Οδηγίες για τη Δημιουργία και την Ηλεκτρονική Υποβολή των βιντεοσκοπημένων παρουσιάσεων του 6ου Διεθνούς Συνεδρίου για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας

Η Οργανωτική Επιτροπή του 6ου Διεθνούς Συνεδρίου για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας, λαμβάνοντας υπόψη την εξέλιξη της πανδημίας του Covid-19, αποφάσισε τα εξής:

  1. Το συνέδριο θα πραγματοποιηθεί ως διαδικτυακό συνέδριο (virtual conference) χωρίς τη φυσική παρουσία συνέδρων και εισηγητών.
  2. Οι χαιρετισμοί, οι κεντρικές ομιλίες των επίσημων προσκεκλημένων καθώς και οι στρογγυλές τράπεζες του συνεδρίου θα μεταδοθούν ζωντανά μέσω youtube, από το κανάλι της ΕΕΠΕΚ τις ημέρες του συνεδρίου (16-18 Οκτωβρίου 2020), βάση προγράμματος που θα ανακοινωθεί.
  3. Οι εισηγήσεις των εργασιών που έχουν λάβει θετική κρίση για συμμετοχή στο συνέδριο, θα υποβληθούν ως βιντεοσκοπημένες παρουσιάσεις, θα γίνουν διαθέσιμες στους συνέδρους κατά τις ημέρες διεξαγωγής του συνεδρίου (μέσω σχετικού καναλιού youtube του συνεδρίου) και θα παραμείνουν διαθέσιμες στο κοινό για χρονικό διάστημα τουλάχιστον ενός έτους.

Ως εκ τούτου, οι εισηγητές που έχετε λάβει θετική κρίση για συμπερίληψη των εργασιών σας στο Συνέδριο και έχετε ολοκληρώσει την εγγραφή σας,

κ α λ ε ί σ τ ε

 

να υποβάλλετε μέχρι τη Δευτέρα 21 Σεπτεμβρίου 2020 (ΤΟ ΑΡΓΟΤΕΡΟ!) ένα βίντεο με την παρουσίαση της εργασίας σας. 

Το βίντεο θα πρέπει να έχει τα παρακάτω χαρακτηριστικά:

  • Μέγιστη Διάρκεια βίντεο: 10 λεπτά.
  • Μέγιστο μέγεθος αρχείου: 100 ΜΒ.
  • Φορμά Αρχείου βίντεο: MP4 ή WMV (Windows Media Video)
  • Προτεινόμενη ανάλυση: 960x720. (ελάχιστη ανάλυση τουλάχιστον 640x480)

1. Η βιντεοσκόπηση της παρουσίασης μίας εργασίας μπορεί να γίνει από οποιοδήποτε μέλος της συγγραφικής ομάδας της εργασίας και θα γίνει διαθέσιμη στους συνέδρους μετά τις 16 Οκτωβρίου 2020 (μέσω σχετικού καναλιού του συνεδρίου, στο youtube). Περαιτέρω οδηγίες για τις δυνατότητες ανατροφοδότησης και επικοινωνίας των εισηγητών με τους συνέδρους θα αποσταλούν σε όλους τους συμμετέχοντες του συνεδρίου, πριν από την έναρξη του συνεδρίου.

2. Ζητείται να προετοιμάσετε και να ανεβάσετε ένα βίντεο της παρουσίασής σας, που θα αποτελείται, κατά προτίμηση, από τις διαφάνειες της παρουσίασής σας μαζί με ταυτόχρονη αφήγηση (περισσότερες λεπτομέρειες παρακάτω). Λάβετε υπόψη ότι το αρχείο πρέπει να είναι αρχείο βίντεο σε συμπιεσμένη μορφή MP4 ή WMV. Παρακαλούμε μην ανεβάζετε αρχεία Powerpoint (.ppt ή .pptx) ή

3. Βασικές Οδηγίες Δημιουργίας Βίντεο

Μπορείτε να δημιουργήσετε ένα βίντεο της παρουσίασης σας με δύο βασικούς τρόπους.

