόγους πραγματοποίησης μονόωρων απουσιών κατά τη διάρκεια του ημερήσιου ωρολογίου προγράμματος. ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ ΘΕΟΔΩΡΙΔΗΣ

    Φτώχεια, Κοινωνικός Αποκλεισμός και ΝΕΕΤs: Διαγενεακές Ανισότητες και Πολιτικές Αντιμετώπισης ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΥ, ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΚΑΚΟΥΡΗΣ, ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΜΠΛΕΤΣΑΣ, ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΖΥΓΟΜΑΝΗ, ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΑΡΙΝΗΣ

    Η συναισθηματική νοημοσύνη στον εργασιακό χώρο ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΚΟΦΦΑΣ

    Διάγνωση αναγκών εκπαίδευσης και κατάρτισης του Διοικητικού Προσωπικού του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ ΒΕΛΙΣΣΑΡΙΟΥ, ΓΡΑΜΜΑΤΗ ΠΟΥΡΝΑΡΑ, ΑΧΙΛΛΕΑΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΛΟΣ

    Εκπαιδευτικό σενάριο για τη διδασκαλία του απλού ηλεκτρικού κυκλώματος με βάση τη μέθοδο 5E ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΔΡΑΓΟΓΙΑΝΝΗΣ, ΗΛΙΑΝΑ ΠΑΠΑΝΤΩΝΗ

    The Adult Educator as Mediator: Cultivating Cultural Intelligence (CQ) in Tourism Education at Higher Vocational Training Institutes (S.A.E.K.) ΜΑΡΙΑ ΣΙΨΑ

    Πανελλήνιες Εξετάσεις και Γεωγραφικές Ανισότητες: Μια Οπτική μέσω Χαρτών ΚΛΕΟΜΕΝΗΣ ΚΑΛΟΓΕΡΟΠΟΥΛΟΣ, ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΔΗΣ, ΕΛΙΣΣΑΒΕΤ ΦΕΛΩΝΗ, ΕΥΦΡΟΣΥΝΗ ΚΑΛΑΝΤΖΗ, ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΟΚΚΙΝΑΚΗΣ, ΑΝΔΡΕΑΣ ΤΣΑΤΣΑΡΗΣ


     

    4η Συνεδρία-Αίθουσα 4: ΚΑΛΛΙΟΠΗ ΓΕΡΟΣΤΕΡΓΙΟΥ, ΑΝΤΩΝΙΟΣ ΦΟΥΝΤΟΥΛΑΚΗΣ, ΑΓΓΕΛΟΣ ΚΩΣΤΑΡΑΣ, ΞΑΝΘΗ ΚΟΚΚΙΝΟΥ

    Εκπαίδευση και Ευρωπαϊκά Προγράμματα - Εκπαίδευση των Προσφύγων μαθητών - Διαπολιτισμική Αγωγή


    Social Values in a Digital World: eTwinning...και Ψηφιακή Ασφάλεια ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΜΠΑΖΑΝΗΣ, ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΞΥΔΕΑ

    Το eTwinning ως μοχλός επαγγελματικής ανάπτυξης και τεχνολογικής εξέλιξης των εκπαιδευτικών ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΜΠΕΪΝΑ

    Το «Πρότυπο» Δημοτικό Σχολείο Πλαταιών Βοιωτίας: Σχεδιαστική Σκέψη και Τεχνολογική Καινοτομία προς άμβλυνση των Εκπαιδευτικών Ανισοτήτων στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΥ, ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΖΥΓΟΜΑΝΗ, ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΜΠΛΕΤΣΑΣ, ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΑΡΙΝΗΣ, ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΡΑ

    Η Διαπολιτισμική Αγωγή: Θεωρητικά και Πρακτικά Στοιχεία στην Εκπαίδευση ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΣΑΡΚΑΤΖΗ

    Perceptions of Pre-School Teachers about Refugee Education: The Role of Professional Background and Personal Exposure to Cultural Diversity ΜΑΡΙΑ ΒΛΑΧΟΥ, Βασιλική Πασχαλούση

    Ψηφιακές τάξεις χωρίς σύνορα: Πώς η τεχνολογία γεφυρώνει την εκπαίδευση των παιδιών προσφύγων: Το παράδειγμα του Kahoot ως εκπαιδευτικό λογισμικό quiz στη διδασκαλία των γλωσσικών μαθημάτων στο δημοτικό σχολείο. ΦΩΤΕΙΝΗ ΠΑΠΑΛΙΟΥΡΑ, ΟΛΓΑ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΙΔΟΥ

    Αξιολόγηση Εκπαιδευτικής Παρέμβασης για την ενίσχυση της προσήλωσης στη Μεσογειακή Διατροφή μέσω του MedDiet Score: Συγκριτική μελέτη σε πλαίσιο Erasmus+/eTwinning ΑΣΠΑΣΙΑ ΜΥΛΩΝΑ, ΑΝΘΗ ΣΟΥΚΟΥ, ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ ΣΧΙΖΑΣ, ΕΛΕΝΗ ΜΠΟΥΖΑ

     

  • 1η Συνεδρία-Αίθουσα 1: ΣΟΦΙΑ ΚΑΜΟΣΟΥ, ΦΩΤΕΙΝΗ ΠΑΠΑΛΙΟΥΡΑ, ΜΑΚΡΙΝΑ ΧΡΥΣΟΠΟΥΛΟΥ, ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΑΜΠΡΑΣΗ

    Καινοτόμες διδακτικές πρακτικές και μέθοδοι στους εκπαιδευτικούς κλάδους ΠΕ70, ΠΕ71


    "Η διδασκαλία της έρευνας στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση" ΓΕΝΟΒΕΦΑ ΤΣΙΡΙΚΙΔΟΥ

    Η Ανάπτυξη και η καλλιέργεια της Δημιουργικότητας στο Σχολείο. ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΟΛΙΔΗΣ

    Εισαγωγή στην Παγκόσμια και Τοπική Πολιτιστική Κληρονομιά: Ένα σενάριο για τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων της Γ’ Δημοτικού ΜΑΚΡΙΝΑ ΧΡΥΣΟΠΟΥΛΟΥ

    Στα χνάρια του Ευαγόρα ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΠΑΠΠΟΥ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΚΟΥΚΟΛΙΤΣΟΥ, ΕΙΡΗΝΗ ΖΓΟΥΡΗ

    Το Παιχνίδι της Φιλίας ΣΟΦΙΑ ΚΑΜΟΣΟΥ

    Τροφή για δράση: Hungry Games ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΚΑΚΚΕ, ΜΑΡΙΑ-ΠΕΛΑΓΙΑ ΠΑΤΗΘΡΑ, ΣΟΦΙΑ ΓΙΟΛΔΑΣΗ, ΚΥΡΙΑΚΟΥΛΑ ΠΑΠΑΦΩΤΙΟΥ, ΝΙΚΟΛΕΤΤΑ ΧΟΥΧΟΥΛΗ

    Το μινωικό ανάκτορο ΜΑΡΙΝΑ ΚΑΡΑΒΟΚΥΡΗ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΒΛΑΧΑΚΗ

    Δημιουργία ψηφιακού παιχνιδιού πρώτων βοηθειών και η αξιοποίησή του στην εκπαιδευτική διαδικασία ΑΘΗΝΑ ΜΥΣΤΙΛΙΑΔΟΥ, ΙΟΥΛΙΑ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥΔΗ

     


     

    2η Συνεδρία-Αίθουσα 2: ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΔΑΡΔΑΚΟΥΛΗ, ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΚΩΣΤΗ, ΕΥΓΕΝΙΑ ΠΕΡΔΙΚΗ, ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΚΟΥΤΣΙΚΟΣ

    Τέχνη και Εκπαίδευση– Εκπαιδευτική Ψυχολογία


    Η Μουσική στην Αρχαία Ελλάδα ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΚΗ

    Η θέση των εικαστικών Τεχνών στο νέο αναλυτικό πρόγραμμα για το Νηπιαγωγείο, μέσα από την οπτική των φοιτητών/τριών των Παιδαγωγικών Τμημάτων. ΙΩΑΝΝΑ ΤΡΙΑΝΤΟΥ, ΙΩΑΝΝΗΣ ΧΡΗΣΤΑΚΟΣ

    Συμμετοχικές και Μετασχηματιστικές Παιδαγωγικές Πρακτικές για την Πρόληψη του Σχολικού Εκφοβισμού: Μια Βιωματική Παρέμβαση στο Μουσικό Σχολείο Βόλου ΕΥΑ ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΟΥ

    Η καταγραφή των απόψεων των εκπαιδευτικών Α/βάθμιας εκπαίδευσης για την αποτελεσματικότητά τους και τη γονική εμπλοκή- ποιοτική έρευνα ΕΥΓΕΝΙΑ ΠΕΡΔΙΚΗ, ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΒΑΣΙΟΥ

    Αξιολόγηση Γενικών και Προσωπικών Πεποιθήσεων Αυτοαποτελεσματικότητας Φυσικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ΓΕΩΡΓΙΑ ΤΟΛΗ, ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΡΔΑΡΑΣ, ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΚΟΥΤΣΙΚΟΣ

    Μεταγνωστικά ελλείμματα στο φάσμα του Αυτισμού ΕΛΕΝΗ ΚΑΡΕΛΙΑ, ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΚΟΝΤΟΠΟΥΛΟΥ, ΑΡΕΤΗ ΓΙΑΜΑΛΑΚΗ, ΑΜΑΡΥΛΛΙΣ-ΧΡΥΣΗ ΜΑΛΕΓΙΑΝΝΑΚΗ

    «Land Art - Η Τέχνη της Γης» στο σχολείο ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΤΣΑΚΟΥ


     

    3η Συνεδρία-Αίθουσα 3: ΟΛΓΑ ΣΠΑΝΟΥ, ΙΩΑΝΝΗΣ ΓΙΑΛΑΜΑΣ, ΕΛΕΝΗ ΧΑΣΙΩΤΗ, ΑΝΝΑ ΜΠΡΙΣΙΜΗ

    Εκπαιδευτική Ρομποτική και Τεχνολογία


    Η ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΤΗΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΕ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ STEΜ ΙΩΑΝΝΗΣ ΑΓΓΕΛΗΣ

    Αξιοποίηση της Αυτόνομη Λειτουργίας του Εκπαιδευτικού Ρομπότ TPBot στην Α’ Τάξη Δημοτικού ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΚΡΑΒΒΑΡΗΣ, ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΦΩΤΟΥ

    Έξυπνα Παιχνίδια, Έξυπνες Αποφάσεις; Η Στάση των Γονέων απέναντι στην Τεχνολογία στην Προσχολική Εκπαίδευση ΔΗΜΗΤΡΑ ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ, ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΠΟΥΡΧΑ

    "Deus ex Machina - Ο Από Μηχανής Θεός" Καινοτόμος Διδακτική Προσέγγιση στη Γεωργία Ακριβείας μέσω Εκπαιδευτικής Ρομποτικής και Ανάδειξης Στοιχείων της Παγκόσμιας Πολιτιστικής Κληρονομιάς ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ, ΑΣΤΡΙΝΟΣ ΤΣΟΥΤΣΟΥΔΑΚΗΣ, ΗΡΩ ΚΟΛΙΑΚΟΥ

    Σκέφτομαι, Παίζω, Προγραμματίζω: Η Υπολογιστική Σκέψη στην Προσχολική Τάξη ΧΡΉΣΤΟΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΎΛΟΥ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΙΩΑΝΝΟΥ

    Vibe Coding: Ο Ρόλος και η Επίδραση της Τεχνητής Νοημοσύνης στη Διδασκαλία Ανάπτυξης Λογισμικού και Προγραμματισμού στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση ΙΩΑΝΝΗΣ ΓΙΑΛΑΜΑΣ