Α. Μέσα από το MS Powerpoint, αρκεί να έχετε έκδοση του Office 2010 ή νεώτερη. Σε αυτή την περίπτωση η διαδικασία συνοψίζεται σε δύο βήματα:

 

  1. Στο μενού «Προβολή Παρουσίασης», επιλέγετε «Εγγραφή Παρουσίασης» για να ξεκινήσετε την εγγραφή της παρουσίασης σας. Θα χρειαστείτε μικρόφωνο ώστε να μπορέσετε να ηχογραφήσετε την ομιλία σας κατά τη διάρκεια της παρουσίασής σας.
  2. Αφού ολοκληρώσετε την παρουσίαση, επιλέξτε, από το μενού «Αρχείο»,«αποθήκευση & αποστολή» (Powerpoint 2010) ή «εξαγωγή» (Powerpoint 2013 ή νεώτερο) και στη συνέχεια «Δημιουργία Βίντεο». (χρησιμοποιήστε την προκαθορισμένη επιλογή για ανάλυση 720p).

Ανάλογα με το μέγεθος του παραγόμενου βίντεο και τον τύπο του Η/Υ που χρησιμοποιείτε η παραπάνω διαδικασία μπορεί να διαρκέσει αρκετή ώρα.

 

 Για οδηγίες για τα παραπάνω βήματα μπορείτε να συμβουλευτείτε τα παρακάτω βίντεο

 

Β.  Μέσα από μία πλατφόρμα τηλεδιάσκεψης (Skype, Zoom, Webex κλπ), μπορείτε να ξεκινήσετε μία παρουσίαση των διαφανειών σας ενεργοποιώντας ταυτόχρονα την εγγραφή (recording).

Η επιλογή Β δίνει σαφώς περισσότερες δυνατότητες εφόσον μπορείτε να χρησιμοποιήσετε κάμερα και να συνδυάσετε το βίντεο από την κάμερα του ομιλητή με την παρουσίαση των διαφανειών καθώς και την καταγραφή οποιουδήποτε άλλου στοιχείου της επιφάνειας εργασίας σας κατά τη διάρκεια της βιντεοσκόπησης. Να σημειωθεί ότι η επιλογή Β δεν λειτουργεί στις δωρεάν εκδόσεις του Skype και του Webex αλλά υποστηρίζεται  στην δωρεάν έκδοση του Zoom (το κουμπί “Record” πρέπει να περιλαμβάνεται σε οποιοδήποτε zoom meeting ξεκινήσετε σαν ομιλητής. Στην περίπτωση που το «Record” δεν εμφανίζεται στην γραμμή εργαλείων σας στο Zoom, μπορείτε να δείτε τις οδηγίες – στα Αγγλικά – στον παρακάτω σύνδεσμο: https://support.zoom.us/hc/en-us/articles/201362473-Local-Recording)

 

Εναλλακτικά, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε οποιαδήποτε άλλη μέθοδο βιντεοσκόπησης της παρουσίασης και της ομιλίας σας αρκεί το παραγόμενο βίντεο να ικανοποιεί τα τεχνικά χαρακτηριστικά που προαναφέρθηκαν.

4. Χρήσιμες Συμβουλές για την δημιουργία του βίντεο της παρουσίασής σας:

  • Χρησιμοποιήστε όσο το δυνατόν πιο ήσυχο χώρο.
  • Αποφύγετε χώρους με ηχώ (μεγάλους, άδειους χώρους)
  • Συνιστάται ενσύρματη σύνδεση στο Διαδίκτυο, αλλά εάν δεν είναι διαθέσιμη, μια ισχυρή σύνδεση Wi-Fi ώστε να μπορέσετε να κάνετε το ανέβασμα σε κάποιο δικτυακό χώρο αποθήκευσης.
  • Χρησιμοποιήστε καλό ακουστικό με μικρόφωνο κοντά στο στόμα ΑΛΛΑ μακριά από την άμεση γραμμή του στόματος για να μειώσετε τον θόρυβο/παραμόρφωση. Αποφύγετε τη χρήση προεπιλεγμένου ενσωματωμένου μικροφώνου στον υπολογιστή. Κάντε μια δοκιμαστική εγγραφή δύο λεπτών και ελέγξτε την ποιότητα του ήχου και της εικόνας, τη μορφή MP4 (ή WMV) και το μέγεθος του παραγόμενου αρχείου βίντεο (το μέγιστο μέγεθος ανά 60 δευτερόλεπτα βίντεο πρέπει να είναι κάτω από 10 ΜΒ).