    Ο αντίκτυπος της Τεχνητής Νοημοσύνης στην Εκπαίδευση: Προοπτικές και Προβληματισμοί ΕΛΕΝΗ ΤΣΙΑΟΥΣΗ, ΦΩΤΕΙΝΗ ΤΣΑΚΙΡΟΓΛΟΥ, ΣΟΦΙΑ ΤΣΙΝΑ, ΜΑΡΙΑ ΠΑΝΟΠΟΥΛΟΥ

    Η νοημοσύνη των κοινωνικών ρομπότ ως παράγοντας επιλογής εκπαιδευτικών υπηρεσιών ΔΗΜΗΤΡΑ ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ, ΚΛΕΟΠΑΤΡΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΥΛΑΚΗ


     

    4η Συνεδρία-Αίθουσα 4: ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΣ, ΟΥΡΑΝΙΑ ΜΑΓΓΙΝΑ, ΕΥΘΥΜΙΑ ΜΑΝΑΣΗ, ΧΡΗΣΤΟΣ ΛΑΛΟΣ

    Θέματα Εκπαιδευτικής Πολιτικής- Ιστορία και Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης


    Η συμβολή των καινοτόμων δράσεων στην ολιστική μόρφωση των μαθητών στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. ΕΛΙΣΣΑΒΕΤ ΜΕΡΚΟΥΡΗ

    Παραβατικότητα μαθητών. Κατανοώντας το πρόβλημα, αναζητώντας τις λύσεις. ΑΝΤΩΝΙΟΣ ΜΑΖΝΕΪΚΟΣ, ΚΑΛΛΙΟΠΗ ΔΕΣΠΟΥΔΗ

    Ο ρόλος των Εκπαιδευτών Ενηλίκων Πληροφορικής στην Ελληνική Εκπαίδευση ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΝΤΙΝΙΕΡΑΚΗ, ΧΡΗΣΤΟΣ ΛΑΛΟΣ

    Ο εκπαιδευτικός ρόλος της τοπικής κοινωνίας μέσα από την ανάλυση δημογραφικών δεδομένων και η συσχέτιση τους με το λογιστικό αποτύπωμα και την επιχειρηματικότητα ΙΩΑΝΝΗΣ ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΣ, Φωτεινή Μάλλη, Ελευθέριος Αγγελόπουλος, Αγγελική Τσαμέτη, Ερασμία Ρούκα, Κωνσταντίνος Γουργουλιάνης

    Μια συγκριτική προσέγγιση των Χειρογράφων Γεωμετρίας, Τριγωνομετρίας και Επιτομής των Μαθηματικών του Λόγιου-Παιδαγωγού π. Στεφάνου Κομμητά (1762-1830) με τα σημερινά σχολικά Μαθηματικά ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ ΧΑΤΖΗΛΕΛΕΚΑΣ, Ειρήνη Νταχμίρη

    Οι σχέσεις Σχολείου και Οικογένειας στην ελληνική εκπαιδευτική πραγματικότητα. Σύντομη ιστορική αναδρομή και παρουσίαση καλών πρακτικών που εφαρμόστηκαν στο Γυμνάσιο Γυμνού Ευβοίας ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΑΝΤΖΑΡΗΣ, ΕΥΤΥΧΙΑ ΤΥΧΑΛΑ

    Τιμωρία ή αναμόρφωση; Η εξέλιξη των πειθαρχικών πρακτικών στην ελληνική δευτεροβάθμια εκπαίδευση ΕΛΕΝΗ ΚΟΛΛΑ

    Ανιχνεύοντας τις αντιλήψεις των δασκάλων για τη σχέση δημιουργικής γραφής και Λογοτεχνίας  στο δημοτικό σχολείο. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΣ

     

  • 1η Συνεδρία-Αίθουσα 1: ΣΩΤΗΡΙΟΣ ΒΟΥΣΙΟΠΟΥΛΟΣ, ΑΣΤΕΡΙΟΣ ΚΟΥΤΣΟΓΑΚΗΣ, ΑΡΧΟΝΤΙΑ ΓΙΑΝΝΑΚΑΚΗ, ΑΣΤΡΙΝΟΣ ΤΣΟΥΤΣΟΥΔΑΚΗΣ

    Καινοτόμες δράσεις στην Εκπαίδευση


    Ανάπτυξη της Δημιουργικότητας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΜΠΑΖΑΝΗΣ, ΑΓΑΘΗ ΜΠΑΡΤΣΩΚΑ, ΓΕΩΡΓΙΑ ΜΠΟΚΟΛΑ,ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΥ

    Το παιχνίδι των αναφορών: μια δράση για την καλλιέργεια των γενικών γνώσεων ΚΥΡΙΑΚΗ ΔΙΑΜΕΣΗ

    Η καλλιέργεια μικροοργανισμών στο εργαστήριο φυσικών επιστημών ΕΥΓΕΝΙΑ ΜΠΟΛΑΝΑΚΗ

    Η δημιουργία ψηφιακού υλικού, ταινιών και short video, για την προώθηση της λειτουργίας της σχολικής βιβλιοθήκης, η ιδέα, η υλοποίηση με τη χρήση ψηφιακών μέσων και τεχνολογίας, οι δυσκολίες, τα μέχρι τώρα αποτελέσματα, «Ελεωνόρα και Λένκα, Τα μάθατε τα ΕΛΕΝΗ ΜΠΑΡΜΠΟΥΔΑΚΗ, ΕΛΕΩΝΟΡΑ ΣΩΤΗΡΗ, ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΟΥΛΙΟΣ

    Συναντώντας τον Πικάσο στην Αρχαία Ελεύθερνα: μια εκπαιδευτική βιωματική παρέμβαση με νέες τεχνολογίες ΖΩΗ ΛΕΚΚΑ, ΕΙΡΗΝΗ ΡΕΝΙΕΡΗ

    "Ανακαλύπτοντας την Τοπική Πολιτιστική Κληρονομιά". ΕΛΕΝΗ ΚΑΝΤΑΡΑ, ΕΥΒΟΥΛΗ ΘΩΜΑΪΔΟΥ

    Positive Education for Well-Being and Life-Skills Development ΔΗΜΗΤΡΑ ΦΑΡΡΟΥ

    Recyclesaurus: Όταν οι Έφηβοι Διδάσκουν τα Παιδιά να Σώζουν τον Πλανήτη – Μια Περιβαλλοντική και Κοινωνική Παρέμβαση μέσω του Παιχνιδιού ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ, ΑΣΤΡΙΝΟΣ ΤΣΟΥΤΣΟΥΔΑΚΗΣ, ΠΗΝΕΛΟΠΗ ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΟΥ, ΗΡΩ ΚΟΛΙΑΚΟΥ, ΠΑΣΧΑΛΗΣ ΓΑΒΡΙΗΛΙΔΗΣ, ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΠΕΡΠΕΡΟΓΛΟΥ

    Η τοπική οικολογική γνώση από το παρελθόν στο μέλλον μέσω της επιστήμης των μαθητών και της δημιουργικής γραφής – το πρόγραμμα Φύσει Ήρωες στη Λήμνο ΘΕΟΔΩΡΑ ΛΥΜΠΕΡΗ, ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΡΑΦΑΗΛ ΓΙΑΝΝΕΛΗΣ, ΡΗΓΑΣ ΖΑΦΕΙΡΙΟΥ, ΜΙΡΑΝΤΑ ΒΑΤΙΚΙΩΤΗ

    Καινοτόμες Εκπαιδευτικές Δράσεις Λυκείου στο Σχολείο του Δάσους Μεσενικόλα Δήμου Λίμνης Πλαστήρα Περιφερειακής Ενότητας Καρδίτσας ΟΥΡΑΝΙΑ ΜΑΓΓΙΝΑ, ΕΥΘΥΜΙΑ ΜΑΝΑΣΗ

    Μαρτυρικοί τόποι στην Εκπαίδευση για τη Δημοκρατία με εστίαση στη Θεσσαλία: Διασχολική προσέγγιση με άξονα την Αγωγή Υγείας ΑΡΧΟΝΤΙΑ ΓΙΑΝΝΑΚΑΚΗ, ΖΩΗ ΔΕΛΗΖΩΝΑ

    Εγώ θα σώσω τον κόσμο; ΕΥΔΟΚΙΑ-ΕΥΘΑΛΙΑ ΜΑΛΤΗ


     

    2η Συνεδρία-Αίθουσα 2: ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΗΛΙΑΔΗ, ΑΘΗΝΑ ΒΑΡΣΑΜΙΔΟΥ, ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΚΡΙΤΣΙΝΙΩΤΗΣ, ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΧΑΤΖΗΑΝΤΩΝΑΚΗΣ

    Αξιοποίηση Τ.Π.Ε. στη διδασκαλία και τη μάθηση (εκπ/κό λογισμικό, διαδίκτυο κ.λπ.)


    Παιδαγωγική Καινοτομία στην Πράξη - Ο Εκπαιδευτικοί ως Δημιουργοί Εκπαιδευτικού Λογισμικού με τη Βοήθεια Εργαλείων Τεχνητής Νοημοσύνης ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΚΡΙΤΣΙΝΙΩΤΗΣ

    Η αξιοποίηση του μοντέλου της ανεστραμμένης τάξης για διδασκαλία με χρήση εκπαιδευτικής ιστοσελίδας. Διδακτική πρόταση για την θεματική ενότητα «Σπονδυλωτά και Ασπόνδυλα Ζώα». ΜΙΧΑΛΗΣ ΠΑΠΑΙΩΑΝΝΟΥ

    ScratchJr ή Kodable; Σύγκριση δύο αναπτυξιακά κατάλληλων εργαλείων για τη διδασκαλία βασικών προγραμματιστικών εννοιών στην Προσχολική Εκπαίδευση ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ ΜΑΣΤΡΟΓΙΑΝΝΑΚΗΣ

    Το Kodable ως εργαλείο διδασκαλίας βασικών προγραμματιστικών εννοιών στην Προσχολική Εκπαίδευση ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ ΜΑΣΤΡΟΓΙΑΝΝΑΚΗΣ

    Η Παιχνιδοποίηση στη Δευτεροβάθμια Ειδική Αγωγή: Αντιλήψεις Εκπαιδευτικών και Ανασταλτικοί Παράγοντες Ενσωμάτωσης ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΧΑΤΖΗΑΝΤΩΝΑΚΗΣ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΙΧΑΛΑΚΗΣ, ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΔΕΡΒΕΝΗ

    Γνωστικές και συναισθηματικές επιδράσεις μέσα από μία online φοιτητικο-κεντρική μάθηση στη Συμπεριληπτική Εκπαίδευση ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΙΩΑΝΝΙΔΗ, ΜΑΡΙΝΑ ΛΟΥΑΡΗ

    Μαθηματικά σε ρυθμούς Quiz: Η τάξη παίζει και μαθαίνει με «Kahoot!» και «Quizizz» ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΣΚΟΥΡΑΣ, ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΧΑΤΖΗΛΙΟΝΤΑ, ΜΑΡΙΑ ΣΑΓΡΗ

    Η Δημιουργικότητα ως Στρατηγική Branding στην Εκπαιδευτική Επιχειρηματικότητα: Μελέτη Περίπτωσης Αξιοποίησης του TikTok από Εκπαιδευτικό Οργανισμό ΔΗΜΗΤΡΑ ΧΡΗΣΤΟΥ

    Ιστορικός γραμματισμός - Γυναίκες σε εμπόλεμες περιοχές ΘΕΟΔΩΡΑ ΣΕΜΕΡΤΖΙΑΝ Ψηφιακή αφήγηση. Η ιστορία μας ΑΙΜΙΛΙΑ ΒΑΡΕΛΑ, ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ ΠΑΛΙΟΥΡΑΣ

    erasmus logoVabiola app : Μια ευέλικτη ψηφιακή εφαρμογή για την ανάδειξη της γλωσσικής βιογραφίας και της πολυγλωσσικής ταυτότητας (Erasmus+) ΑΘΗΝΑ ΒΑΡΣΑΜΙΔΟΥ, ΧΑΙΔΩ ΝΑΤΣΗ