5. Μεταφόρτωση («Ανέβασμα») του βίντεο σας (Προθεσμία: Δευτέρα, 21 Σεπτεμβρίου)

Αφού δημιουργήσετε το βίντεο με την εισήγησή σας θα πρέπει να το ανεβάσετε σε κάποιο δικτυακό χώρο διαμοιρασμού αρχείων (Google Drive, WeTransfer, Dropbox κλπ.) και να στείλετε τον αντίστοιχο σύνδεσμο διαμοιρασμού του αρχείου βίντεο μέσω e-mail στην διεύθυνση:

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Σημαντικές Παρατηρήσεις:

  1. Δώστε ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ σαν όνομα του βίντεο τον αριθμό της εργασίας σας (π.χ. 985.mp4 ή 985.wmv, για την εργασία με αριθμό 985 – μπορείτε να βρείτε τον μοναδικό αριθμό της εργασίας σας, αφού συνδεθείτε στην πλατφόρμα του συνεδρίου synedros.eepek.gr, στην λίστα των εργασιών που έχετε υποβάλλει).
  2. Στο e-mail που θα στείλετε αναγράψτε ως θέμα: «Υποβολή Βίντεο Εργασίας ΝΝΝ», όπου ΝΝΝ ο μοναδικός αριθμός της εν λόγω εργασίας στο σύστημα του συνεδρίου (π.χ. 985 στο παραπάνω παράδειγμα)
  3. Στην περίπτωση που έχετε λογαριασμό Gmail μπορείτε να στείλετε το αρχείο βίντεο μέσω ηλ. ταχυδρομείου από τον λογαριασμό Gmail σας. Αν το αρχείο είναι μεγαλύτερο από 25ΜΒ θα σας ζητηθεί από το Gmail να το ανεβάσετε στο Google Drive και να κάνετε διαμοιρασμό του αρχείου με τον παραλήπτη (Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.). Δώστε τη ζητούμενη έγκριση και το βίντεο θα ανέβει αυτόματα στο Google Drive και ένας σύνδεσμος προς αυτό θα σταλεί μέσω e-mail.
  4. Στην περίπτωση άλλων τρόπων διαμοιρασμού (π.χ. WeTransfer) θα δώσετε απλά το e-mail του παραλήπτη για να στείλετε τον σύνδεσμο προς το αρχείο βίντεο (αν σας ζητηθεί να συμπληρώσετε κάποιο θέμα ή περιεχόμενο για το μήνυμά σας δείτε το 2 παραπάνω).

Για οποιοδήποτε πρόβλημα με τη δημιουργία ή μεταφόρτωση της παρουσίασής σας, μπορείτε να επικοινωνείτε με τον Κώστα Σταθόπουλο στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. ή τηλεφωνικά στο 6937329000. Εναλλακτικά, μπορείτε να επικοινωνήσετε με τον Κώστα Αρβάλη στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.ή στο 6973680905.

 

* ΠΡΟΣΟΧΗ:  Να  σημειωθεί  ότι,  για  κάθε  εργασία,  η  μη  αποστολή  βίντεο  μέχρι  την  παραπάνω προθεσμία, θα ισοδυναμεί με απουσία εισήγησης στο συνέδριο και θα έχει ως αποτέλεσμα να μην συμπεριληφθεί η εν λόγω εργασία στα πρακτικά του συνεδρίου.

 

 

 

© EEPEK 2020