     

    Ψηφιακά Εργαλεία ως Διδακτικός Μοχλός στη Γεωγραφία- Ποσοτικά Δεδομένα από Πειραματική Εφαρμογή σε μαθητές Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στην Κύπρο ΦΩΤΕΙΝΗ ΦΩΤΙΟΥ


     

    3η Συνεδρία-Αίθουσα 3: ΑΓΑΠΗ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΟΥ, ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΤΖΙΚΑ, ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΙΧΕΛΑΡΑΚΗΣ, ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΑΓΓΙΝΑΣ

    Εκπαιδευτική Έρευνα


    Η Διδασκαλία του Φωτοηλεκτρικού Φαινομένου στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση: Απόψεις Καθηγητών, Προκλήσεις και Προοπτικές ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ

    Αρχές και προτεραιότητες της σύγχρονης Κοινωνικής Παιδαγωγικής στα Προγράμματα Καλλιέργειας Δεξιοτήτων της υποχρεωτικής εκπαίδευσης ΓΙΟΛΑΝΤΑ ΣΙΣΚΟΥ, ΓΙΩΡΓΟΣ ΦΙΛΙΠΠΙΔΗΣ

    Αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας του διαδραστικού πίνακα στις επιδόσεις μαθητών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στο γνωστικό αντικείμενο των Μαθηματικών: Συστηματική ανασκόπηση ΜΑΡΙΑ ΤΣΙΑΧΡΗ, ΠΕΤΡΟΣ ΓΑΛΑΝΗΣ, ΑΘΗΝΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟΥ, ΠΟΛΥΞΕΝΗ ΜΑΓΓΟΥΛΙΑ

    Computational Thinking and Bullying Prevention in the Preschool Using AI Tools ΜΑΡΙΑ ΒΛΑΧΟΥ

    Η επίδραση της ενσυναίσθησης των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στη διαμόρφωση θετικού σχολικού κλίματος ΜΑΡΙΑ ΚΟΚΙΟΥ, ΑΝΤΩΝΙΑ ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΥ

    Συμπεράσματα ανασκόπησης ερευνών σχετικά με τη διδασκαλία των μαθηματικών στην πρωτοσχολική εκπαίδευση με τη χρήση ψηφιακών μέσων ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΑΓΓΙΝΑΣ, ΜΑΡΙΑ ΙΑΚΩΒΑΚΗ, Μιχαήλ Θεοδώρου, Δήμητρα Γκιόκα

    Τι γνωρίζουν, τι πιστεύουν και τι θέλουν να μάθουν οι μαθητές του Λυκείου για τις εκτρώσεις: έρευνα δράσης ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΠΕΤΡΑ

    Revitalizing Physics in Greece: A Data-Driven Analysis of Enrollment Trends, Admission Standards, and Research Investment ΜΙΛΤΙΑΔΗΣ ΚΑΡΑΖΟΥΠΗΣ

    «Ένα σχήμα χίλιες λέξεις;» ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΙΧΕΛΑΡΑΚΗΣ, ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΜΙΧΕΛΑΡΑΚΗ

    Αντιλήψεις των εκπαιδευτικών του 1ου Πειραματικού ΓΕΛ Καρδίτσας για τον σχολικό εκφοβισμό στο πλαίσιο αυτοαξιολόγησης της σχολικής μονάδας έτους 2024 - 2025 ΙΩΑΝΝΗΣ ΓΕΝΝΑΔΙΟΣ, ΕΛΕΝΗ ΠΛΑΤΟΓΙΑΝΝΗ

    Αντιλήψεις εκπαιδευτικών για την παιδική σεξουαλικότητα ΕΛΙΣΑΒΕΤ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΗ

    Η Σύνδεση της Διαφοροποιημένης Διδασκαλίας με το Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών στην Προσχολική Εκπαίδευση ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΤΣΑΓΓΑΡΗ


     

    4η Συνεδρία-Αίθουσα 4: ΙΩΑΝΝΗΣ ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΣ, ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΨΥΡΡΑΣ, ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΓΚΑΤΗ, ΑΝΤΩΝΗΣ ΜΑΖΝΕΪΚΟΣ

    Οργάνωση και Διοίκηση της Εκπαίδευσης-Εκπαίδευση και Σχολικές Δραστηριότητες


    Πώς ένας ταπεινός ηγέτης μπορεί να ενισχύσει την απόδοση των εργαζόμενων μέσα από την ενίσχυση των εργασιακών σχέσεων ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΣΑΝΙΔΑ, Παναγιώτης Γκορεζης

    Αναγνώριση Ερευνητικών Κενών και Μελλοντικών Κατευθύνσεων στη Βιβλιομετρική Ανάλυση της Οργανωσιακής Συμπεριφοράς στον Εκπαιδευτικό Χώρο ΙΩΑΝΝΗΣ ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΣ, ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΤΣΑΜΕΤΗ

    Η Διάσταση των αλλαγών στους οργανισμούς και στις εκπαιδευτικές μονάδες ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΚΑΛΥΒΑΣ

    Η συναισθηματική νοημοσύνη του διευθυντή και η καλλιέργεια της ανθεκτικότητας των εκπαιδευτικών στο Δημοτικό Σχολείο της μετα-πανδημικής εποχής ΒΑΣΙΛΗΣ ΦΕΡΦΥΡΗΣ, Γιάννα- Μαρία Βλαχάκη

    Κριτήρια μοριοδότησης Διευθυντών των Σχολών Ανώτερης Επαγγελματικής Κατάρτισης του Υ.ΠΑΙ.Θ. Από την παθογένεια των αποκλεισμών στην στρέβλωση της επιλεκτικής μοριοδότησης. ΑΝΤΩΝΙΟΣ ΜΑΖΝΕΪΚΟΣ, ΚΑΛΛΙΟΠΗ ΔΕΣΠΟΥΔΗ

    Η ανάπτυξη συνεργατικών ομάδων ως καθοριστικός παράγοντας για την αποτελεσματική ηγεσία στις σχολικές μονάδες ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΨΥΡΡΑΣ, ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΡΑΠΤΗΣ, ΣΕΒΑΣΜΙΑ - ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΚΟΥΤΣΟΥΡΑΗ, ΝΙΚΗ ΝΙΚΗΤΑ

    Τεχνητή Νοημοσύνη και διοίκηση/ηγεσία σχολικών μονάδων ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΜΑΓΚΛΑΡΗ

    Επαγγελματική Εξουθένωση των Διευθυντών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης: Μια Συνθετική Ανάλυση των Παραγόντων, των Επιπτώσεων και των Στρατηγικών Αντιμετώπισης ΕΛΕΝΗ ΚΟΛΛΑ

    «Το μαγικό ταξίδι των λέξεων στο ραδιόφωνο και στη σκηνή». Το μικρό εργαστήρι των τεχνών- ραδιοφωνική και θεατρική ομάδα. Πολιτιστικό πρόγραμμα ΜΑΡΙΑ ΣΑΡΑΦΗ

    Διερεύνηση της Έννοιας της Ταχύτητας στη Φυσική Β’ Γυμνασίου με Χρήση Ρομποτικού Αυτοκινήτου: Ένα Διδακτικό Σενάριο STEM ΑΝΝΑ ΜΠΡΙΣΙΜΗ, ΧΑΡΙΤΩΝ ΠΟΛΑΤΟΓΛΟΥ

    Σχολική Διαμεσολάβηση, το "Κλειδί" στη Σύγκρουση ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΜΑΥΡΟΚΕΦΑΛΙΔΟΥ, ΜΑΓΔΑΛΗΝΗ ΚΥΡΙΑΖΟΠΟΥΛΟΥ, ΠΕΝΤΖΕΧΡΗ ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΥ

    Επικοινωνία και συνεργασία στις σχολικές μονάδες ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΡΑΠΤΟΥ, ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΡΑΠΤΗΣ, ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΨΥΡΡΑΣ, ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΒΑΛΙΩΤΗ

     


Κυριακή 19/10/2025

  • 1η Συνεδρία-Αίθουσα 1: ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΑΣΠΡΑΓΚΑΘΟΥ, ΕΥΣΕΒΙΑ ΚΥΡΙΚΑΚΗ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΝΙΚΟΥ, ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΚΟΘΡΑΣ

    Εκπαίδευση Ενηλίκων


    Αξιοποίηση των Διαδραστικών Συστημάτων στην εκπαιδευτική διαδικασία ΦΑΝΗ ΣΜΙΞΙΩΤΗ

    Ο άξονας της παιδαγωγικής και μαθησιακής λειτουργίας ως μέσο ενεργοποίησης των ενήλικων μαθητών τυπικής εκπαίδευσης: το παράδειγμα του Εσπερινού ΕΠΑ.Λ. Γρεβενών κατά το σχολικό έτος 2024 - 25 ΚΥΡΙΑΚΗ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ, ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΡΙΖΑΚΗ, ΜΑΡΙΑ ΚΟΣΜΑ, ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΜΑΚΡΗ, ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΓΑΛΑΝΗΣ

    Διευκόλυνση Εκπαιδευτικών Μεταβάσεων μέσω Συνεργατικών Εργαστηρίων ΧΡΉΣΤΟΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΎΛΟΥ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΙΩΑΝΝΟΥ

    Bridging the Gap Integrating Entrepreneurship Education in Non-Economic Disciplines ΤΗΛΕΜΑΧΟΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ Ε. ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΣ, ΙΩΑΝΝΗΣ ΓΙΑΛΑΜΑΣ

    Η Αναγκαιότητα Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης στο Δικαστικό Περιβάλλον: Η περίπτωση των υπαλλήλων της Λάρισας ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΟΥΠΑΣ, ΣΟΦΙΑ ΠΑΠΑΪΩΑΝΝΟΥ

    Bιωματικά Εργαστήρια για Φοιτητές της Εκπαίδευσης «Ευ Ζην για Εκπαιδευτικούς: Από την Επιβίωση στην Άνθηση» ΕΥΣΕΒΙΑ ΚΥΡΙΚΑΚΗ, ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΡΟΥΜΠΟΥ

    Μετασχηματίζουσα μάθηση και κριτικός στοχασμός. ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΑΣΠΡΑΓΚΑΘΟΥ

    Απόκτηση ψηφιακών δεξιοτήτων για την κοινωνική και επαγγελματική ενσωμάτωση ενηλίκων ΠΗΝΕΛΟΠΗ ΑΓΟΡΑΣΤΗ

    Σύγχρονες προσεγγίσεις στην νευρο-εκπαίδευση: Πώς η ψυχολογία υπεισέρχεται στη διδακτική πρακτική. ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΠΕΤΡΑΝΗ


     

    2η Συνεδρία-Αίθουσα 2: ΣΟΦΙΑ ΚΥΡΙΖΟΠΟΥΛΟΥ, ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΧΑΤΖΗΠΛΗ, ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΡΕΜΠΑΠΗΣ, ΕΛΕΝΗ ΖΗΣΙΑΔΟΥ

    Καινοτόμες δράσεις στην Εκπαίδευση


    Lakes Connect” – Οι Λίμνες ως Γέφυρες Συνεργασίας: Ένα Ευρωπαϊκό eTwinning Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής και Ψηφιακής Εκπαίδευσης στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΠΕΛΟΓΙΑ, ΣΟΦΙΑ ΣΟΛΟΜΩΝΙΔΟΥ, ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΒΟΥΛΑΓΚΑΣ, ΑΝΤΩΝΙΟΣ ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΣ, ΑΝΝΑ ΓΚΙΓΚΟΠΟΥΛΟΥ, ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΝΑΣΙΚΑΣ

    Καλλιεργώντας τον Ενεργό Πολίτη: Το Σχολείο Ανοίγει Δρόμους στις Πράσινες Νεοφυείς Επιχειρήσεις (Green Start - Ups) και Κοινωνικές Επιχειρήσεις ΟΥΡΑΝΙΑ ΜΑΓΓΙΝΑ, ΕΥΘΥΜΙΑ ΜΑΝΑΣΗ

    Παραμύθια που ζωντανεύουν: Μια εκπαιδευτική διαδρομή δημιουργίας και αφήγησης ΓΕΩΡΓΙΑ ΑΔΑΜΟΠΟΥΛΟΥ, ΕΛΕΝΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ

    Ακούγοντας τη Γη: Μια πολυτροπική προσέγγιση στην κλιματική αλλαγή ΓΕΩΡΓΙΑ ΑΔΑΜΟΠΟΥΛΟΥ, ΜΑΡΙΑ ΜΠΙΡΜΠΑ

    Βιώσιμη Ανάπτυξη στην Πράξη: Δράσεις της Περιβαλλοντικής Ομάδας του 1ου ΓΕΛ Σερρών ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΤΣΕΠΕΛΗΣ, ΧΑΡΙΚΛΕΙΑ- ΜΑΡΙΑ ΤΟΜΚΟΥ

    ΣΧΟΛΕΙΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΥΝ ΚΑΙ ΑΠΛΩΝΟΥΝ “ΓΕΦΥΡΕΣ ΖΩΗΣ” ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΦΟΥΖΑ, ΜΑΡΙΑ ΜΠΟΥΖΙΟΥ

    "Digital Games on MIT’s Taleblazer platform"- the educational programme: The case of the public Music School of Chania ΠΗΝΕΛΟΠΗ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗ

    Podcast your School: Μια καινοτόμος δράση Erasmus+ για τη δημιουργική μάθηση μέσω podcast στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΚΑΤΤΗ

    Γραμματισμός Κβαντικής Υπολογιστικής στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΑΣΠΑΣΙΑ, ΣΑΒΒΑΣ ΗΛΙΑΣ


     

    3η Συνεδρία-Αίθουσα 3: ΕΙΡΗΝΗ ΛΑΖΑΡΙΔΟΥ, ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΤΣΙΝΑΡΙΔΗΣ, ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΕΤΡΟΥΛΗΣ, ΧΡΙΣΤΙΑΝΑ ΒΕΛΛΙΑΝΙΤΗ

    Καινοτόμες διδακτικές πρακτικές και μέθοδοι στους εκπαιδευτικούς κλάδους ΠΕ86


    «STEAM Lab in Festival Mode: Εμπειρίες Συμμετοχής και Διδακτικές Προεκτάσεις» ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΤΟΙΤΣΗΣ, ΗΛΙΑΝΑ ΒΟΛΤΣΗ

    Χρήση ενσωματωμένων συστημάτων στην εκπαιδευτική διαδικασία «Η Αφύπνιση του Ηφαιστείου» ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΤΟΙΤΣΗΣ, ΗΛΙΑΝΑ ΒΟΛΤΣΗ

    3D σχεδίαση και 3D εκτύπωση στο σχολείο: Ο βιομηχανικός σχεδιασμός του θερμός 3-Τ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΜΑΥΡΑΝΤΖΑΣ, ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ, ΑΙΚΕΡΙΝΗ ΧΑΤΖΗΓΟΥΛΑ

    Ανακαλύπτοντας το CERN στο Δημοτικό: Εκπαιδευτική Παρέμβαση με δημιουργία και χρήση Ψηφιακής Εφαρμογής και Δραστηριοτήτων ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΤΣΙΝΑΡΙΔΗΣ

    Η Ενσωμάτωση της Τεχνητής Νοημοσύνης στη Διοίκηση του Ελληνικού Επαγγελματικού Λυκείου (ΕΠΑΛ): Ευκαιρίες, Εφαρμογές και Στρατηγικές Προκλήσεις ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΝΤΙΝΙΕΡΑΚΗ, ΧΡΗΣΤΟΣ ΛΑΛΟΣ

    Διδακτική προσέγγιση στις Δομές Δεδομένων, B’ Γυμνασίου ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΚΟΛΕΓΑ

    Διδακτική προσέγγιση στα Δίκτυα Υπολογιστών B’ Γυμνασίου ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΚΟΛΕΓΑ

    Αυτοματισμοί με το micro:bit με χρήση ενσωματωμένων αισθητήρων ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΑΛΕΞΑΚΟΣ, ΣΩΤΗΡΙΟΣ ΒΟΓΙΑΤΖΗΣ, ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΜΠΟΥΚΟΥΒΑΛΑ

     

  •  

    1η Συνεδρία-Αίθουσα 1: ΕΛΕΝΗ ΤΣΙΑΟΥΣΗ, ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΣΑΚΟΥΛΟΓΕΩΡΓΑ, ΝΙΚΟΛΕΤΑ ΤΣΙΟΥΜΑΡΗ, ΘΕΑΝΩ ΧΡΙΣΤΙΔΟΥ

    Καινοτόμες διδακτικές πρακτικές και μέθοδοι στον εκπαιδευτικό κλάδο ΠΕ60, ΠΕ61


    Αξιοποίηση της Τεχνητής Νοημοσύνης στην Προσχολική Εκπαίδευση ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ ΜΑΣΤΡΟΓΙΑΝΝΑΚΗΣ

    Γέφυρες συμπερίληψης μέσω πολιτιστικών δράσεων και ΤΠΕ: Συνεργασία του Ειδικού Νηπιαγωγείου Γιάννουλης και του Νηπιαγωγείου Σκοτούσσης Σερρών μέσω eTwinning ΧΡΙΣΤΙΝΑ-ΙΩΑΝΝΑ ΣΧΟΙΝΑ, ΕΛΕΝΗ ΤΣΙΑΟΥΣΗ, ΦΩΤΕΙΝΗ ΤΣΑΚΙΡΟΓΛΟΥ

    Η επίδραση της σαφούς διδασκαλίας του αφηγηματικού λόγου στην παραγωγή γραπτού λόγου των νηπίων. ΜΑΡΙΑ ΡΑΛΛΗ, ΣΟΥΛΤΑΝΑ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ

    «Ας Δημιουργήσουμε μία Οικογειτονιά: Πράσινες υποδομές, Βιώσιμη Ζωή»: το φαινόμενο της αστικής θερμονησίδας ως πρόκληση εννοιολογικής αλλαγής στην πρώτη σχολική ηλικία ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΣΑΚΟΥΛΟΓΕΩΡΓΑ, ΝΙΚΟΛΕΤΑ ΤΣΙΟΥΜΑΡΗ

    Το σχολείο που ονειρεύομαι! ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΑ ΓΚΟΥΝΤΟΠΟΥΛΟΥ

    «Little explorersBig inspirations with AI» «Μικροί εξερευνητές…μεγάλες ανακαλύψεις με την τεχνητή νοημοσύνη» ΕΛΕΝΗ ΜΠΑΣΔΕΚΗ, ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΡΑΠΤΗ, ΘΕΟΔΩΡΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ, ΕΡΜΙΟΝΗ ΤΖΗΚΑ


     

    2η Συνεδρία-Αίθουσα 2: ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΜΕΤΣΙΟΥ, ΕΛΕΝΗ ΝΑΝΑ, ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΤΣΙΡΕΒΕΛΟΥ, ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΠΑΤΕΡΑ

    Καινοτόμες διδακτικές πρακτικές και μέθοδοι στον εκπαιδευτικό κλάδο ΠΕ02, ΠΕ33


    ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΑΡΙΑ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΟΥ

    Η διατροφή ως όχημα γλωσσικής μάθησης: Ένα διαθεματικό project για την καλλιέργεια λεξιλογίου και γλωσσικών δομών στην Α΄ Γυμνασίου ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ, ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΖΑΦΕΙΡΗ

    «Η ζωή στη Σύμη»: μία βιωματική προσέγγιση της Λογοτεχνίας, μέσα από τη σύγκριση παλαιότερων μορφών ζωής και τη σύνδεσή τους με το σήμερα. ΑΝΤΩΝΙΟΣ ΓΟΥΛΑΣ, ΣΩΤΗΡΙΟΣ ΜΠΑΛΚΙΖΑΣ

    Η γλώσσα των νέων:εφηβικές/νεανικές γλωσσικές ποικιλίες ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΜΑΓΚΛΑΡΗ

    "Αν θα μπορούσα τον κόσμο να άλλαζα" ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΜΑΓΚΛΑΡΗ

    Η εποχή του Αυγούστου (27 π.Χ.-14 μ.Χ.): Διδασκαλία με βάση τις αρχές του Κονστρουκτιβισμού και της Διαφοροποιημένης διδασκαλίας στο σύγχρονο ελληνικό σχολείο ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΠΑΤΕΡΑ

    Η διδασκαλία του μαθήματος της Φιλοσοφίας μέσα από τη λογοτεχνία: Το παράδειγμα του Ηγεμών εκ Δυτικής Λιβύης και του Δαρείου του Κ. Π. Καβάφη. ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΤΣΙΡΕΒΕΛΟΥ


     

    3η Συνεδρία-Αίθουσα 3: ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ ΑΝΤΥΠΑΣ, ΜΑΡΙΑ ΔΟΜΟΥΖΗ, ΙΩΑΝΝΑ ΠΙΤΣΙΑΒΑ, ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΑΝΔΡΟΥΤΣΟΠΟΥΛΟΥ, ΑΡΙΣΤΗ ΣΤΕΡΓΙΑΔΟΥ

    Καινοτόμες διδακτικές πρακτικές και μέθοδοι στους εκπαιδευτικούς κλάδους από ΠΕ78 έωςΠΕ85 - Αξιοποίηση Τ.Π.Ε. στη διδασκαλία και τη μάθηση (εκπ/κό λογισμικό, διαδίκτυο κ.λπ.)


    Μαθαίνουμε από τη δύναμη της φύσης, γινόμαστε πιο ανθεκτικοί. Η εκπαίδευση στη φύση ως μια καινοτόμα προσέγγιση για την ενίσχυση της ψυχικής ανθεκτικότητας των εφήβων. ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΤΖΑΝΕΤΟΥ, ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΤΣΕΡΓΑΣ

    Διερευνητική παιδαγωγική προσέγγιση σε εκπαιδευτικό σενάριο με δια ζώσης ερευνητική πειραματική διαδικασία και παράλληλη αξιοποίηση ψηφιακής εκπαιδευτικής εφαρμογής ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ ΑΝΤΥΠΑΣ

    Η Θεωρία της Εννοιακής Μίξης ως εργαλείο δημιουργίας συνθέσεων-ασκήσεων για ιδιόφωνα μουσικά όργανα ή drumset ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΑΣΟΥΔΗΣ

    Το ρεμπέτικο τραγούδι-Μάρκος Βαμβακάρης ΕΛΙΣΣΑΒΕΤ ΜΕΡΚΟΥΡΗ

    Integrating Smart Devices in STEM Education: A Smart Lesson Framework for Measuring Tree Height ΛΕΜΟΝΙΑ ΑΝΤΩΝΟΓΛΟΥ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΒΟΥΡΛΙΑΣ, ΟΡΦΑΝΑΚΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ, ΧΑΡΙΤΩΝ ΠΟΛΑΤΟΓΛΟΥ

    The design and development of four mobile AR apps in TaleBlazer platform in the framework of STEAM education ΠΗΝΕΛΟΠΗ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗ


     

     


αλλάζω τον τρόπο σκέψης, αλλάζω το μάθημα,

δημιουργώ νέους μαθησιακούς πόρους